Većina igre u Clash Royaleu usmjerena je na dovršavanje brojnih arena. U svakoj od njih susrest ćete druge igrače koje treba poraziti. Da biste to učinili, predlaže se skupljanje karata, stvaranje različitih kombinacija (špilova) od njih i stavljanje jedinica na igralište. Pročitajte više o tome koje arene i karte postoje, po čemu se razlikuju i koje špilove je bolje igrati na njima, pročitajte u nastavku.

Arene u Clash Royaleu

Clash Royale trenutno ima 14 glavnih arena. Svaki od njih namijenjen je igračima s određenim rejtingom (broj osvojenih pehara). Sve se arene razlikuju jedna od druge po izgledu i nagradama koje dijele. Osim toga, otvaranje svake arene daje igračima pristup novim kartama. U nastavku pročitajte više o tome koje arene postoje 2022. i koje se karte otvaraju.

Stadion Goblin

Prva arena u Clash Royaleu kojoj se pristup otvara odmah nakon završetka kampa za obuku. Ovdje se za svaku pobjedu izdaje nagrada od 5 zlatnika. Osim toga, svaka nasumična škrinja s kartama i dodatnim predmetima može ispasti. Nakon otvaranja arene, igrač dobiva pristup do 3 nove karte:

  1. Spear Goblins. Uobičajena karta koja poziva 3 goblina s vrstom napada iz daljine (nanose štetu zračnim i zemaljskim ciljevima).
  2. Goblini. Uobičajena karta koja poziva 3 goblina u gužvi.
  3. Kavez za gobline. Rijetka karta koja poziva kavez koji, kada se slomi, rađa velikog goblina u gužvi.

U ovoj areni možete kreirati bilo koji špil karata, jer će i ovdje biti prilično lako pobijediti. Općenito, ova je faza stvorena kako bi novi igrači mogli naučiti sve značajke Clash Royalea i kako kontrolirati svoje jedinice.

Bone Pit

Druga arena u Clash Royaleu, koja se otvara kada skupite 300 šalica. Ovdje svaka pobjeda osim škrinja donosi i 7 zlatnika. Također, ova arena daje pristup do 5 novih karata:

  1. Demoman. Normalna karta, predstavljena kao kostur koji baca bombe.
  2. Kosturi. Uobičajena karta koja poziva 3 kostura u gužvi.
  3. Nadgrobni spomenik. Rijetka karta koja poziva zgradu koja će iznjedriti kosture.
  4. Valkyrie. Rijetka karta koja poziva ratnika u gužvi sa sjekirom.
  5. Kuća. Epska karta koja poziva zmaja koji nanosi veliku štetu području.
  6. Vojska kostura. Epska karta koja istovremeno poziva 15 kostura za metee.

U ovoj areni preporučamo nabaviti Whelpling i Army of Skeletons što je prije moguće. Zatim dodajte ove karte svom špilu i lako ćete pobijediti svoje protivnike.

Barbarian Arena

Treća arena koja se otvara kada dosegnete 600 šalica. Nagrada za pobjedu ovdje se povećava na 9 zlatnika. S novih karata ovdje možete dobiti:

  1. Top. Obična karta, predstavljena kao golemi top koji napada protivnike.
  2. Barbari. Obična karta u obliku 4 jedinice za gužvu.
  3. Megaminion. Rijetka karta u obliku leteće jedinice s vrstom napada u blizini.
  4. Battle Ram. Rijetka karta koja poziva 2 barbarska ovna.
  5. Bačva barbara. Epska karta koja poziva kotrljajuću bačvu iz koje izlazi barbarin.
  6. Goblinska bačva. Epska karta za bacanje bačvi goblina.

Kada prolazite kroz ovu arenu, preporučujemo da svom špilu dodate Valkyrie (lako pobjeđuje sve bačve i barbare) i bačvu s barbarima ili goblinima (pomaže u guranju neprijatelja). .E.K.K.A.

Za otvaranje četvrtog areni, morate sakupiti 1000 šalica. Ovdje će vaša nagrada za pobjedu porasti na 11 zlatnika. Također se otključavaju nove karte:

  1. Bone Dragons. Poziva 2 leteće jedinice s vrstom napada iz daljine.
  2. Duh vatre. Poziva 1 jedinicu koja skače na neprijatelje, eksplodira i nanosi veliku štetu području.
  3. Pakleni toranj. Poziva zgradu koja odvlači pažnju i nanosi veliku štetu neprijateljima.
  4. Čarobnjak. Poziva maga koji nanosi veliku štetu po površini i zraku.
  5. Divovski kostur. Poziva ogromnu jedinicu koja ostavlja bombu kad umre (nanosi veliku štetu području).
  6. P.E.K.K.A. Poziva velikog, teško oklopljenog ratnika.
  7. Rudar. Poziva jedinicu za metež koja može odmah doći do neprijateljskih zgrada.

U ovoj areni mnogi igrači počinju imati poteškoća u dodavanju. Stoga ćete za početak morati farmirati nove karte, nakon čega trebate napraviti optimalan špil za pobjedu. Možemo vam preporučiti sljedeće opcije:

< /p>

Dolina čaranja

Peta arena se otvara kada dosegnete 1300 pehara. Nagrada za pobjedu ovdje je 12 zlatnika. Također se pojavljuju nove kartice:

  1. Ispuštanje. Čarolija koja baca munje na ciljno područje.
  2. Šišmiši. Poziva 5 letećih jedinica koje napadaju iz neposredne blizine.
  3. Jahač vepra. Poziva jedinicu za borbu koja odmah trči do zgrade i počinje je gurati.
  4. Razbijači zidova. Poziva 2 kostura s bačvama koji dotrče do zgrade i eksplodiraju.
  5. Vještica. Poziva jedinicu koja nanosi štetu iz daljine i podiže kosture sa zemlje.
  6. Princeza. Legendarna karta koja poziva strijelca s velikim rasponom napada.

Ako ste uspjeli proći 4. arenu, onda ovdje nećete imati posebnih problema. Možete koristiti iste špilove ili ih nadopuniti novim kartama.

Radionica graditelja

Šesta arena otvara se kada dosegnete 1600 šalica. Ovdje se za pobjedu izdaje 14 zlatnika. Također se pojavljuju nove kartice:

  1. Maltera. Obrambena zgrada s vrstom napada iz daljine.
  2. Raketa. Poziva raketu koja leti do odabranog područja i napada neprijatelje.
  3. Letač. Poziva leteću bačvu koja napada neprijatelje.
  4. Samostrel. Obrambena zgrada s brzim napadima iz daljine.
  5. Lopta. Poziva ogromnu loptu koja leti do najbliže zgrade i baca bombe na nju.
  6. Dnevnik. Poziva balvan koji se kotrlja po odabranom području i napada pogođene jedinice.

Kao što vidite, postoji mnogo moćnih karata koje možete koristiti u vlastitim špilovima. Teško im se suprotstaviti, pa ćete ih prvo morati uzgajati za svoju kolekciju. Nadalje, preporučujemo stvaranje sljedećih kombinacija:

Royal Arena

Pristup ovoj areni otvara se kada dosegnete 2000 šalica. Ovdje se za pobjedu izdaje 150 zlatnika. Pojavljuju se nove karte:

  1. Kraljevski novaci.
  2. Kraljevski div.
  3. Kraljevske svinje.
  4. Tri mušketira.
  5. Mračni princ.
  6. Princ.
  7. Mega vitez.

Mnoge od predstavljenih karata prilično su jake i s njima možete stvarati jedinstvene kombinacije. Kroz ovu arenu možete proći sa starim kartama. Sljedeći špili dobro funkcioniraju za ovo:

Ledeni vrh

Osma arena u Clash Royaleu, otključana na 2300 šalica. Nagrada za pobjedu ovdje se povećava na 16 zlatnika. Sljedeće karte mogu se izvući iz škrinja:

  1. Divovska snježna gruda.
  2. Ledeni duh.
  3. Ledeni Golem.
  4. Munja.
  5. Zamrzni se.
  6. Ledeni čarobnjak.

U ovoj areni možete nastaviti koristiti stare špilove jer se dobro slažu s kartama koje imaju protivnici. Od novih preporučujemo uzimanje samo napitaka, koji su izvrsni za zaštitu baze i guranje neprijatelja. Najmoćniji špilovi ovdje uključuju:

Jungle Arena

Deveta Arena, otključana na 2600 kupova. Ovdje svaka pobjeda donosi 18 zlatnika. A škrinje mogu dati nove karte:

  1. Banda Goblina.
  2. Koliba Goblina.
  3. Dart Goblin.
  4. Otrov.
  5. Divovski goblin.
  6. Plameni zmaj.

S novih karata Najpopularniji je “Plameni zmaj“, koji je sposoban nanijeti golemu štetu ciljevima. Međutim, kroz ovu arenu možete proći sa starim kombinacijama. Ako želite promijeniti svoj špil, preporučujemo sljedeće strategije:

Boar Mountain

Otključava se kada dosegnete 3000 šalica. Nagrada za pobjedu povećava se na 20 zlatnika. Također, svaka pobjeda donosi škrinje s novim kartama:

  1. Elitni barbari.
  2. Horde milina.
  3. Pećnica.
  4. Lovac.
  5. Golem.
  6. Ram Rider.
  7. Pakleni pas.

U ovoj areni Odjednom se pojavljuju 2 legendarne karte, koje karakterizira povećana snaga. Također, protivnici s vrlo rijetkim kartama počinju se sastajati ovdje, što može uzrokovati probleme s prolazom kroz arenu. Ovdje preporučujemo da odaberete sljedeće špilove:

Electric Valley

Pristup jedanaestoj areni otvoren je igračima s 3400+ pehara. Ovdje svaka pobjeda donosi 22 zlatnika. I sljedeće karte počinju ispadati iz škrinja:

  1. Electric Spirit.
  2. Tesla.
  3. Mini generatori.
  4. Electro Dragon.
  5. Electro Giant.
  6. Thunderbolt.
  7. Sparky.

Ovdje se pojavljuje mnogo jakih jedinica koje se mogu koristiti u raznim kombinacijama. Najbolje je igrati ovu arenu sa sljedećim kartama:

Sablasni grad

Pristup ovoj areni imaju igrači s 3800+ pehara. Ovdje su nagrađeni s 24 zlata. A kao nove karte možete dobiti:

  1. Bačvu kostura.
  2. Potres.
  3. Toranj bombe.
  4. Ogledalo.
  5. Čuvari.
  6. Kraljevski duh.
  7. Groblje.

U predstavljenoj areni postoje samo iskusni igrači koji imaju jake i napumpane karte . Ovdje je prilično teško pobijediti. Zato morate odabrati jak špil. Na primjer, možete koristiti sljedeće kombinacije:

Skrovište lopova

Trinaesta arena postaje dostupna kada dosegnete 4200 šalica. Na njemu svaka pobjeda donosi 44 novčića. A ispuštene škrinje mogu dati sljedeće karte:

  1. Odmetnici.
  2. Iscjeliteljski duh.
  3. Sakupljač eliksira.
  4. Goblin Drill.
  5. Izbacivač.
  6. Razbojnik.
  7. Čarobni strijelac.

Ako ste došli do ove arene, vjerojatno ste već počeli graditi svoju vlastite špilove od jakih jedinica. Ali ako naiđete na probleme prilikom prolaska faze 13, možete isprobati sljedeće savjete iskusnih igrača:

Vrhunac prosvjetljenja

Četrnaesta arena dizajnirana je za igrače s 4600+ šalica. Pobjede na njemu donose 48 zlatnika. A svaka škrinja može dati sljedeće karte:

  1. Vatreni strijelac.
  2. Eliksir Golem.
  3. Barbarska koliba.
  4. Bijes.
  5. Krvnik.
  6. Drvosječa.
  7. Noćna vještica.

Većina ovih karata su epske i legendarne, tako da možete poboljšati prilično rijetke jedinice . Postoji mnogo špilova pogodnih za igranje ovdje, među kojima je teško izdvojiti najbolje. Najpopularnije kombinacije su:

Legendarna arena

Posljednja arena u Clash Royaleu kojoj se pristup otvara kada dosegnete 5000 šalica. Ovdje svaka pobjeda odmah donosi 50 zlatnika. A iz škrinja možete dobiti sljedeće karte:

  1. Kraljevska pošta.
  2. Ratnik iscjelitelj.
  3. Klon.
  4. Tornado.
  5. Cannon Cart.
  6. Ribar.
  7. Baka vještica.

Igra u ovoj areni postaje što je moguće teža jer ćete ovdje susret samo s iskusnim igračima s jakim kartama. Možete ih pobijediti samo s kompetentnim špilovima. Na primjer, možete koristiti sljedeće kombinacije:

< /p>