Ignite. Prva sposobnost vam omogućuje izbjegavanje do 465 dolazne štete, a druga zapali protivnika, zbog čega on dobiva do 410 bodova čiste štete.
Pri odabiru druge vještina, osloni se na koga moraš stajati. Ako je protiv vas opasni djelitelj štete na stazi, na primjer, Veigar, koji može eliminirati metu u jednoj kombinaciji, onda je bolje uzeti Barrier. Protiv tenkova, posebno onih s iscjeljivanjem, Ignite je prikladan, jer primjenjuje debuff Grievous Wounds, koji smanjuje primljeno iscjeljivanje.
Pulsirajuća oštrica je glavna vještina Irelia, koja se mora brzo pumpati, jer. Osnovno oštećenje sposobnosti povećava se 7 puta. Osim toga, ova sposobnost čini plesačicu nevjerojatno mobilnom, posebno u timskim borbama gdje može skakati između neprijatelja i izbjegavati sve vještine koje nisu ciljane.
Besprijekoran duo u svim fazama meča nanosi relativno malu štetu ako heroj ne ide na AP (a on gotovo uvijek kupuje predmete na AD). Zbog toga se treća sposobnost koristi samo za omamljivanje na jednu sekundu i oznaku koja poništava hlađenje Pulsirajuće oštrice.
Učinkovitost Daring Dancea je diskutabilna. Lik nanosi dobru štetu, ali stoji mirno nekoliko sekundi. Jedina prednost sposobnosti je smanjenje štete za 50%, što je vrlo dobro u situacijama kada Irelia ne može izbjeći sposobnost.
Stavke
Irelijine glavne izrada uključuje:
|
Oštrica palog kralja Irelijini napadi smanjuju 9% maksimalnog zdravlja cilja. Udaranje neprijatelja tri puta će ukrasti 25% njegove brzine kretanja. |
|
Trostruki savez Bilo koja sposobnost uzrokuje da Irelia pojača svoj osnovni napad, zbog čega ona dijeli 200% svog osnovnog AD. |
|
Mercury Walk Otpornost na magiju povećana je za 10, a većina CC učinaka je 35% manja. |
|
Ples smrti Irelia dobiva +10 pijavice fizičkog zdravlja, a 30% nanesene štete ne računa se trenutno, već tijekom 3 sekunde, tj. krvariti. |
|
Test Steraka Kada zdravlje padne ispod 35%, plesačica dobiva štit jednak 75% njezinog bonusa HP-a i 30% snage. |
Anđeo čuvar Nakon smrti, heroj će uskrsnuti s 50% bodova i 30% mane. Predmet ima hlađenje od 210 sekundi. |
Kako igrati Irelia
Plesač je odabran za mid, single lane i jungle. Posljednji položaj joj je pretežak, jer. ona nema vlastito liječenje i vještine koje bi bile korisne tijekom ganka. Za početnike, najbolje je odvesti heroinu na jednu stazu, gdje obično stoje igrači u gužvi.
Razmotrimo igru Irelia u svim fazama meča.
Rana utakmica
Na početku utakmice, Irelia se mora usredotočiti na uzgajanje svojih podanika, jer besmisleno je boriti se bez čizme, pogotovo protiv rangera. Kada ima osnovnu papuču, plesačica će se moći brzo približiti neprijatelju u dometu Pulsirajuće oštrice.
Ako nemate priliku sustići neprijatelja, na primjer, on se ne približava podanicima ili ima vremena da se na vrijeme pomakne na sigurnu udaljenost. Trebali biste maksimalno iskoristiti Pulsating Blade u kombinaciji s Flawless Duo. Da biste to učinili, bacite uparene noževe tako da pogode sve podanike, uključujući mađioničara. Zatim napravite 3 trke do najbliže gužve, zatim do maga i heroja. Skokovi se događaju gotovo trenutno, tako da najvjerojatnije protivnik neće imati vremena pobjeći.
Ova kombinacija je neučinkovita protiv heroja koji imaju sposobnosti kretanja, na primjer: Camille, Kennen. Flawless Duo treba koristiti samo za kontrolu mete, a ne za približavanje. neprijatelju je lako izbjeći borbu.
Ako postoji debeli heroj u stazi (Garen, Darius), onda je najbolje da ga lagano maltretirate kombinacijom Pulsirajuće oštrice i Odvažnog plesa . Neprijatelj će sigurno napasti Ireliju, tako da dodatni otpor neće škoditi.
Kada pumpate ultimativnu sposobnost, bitke će postati lakše, jer. protivnik ne može tek tako pobjeći. Morat će koristiti Blink ili druge čarolije kretanja. Da biste dobili bitku i dobili prvi frag, pričekajte dok se neprijatelj ne približi miljenicima, a zatim ga pokupite Vanguard Spikeom. Nakon toga preostaje pogoditi maksimalan broj meta s Flawless Jump Duo bez hlađenja.
Neprijatelji s manje od 1700 HP-a i bez Blinka imaju 100% šanse da umru.
Usred igre
U sredini meča Irelia postaje glavni inicijator bitaka. Njezine sposobnosti su savršene za zakačivanje protivnika. Međutim, ne biste trebali uvijek ići naprijed dok plesač nema Sterakovo suđenje, Ples smrti i Anđela čuvara. Bolje je pričekati da jedan od neprijatelja ostane sam i započeti kombinaciju s:
- Perfect Duo.
- Ripple Blade< /strong > (2 puta).
- Vanguard bodovi.
- Odvažni ples.
- < snažna> Pulsirajuća oštrica (2 puta).
Ova kombinacija će skinuti do 2300 HP, a tanka Irelia može uzeti 2700 zdravlja, tj. čak i tenkovi imaju male šanse da prežive napad. Glavnim problemom u mid-gameu može se nazvati činjenica da se protivnici gomilaju i rijetko razilaze. Zbog toga neprijateljski mag ili tenk može kontrolirati Ireliju i lišiti je njezine glavne značajke – dobre pokretljivosti. Svako omamljivanje ili omamljivanje uvelike će smanjiti učinkovitost plesača u borbi.
Ako neprijatelji imaju veliku kontrolu, kupite
Živa srebrna čarolija. Predmet uklanja većinu negativnih učinaka i ubrzava heroja za 50% na 1,5 sekundi.
U timskim borbama pokušajte prikupiti 3 punjenja pasivne sposobnosti što je brže moguće, jer. daje dobar poticaj brzini napada i šteti. Da biste to učinili, bacite vještine u gomilu protivnika na samom početku borbe. Počnite s Vanguard Spear, kao spriječit će protivnike da brzo potrče, olakšavajući korištenje Flawless Duo.
Onda trebate napraviti samo jedan skok sa svojom pulsirajućom oštricom da Irelia postane stroj za ubijanje. Također, ne zaboravite redovito mijenjati položaje, posebno dok su neprijatelji označeni oznakama koje poništavaju vrijeme hlađenja prve sposobnosti.
Kasna igra
Ako se meč oduži, a vi i dalje ne možete doći do Nexusa, ne možeš se brinuti. Irelia je iznenađujuće jaka čak iu kasnoj igri, kada većina tenkova ne može spasiti čak ni cijeli set obrambenih predmeta. Irelia može dovršiti neciljane sposobnosti svojom Pulsirajućom oštricom bez ikakvih problema, a ako se ne može izbjeći, tada otpor iz Odvažnog plesa smanjuje dolaznu štetu za najmanje pola.
Ali zapamtite, da saveznici nemaju takvu sposobnost preživljavanja, pa im treba pomoć. Plesačica nije prikladna za ulogu tenka, ali je u stanju brzo probiti liniju bojišnice i napasti štetnike. Ako ih okupirate, saveznicima ćete dati priliku da ubiju tenk, a zatim se pridruže lovu na preostale neprijatelje.
Ne štedite sposobnosti i koristite Blink ako vam pomaže da se približite neprijatelju. U kasnoj igri svaka borba može biti posljednja, stoga nemojte zanemariti priliku da brzo ubijete opasnog protivnika.
Nakon uspješne bitke, zamolite svoje suigrače da pokupe Barona Nashora i sami počnite gurati središnju traku. Trebat će im oko 40-70 sekundi da ubiju Nashora, tako da ćete samo gurnuti podanike bliže neprijateljskoj bazi.
U ovom trenutku, Barunova ruka, koja odbija jezače, dobro dolazi. Ona jača NPC, zbog čega čak i heroji moraju upotrijebiti cijeli svoj arsenal da ubiju miljenika. A toranj će potrošiti do 5 sekundi po stvorenju.
Zahvaljujući buffu, neprijatelji se više neće moći odbraniti od napada, stoga samo naprijed i dovedite creepove na Nexus, i oni će završiti meč bez bilo kakvih problema.