Dok je pucanje u Rogue Company općenito jednostavno, novopridošlice bi mogle imati problema s tim. Ipak, svako oružje ima svoj uzorak trzaja, a vrijeme za ubijanje je prilično veliko. Evo kako naučiti kako pucati i pogoditi glavu u Rogue Company.

Više o oružju u Rogue Company

Sva oružja u igri podijeljena su u nekoliko velikih klasa:

  • Jurišne puške;
  • Snajperske i strijelske puške ;
  • Automatske puške;
  • Sačmarice;
  • Pištolji.

Većinu vremena trčat ćete uokolo s jurišnim puškama jer imaju savršenu ravnotežu štete, širenja i brzine paljbe. Sačmarice i pištolji su dobri samo u bliskoj borbi, mitraljeze je prilično teško kontrolirati u smislu trzaja, tako da ovo oružje nije za svakoga.

Kako prepoznati uzorak trzaja i početi ga kontrolirati

U stvari, obrasci gotovo svih “pušaka” u igri su isti i svode se na sljedeće:

  • Prvih 4-5 metaka pada gotovo na jedno mjesto;
  • Sljedeća 3-4 metka idu gore;
  • odmor početi skretati lijevo ili desno (ovisno o oružju).

Neće biti problema s potpunom kontrolom širenja kao u istom CS:GO. Ako pomaknete miš prema dolje tijekom dugog rafala, tada će gotovo svi meci pasti u uredan krug.

To možete savršeno vidjeti na ovim snimkama zaslona:

Na prvom se trzaj uopće nije kontrolirao, a na drugom se miš pomicao dolje prilikom pucanja. Lako je vidjeti da su svi hici pogodili isto mjesto. Da je neprijateljeva glava na svome mjestu, onda bi to zajamčeno bila kobilica.

Sve gore navedeno vrijedi za jurišne puške i puškomitraljeze. Istina, potonji imaju niži domet paljbe i nešto veće širenje. Ovdje prestaju razlike. Kod mitraljeza, plus ili minus ista stvar, ali oni imaju nasumični trzaj koji se mijenja svaki put.

Kako kontrolirati širenje u utakmici

Sve je ovo teorija. Pucanje će biti nešto drugačije u meču, a evo zašto:

  • Protivnici će se zalijetati, čučati i prevrtati;
  • Vi sami ćete se aktivno kretati.

Stoga, udaranje u glavu jednostavno kontroliranjem spreja neće uspjeti. Postoji još jedan razlog – hitboxovi. Nisu savršeni: čak i ako mislite da pucate u glavu, to ne znači da zapravo nanosite štetu.

Što učiniti? Najbolja opcija: pucamo u prsa neprijatelja i počinjemo kontrolirati širenje tek kada se nišan približi bradi modela. Ovaj pristup rješava nekoliko problema odjednom. Prvo, nećete promašiti zbog manevara neprijatelja – nijedan strajf vas neće spasiti od rafala u tijelu, a ako neprijatelj sjedne, svi će meci letjeti u glavu. Drugo, prije udarca u glavu, već ćete nanijeti dovoljno štete tijelu i udarac u glavu će gotovo sigurno dokrajčiti protivnika.

Kako pucati u glavu pištoljima, snajperima i strijelskim puškama

Pištolji, strijelci i snajperske puške u igri imaju nisku brzinu paljbe, ali imaju ogromnu štetu. Za ubijanje neprijatelja dovoljna su 3 udarca u glavu i 4 u tijelo. Ali ako požurite s takvim oružjem, bit ćete oboreni iz jurišne puške (a većina je koristi).

Stoga se igra pištoljima, strijelcima i snajperskim puškama sastoji u odmjerenom gađanju protivnika iz zaklona. Budući da nema disperzije tijekom pojedinačne paljbe, lako ga je pogoditi – čak iu glavu. Pogotovo ako je neprijatelj neaktivan. Pritom se ne smijete izlagati: ako niste uspjeli nokautirati protivnika s 3 udarca u glavu, odmah se sakrijte (još bolje promijenite lokaciju).

Pucanje iz sačmarice

Uopće nije potrebno udarati sačmaricom u glavu – 3 hica u bilo koji dio tijela daju smrt. Problem je što možete ubiti samo iz neposredne blizine. Sačmarice su beskorisne na velikim i srednjim udaljenostima.

Strijeljane

Možete usavršiti svoje vještine pucanja na streljani. Tamo možete igrati za bilo koje agente i bilo koje oružje. Vrlo korisna stvar – omogućuje vam da shvatite kako se ovaj ili onaj “pištolj” ponaša u igri. Glavni nedostatak je što morate pucati na nepomične ćorke. Dakle, ako želite naučiti kako pucati na neprijatelja koji se kreće i kretati se u isto vrijeme sami, onda samo u utakmici.