Jin je samo alias za psihopata koji ubojstvo smatra umjetnošću. Za njega je oružje postalo kist, a žrtve su detalji na platnu koje je zamislio Jin.

Jinove vještine

Šapat

Ovo je jedinstveno oružje koje drži samo 4 metka. Njegova brzina paljbe se ne povećava, a nakon posljednjeg hica potrebna je promjena spremnika. Snaga pasive je osnaženi četvrti auto-napad, koji uvijek nanosi kritičnu štetu.

Strijelac se ubrzava tijekom ponovnog punjenja.

Rasplešuća granata

Začarana sablja skače preko glava neprijatelja i ozljeđuje ih. Ako neprijatelj umre, sljedeće će mete pretrpjeti više štete.

Akcija smrti

Lik daje snažan udarac koji uništava HP svih podanika na putu i nanosi štetu prvom heroju koji naiđe. Bit će ukorijenjen ako ga je nedavno oštetio Jin, saveznici ili ako je aktivirana Lotus zamka.

Privatni prikaz

Ovo je mina koja usporava neprijatelje i eksplodira nakon nekoliko sekundi.

Vještina se kombinira s vještinom Smrtonosna akcija.

Naklon

Jin zamahuje snajperska puška , koja radi na isti način kao Whisper: ima 4 streljiva, a posljednji hitac nanosi veću štetu.

Imajte na umu da heroj puca u označeno područje, tj. projektil nije usmjeren prema meti, tako da neprijatelji mogu izmicati.

Jin Build

Jin je klasični strijelac koji je odveden na poziciju ADC-a u gotovo svim šibice. Zbog toga biste trebali prikupiti što je više moguće predmeta štete i postati glavni nanositelj štete u timu.

Rune

Vješto manevriranje

Ako lik trči, puca, akumulira naboje. Sa 100 bodova, on će poboljšati svoj sljedeći automatski napad, uzrokujući da regenerira zdravlje i ubrza heroja na jednu sekundu.

Imajte na umu da Jin prima samo 30% iscjeljivanja.

Prvak

Jinovi napadi su 8% jači, ali on će izgubiti 4% svaki put kad umre.

Lovac: Titan

Na početku, lik ima povećanje zdravlja za 20, a za svako jedinstveno ubojstvo dobit će dodatnih 20 HP i 4% snage.

Posljednje poboljšanje smanjuje trajanje vještina kontrole.

Slatkoljupci

Konzumiranje medenog voća vraća 25% više bodova. Osim toga, dobit ćete 20 zlatnika.

Summoner Skills

Gina je zauzeto :

  1. Skoči. Vještina vam omogućuje brzo teleportiranje na kratku udaljenost, zahvaljujući kojoj možete preskočiti elemente krajolika, izbjeći neprijateljske napade.

  2. Iscjeljivanje. Vraća 80-360 bodova života Jinu i obližnjem savezniku. Sposobnost se preuzima ako stojite s osloncem bez iscjeljivanja.

  3. Zapreka. Blokira do 465 dolazne štete. Ovo je vrlo korisna vještina, ali prikladna je samo ako su u timu Soraka, Sona, Nami.

Redoslijed niveliranja sposobnosti

Zatvoreni prikaz i Smrtonosna radnja potrebni su samo za kontrolu neprijatelja, na primjer, u borbama će zamka za lotos usporiti neprijatelja koji pokuša ući sa stražnje strane. A snimak Smrtonosne akcije će ga imobilizirati. Međutim, ne povećavaju se mnogo na kasnijim razinama, tako da se ne isplati trošiti bodove na te sposobnosti u ranoj igri.

Uvijek dajte prednost Dancing Grenade, koja je dobra za guranje staza, u timskim borbama i drugim situacije. Nanijet će veliku štetu već na razini 2.

Predmeti

Za strijelce, uključujući Ginu, najčešće se skupljaju:

Greedy Greaves

Povećajte magiju i fizičku krađu života za 8% , a kada se aktivira, ubrzava karakter za 15% na 3 sekunde.

Youmuu's Ghostblade

Mač dobiva do 100 punjenja kada trči i napada neprijatelje. Ovisno o broju bodova, Jin se kreće brže (do +50 brzine kretanja). Naboji se uklanjaju nakon prvog udarca.

Anđeo čuvar

Predmet oživljava mrtvog heroja i vraća 50% HP-a i 30% mane jednom svake 3 minute.

Rub beskonačnosti

Povećava šansu kritičnog udarca za 25% i njegovu snagu za 30%.

Herald of Death

Povećava fizičku probojnost oklopa za 30%. Osim toga, hici nanose teške rane.

Ovaj debuff smanjuje zacjeljivanje i regeneraciju žrtve za 40%.

Top za brzu paljbu

Pištolj skuplja do 100 punjenja i povećava domet napada za 150, povećava hitac (do 120 magične štete).

Kako igrati Jin

Jin biva odabran u dvostrukoj traci i sredini. Prva je opcija tipičnija i lakša za naučiti, pa bi početnici trebali početi s ovom ulogom.

Pogledajmo igranje na poziciji ADK.

Rana utakmica

Virtuoso je jedan od heroja koji postaje što jači u kasnoj igri, tako da se na početku meča trebate koncentrirati na farmanje i pokušati uzeti 100% miniona. Kako biste točno dokrajčili NPC-a, pripazite na traku zdravlja i napadnite kada ostane oko 7-10%.

Jin ima dobru štetu od prvih minuta, ali u borbama je vrlo slab zbog niske pokretljivosti i stalne brzine vatre. Pokušajte izbjeći borbe i uključite se u njih samo kada je neprijatelj napao oslonac.

Ako protivnici igraju vrlo agresivno i redovito uznemiruju strijelca, češće koristite granate i gurnite milje do tornja. Kupola će brzo ubiti creepove, pa će protivnici morati pažljivo pratiti svoje zdravlje. I lako možete vratiti hit bodove, glavna stvar – ne zaboravite staviti odjel u grm na rijeci.

Na razini četiri, Jin će dosegnuti svoj prvi vrhunac moći. Počnite bacati rasplesane granate na svoje neprijatelje. Ciljajte na ranjenog pomoćnika maga da ga dokrajčite i osnažite projektil. Najvjerojatnije će se bomba odbiti od rendžera na neprijateljske heroje.

Kada žrtve imaju oko 60% HP-a, isprobajte kombinacije s:

  1. Dancing Granade.
  2. Death Action .
  3. Whisperov četvrti hitac.

Broj metaka u spremniku prikazan je iznad Jinove glave. Držite ga na oku kako biste saznali kada je pojačani uložak spreman. Imajte na umu da protivnici također vide streljivo.

Za gornju kombinaciju, Virtuoz skida oko 400-500 HP, ovisno o oklopu žrtve. Neprijateljski ADK-ovi rijetko imaju više od 1200 KS u ranoj igri, tako da Jin ima dobre šanse završiti metu.

Srednja igra

U sredini igre za pucača može nazvati najtežim vremenom. Timovi počinju dogovarati borbe 5 na 5, gomilati se okolo itd. Zbog toga Jin ne može nastaviti samo postavljati i uzgajati minione. Morat ćete stalno trčati po mapi i balansirati između mljevenja i bitaka.

Preporučljivo je ne udaljavati se previše od tima, jer ne smiješ zakasniti na bitke. Ali u isto vrijeme, nikada nemojte prestati uzgajati kako biste imali vremena sakupiti 4 ključna predmeta u 15-18 minuta.

U borbama igrajte što opreznije i stalno pratite broj rundi. Nakon četvrtog udarca, Jin će biti potpuno bespomoćan 2 sekunde. Također, sakrijte se iza svojih saveznika i pripazite na neprijateljske heroje.

Sljedeća taktika je najbolja:

  1. Budite među posljednjima koji će se pridružiti borbi. Zbog toga će protivnici većinu svojih vještina potrošiti na heroje koji nisu Jin.
  2. Baci rasplesanu granatu.
  3. Upotrijebite Smrtonosnu akciju da imobilizirate neprijatelja.
  4. Pucajte i aktivirajte privatni prikaz. Lotos će reagirati na neprijatelja i usporiti žrtvu.
  5. Nastavi pucati.

Ako protivnici imaju moćne ubojice, na primjer: Zed, Kha'zix, raspršite zamke za lotose u susjednim grmovima, prolazima. Oni stoje nekoliko minuta i osvjetljavaju prostor. Oni će vam omogućiti da na vrijeme uočite prijetnju koja se približava i pobjegnete.

U onim situacijama kada se neprijatelj povukao i nestao u magli rata, odmah se poklonite. Tijekom trajanja sposobnosti, moći ćete pucati čak i ako ne vidite metu. Svaki udarac usporava neprijatelja i ističe ga na sekundu.

Napadajte izolirane protivnike jer drugi protivnici mogu blokirati metke vlastitim tijelima.

Kasna igra

U posljednjim minutama utakmice Jin postaje vrlo jak. Pasivna sposobnost Whisper povećava AD od brzine paljbe, tako da ćete dobiti oko 600-700 AD. Zahvaljujući tome, heroj će moći ubiti tanke potpore, strijelce i magove u 2-3 hica, posebno ako imate sreće s kritičnim pogocima.

Jedini problem u ovom trenutku je niska sposobnost preživljavanja. Jin nema stavke koje povećavaju oklop, broj hit bodova, štiti ga samo anđeo čuvar.

U kasnoj igri morate biti izuzetno oprezni s djeliteljima štete i pokušati izbjeći kontrolu gomile, jer Stun, Root, Taunt i drugi efekti mogu biti posljednji za Jina.

Svakako kupite

Living Silver Enchantment za resetiranje kontrole. Predmet će vam pomoći da pobjegnete iz neuspješne bitke i završite čarobne kombinacije.

Bitke u kasnoj igri otprilike su iste kao u sredini igre, ali vrijedi započeti borbe s Bow Walkom. Zahvaljujući ovoj sposobnosti, Virtuoz će biti na sigurnoj udaljenosti, a šteta će biti dovoljna da ubije 1-2 neprijatelja.

Zaključci

Jin je strijelac s najvišim krvnim tlakom u igri, no zbog ograničene brzine napada ne može 100% odigrati ulogu nositelja. Preporučljivo je odabrati Virtuoza ako tim ima barem još jednog jakog djelitelja štete, na primjer: Veigar, Lux, Darius, koji može nadoknaditi nedostatak štete.