Drayven, rođen u skromnoj obitelji, više puta osvojio arenu i postao njezin krvnik. Vješto barata sjekirama za bacanje i bijesno napada svoje protivnike.

Draevenove vještine

League of Draven

Za svaku uhvaćenu Spinning Axe, minion ubijen/čudovište i slomljena kula, heroj dobiva obožavanje. Kada ubijete neprijateljskog lika, oni će se pretvoriti u zlato.

Sjekira koja se vrti

Nakon aktiviranja vještine, oštrica u Dravenovim rukama počinje se okretati. Ako baci sjekiru, ona će se odbiti od žrtve i sletjeti u označeno područje. Zgrabite svoje oružje usred leta kako biste ponovno izveli snažan udarac.

Rush

Za nekoliko sekundi lik trči i napada mnogo brže. Hlađenje se resetira ako uhvatite Spinning Axe.

Hajde da prekinemo!

Junak baca naprijed 2 sjekire koje guraju i usporavaju neprijatelje.

Vrtložna smrt

Draven ispaljuje moćne oštrice koje nanose ogromnu štetu svim neprijateljima na putu. Nakon ponovnog aktiviranja ultimativne sposobnosti, sjekire se vraćaju krvniku.

Assembly Draven

Draven je tipični ADK, čiji je zadatak nanijeti glavnu štetu u bitci. Zbog toga igrači uzimaju rune i predmete koji povećavaju snagu napada, kao i sposobnost preživljavanja, jer krvnik nema sposobnost izbjegavanja neprijateljskih vještina, a osnovna zaliha hit bodova nije dovoljna da preživi kombinaciju udaraca.< /p>

Rune

Osvajač

Za svaki udarac, heroj dobiva naboj koji povećava AD za 2-6. Nakon što postigne 5 bodova, nanijet će 10% više fizičke štete.

Prvak

Nanesena šteta se povećala za 8% od početka, ali je učinak smanjen za 5% po smrti.

Adaptive Shell

Hitbodovi su povećani za 50. Ako heroj ima manje od 50% zdravlja, dobit će 12 oklopa protiv AD ili AP. Obrana ovisi o vrsti štete koju je Draven najviše pretrpio u posljednjih nekoliko minuta.

Slatkoljupci< /p>

Medeni plodovi vraćaju 25% više HP-a i također daju 20 zlatnika.

Vještine prizivanja

Uvijek stavite

Skok u prvo mjesto, što omogućuje možete se trenutno teleportirati na kratku udaljenost i izbjeći neprijateljski napad ili, obrnuto, približiti se protivniku.

Druga ćelija sadrži jednu od sljedećih vještina prizivanja:

Iscjeljivanje

Vraća zdravlje 80-360 heroju i savezniku u blizini i povećava brzinu trčanja za jednu sekundu

Zapreka

Blokira 115-465 štete na 2 sekunde. Ova se sposobnost uzima ako postoji iscjelitelj u stazi ili je podrška već preuzela iscjeljivanje.

sposobnosti

Sjekira koja se vrti glavna je vještina krvnika, jer. nanosi ogromnu štetu koja se povećava sa svakom preuzetom razinom. Već na 4. LVL-u srušit ćete tanke nosače u 4-5 udaraca. Zbog toga je važno smanjiti vrijeme punjenja što je više moguće, tako da ako sjekira padne, možete brzo pozvati novu.

Krv je potrebna samo za brzo približavanje neprijatelju na početak borbe. Glavna značajka druge čarolije – resetiranje hlađenja ako uhvatite Spinning Axe – dostupna je od samog početka, a vrijednost poboljšanja brzine trčanja nije jako važna.

Idemo prekinuti! uvijek se pumpa zadnja, jer to je kontroverzna vještina. Može biti korisno ako se snažni neprijatelj približava Dravenu ili ako ranjeni protivnik bježi i treba ga sustići. U svakom slučaju, ne koristite vještinu za dovršavanje ili nanošenje štete i to samo jednom, tako da je hlađenje i povećanje štete za Dravena u slučaju Disperse! nema smisla smanjivati ​​ga dok se vrteća sjekira ne izravna.

Stavke

Izgradnja Dravenove štete uključuje:

Oštrica palog kralja

Povećava krađu života za 10% i uklanja 6% trenutnog zdravlja cilja po automatskom napadu.

Rub beskonačnosti

Značajno povećava mogućnost kritičnog udarca, a također utječe na njegovu snagu (kritici ne nanose 200% štete, već 230%).

Greaves of Greaves

Pruža 8% magije i fizičke krađe života. Kada koristi aktivnu sposobnost čizme, Draven dobiva +15% brzine trčanja na 3 sekunde.

Govornik smrti

Povećava probijanje fizičkog oklopa za 30% i udarci počinju nanositi veliku štetu. Debuff smanjuje učinkovitost bilo kakvog iscjeljivanja za 50%.

Rapid Fire Cannon

Heroj dobiva 100 Momentum dok trči i napada neprijatelje. Kada dosegne svoj maksimum, osnažuje sljedeću sjekiru, tjerajući je da leti dalje i nanosi 120 više magijske štete.

Anđeo -čuvar

Ako Draven umre u borbi, dobit će drugi život i uskrsnuti (ne više od jednom svakih 210 sekundi). Vratit će se u bitku s 50% bodova i 30% mane.

Kako igrati Draven

Draven je prikladan samo za dual lane, gdje će mu u ranoj igri podrška pomoći i stvoriti uvjete za uzgoj.

Rana igra

Dok Draven ne dostigne razinu 4, trebali biste se usredotočiti na poljoprivredu i pažljivo prikupljati naplate pasivnih sposobnosti ubijanjem minija.

Možete dobiti najviše bodova Draven lige ako uhvatite oštricu na vrijeme. Kako ga ne biste ispustili, nakon udara odmah pogledajte iza leđa, jer. on obično leti tamo i trči do označene točke.

Kada je Spinning Axe izjednačen i imate 50-70 obožavanja publike, možete pokušati započeti prvu borbu. Da biste to učinili:

  1. Neka saveznik započne i preuzme glavni udarac.
  2. Baci Sjekiru koja se vrti i pokupi je .
  3. Upotrijebite Rush of Blood i raznesite svog protivnika oštricama.

Ako imate dovoljno štete za ubijanje, upotrijebite Divergirajte! kako biste usporili žrtvu i nastavite trčati i bacati vrteće se sjekire.

Uzmite 2 oštrice odjednom prije borbe. Zahvaljujući tome, odmah ćete skinuti oko 300 HP, ali ćete izgubiti jednu sjekiru, jer. Ne možete uhvatiti oboje u isto vrijeme.

Počevši od razine 5, počnite igrati što je moguće agresivnije i redovito napadajte kroz Bloodrush. Poboljšanje brzine trčanja omogućit će vam da neočekivano priđete protivniku i zadate jedan snažan udarac. U ovoj fazi, oko 3-4 sjekire bit će dovoljne da oduzmu 80% hit bodova i natjeraju žrtvu na povlačenje.

Morate igrati posebno naporno kada imate više od 100 punjenja obožavanja. Ne ostavljajte ih za budućnost. Preporučljivo je brzo ih resetirati i dobiti dodatno zlato, jer. ako umru, pola će ih izgorjeti.

Midgame

U sredini igre, Draven postaje malo slabiji, kao sjekire koje se vrte teško je zloupotrijebiti u uvjetima timske borbe, a snaga napada od predmeta još uvijek nije dovoljna.

Pokušajte uravnotežiti uzgoj i borbu. Bez ubijanja minija, nećete akumulirati troškove obožavanja, a bez dokrajčenja heroja, nećete ih moći pretvoriti u zlato. Preporuča se uzgojiti sva čudovišta iz džungle i puzavce u blizini saveznika kako biste stigli na vrijeme za početak borbe.

U borbi ti isplati se igrati oko jedne taktike:

  1. Uđite u bitku u trenutku kada većina neprijatelja otkrije svoju lokaciju ili je jedan od protivnika u pohodu.< /li>
  2. Upotrijebite obje vrteće sjekire i bacite ih na istu metu. Ako je moguće, uhvatite prvu oštricu da ponovno nanesete veliku štetu.
  3. Na CD-u aktivirajte Raziđimo se! da usporite metu.

Ako neprijatelji imaju jak tenk koji je vrlo teško probiti, na primjer, Rammus, tada se usredotočite na Spinning Axe. Bacite ga i odmah uhvatite da maksimalno povećate štetu. Zahvaljujući tome, brzo ćete ga ukloniti, unatoč nedostatku normalne kupnje.

Dravena je najteže igrati kada ga lovi neprijateljski ubojica kao što su Zed, Akali, Kha'zix. Ovi likovi su vrlo mobilni i mogu napasti iskačući iz grmlja, ratne magle. Osim toga, ubojice uzimaju veliku količinu životnih bodova u nizu udaraca.

Ako igrate protiv ubojice, brzo kupite predmet Anđeo čuvar koji će vratiti Dravena u život. Zbog njega će neprijatelji morati dvaput uhvatiti krvnika, što je puno teže dok ne postoji ultimativna sposobnost.

Nakon svake bitke, odmah se vratite na stazu kako biste skupili punjenja obožavanja i kupili preostale ključne stavke.

Kasna igra

U posljednjoj fazi meča, Draven ponovno postaje opasan strijelac, iako je inferioran u odnosu na ADK-ove kasne igre kao što su Vayne, Jin, Kaisa. Ako možete prikupiti sve potrebne predmete, uključujući Enchant Living Silver, onda bitke ne bi trebale biti veliki problem: samo bacite svoje protivnike vrtećim sjekirama i dokrajčite ih vrtložnom smrću.

Ako planirate gurati traku odmah nakon bitku, tada se vrhunska sposobnost može koristiti za brzo uklanjanje gomile miljea.

U kasnoj igri možete se pokušati boriti ne samo iza leđa saveznika, već i napadajući s boka. Za ovo će vam dobro doći Blood Rush i Flash. Posljednju vještinu morate iskoristiti približavanjem zidu. Zatim kliknite na vještinu prizivanja i pogledajte hoće li se traka smanjiti za najmanje 15%. Ako da, onda možete sigurno koristiti vještinu. Inače, lik neće preskočiti element terena.

Daljnje radnje ovise o tome tko će prvi biti pogođen, ali najvjerojatnije će to biti tanki štetnik koji neće izdržati 3-4 sjekire, pogotovo ako nekoliko njih zadaju kritičan udarac.

Ako dobijete bitku, uzmite zmaja ili barona Nashor sa svojim timom i počnite napadati linije. U kasnoj igri svi heroji imaju ogromnu štetu, tako da će se tornjevi vrlo brzo slomiti.

Zaključak

Na prvi pogled, Draven se čini i složenim i jednostavnim: sve vještine su jasne, ali treba vremena da se navikneš na mehaniku vrteće sjekire. No kako budete stjecali iskustvo, moći ćete bez problema hvatati oštrice i početi gubiti 20% HP-a po udarcu, dobivajući 400 zlata po ubojstvu od samog početka meča.

Sada je Draven glavni najjači heroj u ranoj igri, tako da možete lako pobijediti ili izgubiti meč ako ne uspijete uhvatiti prednost u prvih 7 minuta.