Desno od lika (žuti polumjesec) je ljestvica božanstva. Ona se, poput obrambene ljestvice, također obnavlja izvan borbe. Regenerira se sporije u borbi. Božanstvenost se smanjuje ako lik promaši pogodak, a troši se kada koristi vještine koje nanose blistavu štetu, povećavajući štetu. Pri punoj božanstvenosti, šansa kritičnog izbjegavanja lika povećava se za 10%, što znači da protivnici dobivaju manje štete.
Tipka Tab aktivira Silu odozgo, mehaniku klase paladina. Kratkim pritiskom lik daje odabranom savezniku Božansku auru. Svi sljedeći kratki pritisci vraćaju mu nešto zdravlja – sve dok se grupa ne raspusti ili saveznik ne umre. Dugo držanje Taba aktivira Božansku ruku, vraćajući zdravlje lika i saveznika proporcionalno vremenu držanja. Ovaj mehaničar troši paladinovu božanstvenost. Ako to nije dovoljno, učinak liječenja je lošiji.
Zakletva službe, značajka ovog paragonskog puta, stvara dodatnu prepreku njima i liku kada liječi saveznike. Na HP ljestvici se prikazuje kao plavi segment. Uzimanje štete prvo poništava ovu traku, a zatim smanjuje traku zdravlja s glavne trake.
Kada koristite čarolije za iscjeljivanje Oathkeepera, smanjuje se razina mržnje čudovišta. U ovoj specifikaciji, lik ima veće stope pariranja i kritičnih pogodaka. Moć se brže regenerira.
Grubo rečeno, ova spec. je iscjelitelj s povećanom obranom. Kao tenk, čak i sekundarni, neučinkovit je.
Paladin u specifikaciji Justiciara
U ovoj specifikaciji, Prisega službe povećava primljenu mržnju. Rulje će napadati čak i ako samo stoje i ne rade ništa – naravno, ako ih saveznici ne nadmaše sami. Božanstvenost se nakuplja prilikom blokiranja oštećenja. Ljestvica se također ažurira tijekom vremena.
Osnovni blok zamijenjen je vještinom Divine Fence Paragon. Takav štit stvara dodatnu barijeru u iznosu od pola zdravlja lika i može apsorbirati mnogo štete. Vrijeme držanja štita ograničeno je samo ljestvicom snage. Sljedbenici iza Paladina koji postave štit primaju 10% manje štete. U ovoj specifikaciji, Paladinove šanse za kritiku i pariranje se povećavaju, a lik dobiva dodatne bodove za obranu. Justicar također vraća hit bodove saveznicima s mehanikom Snaga odozgo, ali ne tako učinkovito kao Oathkeeper. Justicar ima manje borbenih, besplatnih i dnevnih sposobnosti iscjeljivanja.
Grubo rečeno, Justicar je tenk koji može malo izliječiti saveznike. Nije najučinkovitija opcija kao glavni iscjelitelj, ali kao dodatna poslužit će.
Razredne vještine
Bez obzira na odabranu specifikaciju, svaki lik ove klase ima osnovni skup vještina, zajedničkih svima.
Besplatne vještine
Vještine koje se aktiviraju lijevom i desnom tipkom miša:
- Radijacijski šok. Trepnite prema meti i pogodite štitom.
- Hrabar udarac. Tri snažna udarca buzdovanom.
Borbene vještine
Vještine koje se aktiviraju tipkama Q, E i R.
- Užareno svjetlo. Zračna šteta svim obližnjim ciljevima.
- Sveto oružje. Oružje lika je polirano i počinje svijetliti. Kada koriste sposobnosti, neprijatelji dobivaju dodatnu štetu od zračenja.
- Božanski dodir. Iscjeljuje jedinicu u malom krugu koja se može postaviti kursorom.
- Ubij zlo. Snažan zamah i skok na odabranu metu.
- Udari. Oštećenje zračenja neprijateljima unutar navedenog radijusa.
Dnevne vještine
Aktivirajte gumbima 1 i 2 nakon skupljanja potrebnog broja akcijskih bodova.
- Božanski sud. Cilj dobiva ogromnu blistavu krunu. Ne ozljeđuje nikoga.
- Štit vjere. Smanjuje neprijateljsku štetu za 5% i povećava iscjeljivanje jedinice za 10%.
- Radiant Naslaught. Neprijatelji ispred vas nanose zračeću štetu.
Značajka klase
Djeluje poput aure, dajući pasivna pojačanja. Istovremeno se mogu koristiti samo dvije osobine.
- Aura zaštitea. Povećava pariranje lika i saveznika za 2%.
- Blaženi putnik. Ako je drugi član grupe u blizini Paladina, šteta se povećava za 5%.
- Posjed. Divinity stvara 10% brže.
- Aura gnjeva. Povećava kritičnu šansu lika i saveznika u njegovoj blizini za 2%.
Oathkeeper Spec Skills
Besplatne vještine
- Liječenje rana. Lik liječi sebe ili odabranog člana grupe.
- Božanska ogorčenost. Šteta se nanosi jednom neprijatelju.
Borbene vještine
- Božanska luka. Iscjeljuje cijelu grupu, stvarajući božansku barijeru.
- Prognanstvo. Omamljuje neprijatelje na šest sekundi.
- Pročišćavajući dodir. Lik liječi odabranog člana grupe ili sebe.
- Krug božanskosti. Stvara krug moći koji povećava iscjeljivanje za 15% i brže regenerira Božanstvenost.
- Granice hrabrosti. S odabranim članom grupe uspostavlja se udruga. Svako bacanje vještine liječenja daje mu 50% osnovnog učinka čarolije.
Dnevne vještine
- Polaganje ruku. U potpunosti vraća HP za sebe ili saveznika.
- Trezor. Barijera unutar koje jedinica snosi 10% manje štete.
Značajka klase
- Aura uskrsnuća. Liječenje je 5% učinkovitije.
- Zaštićene molitve. Aktiviranje “Sile odozgo” blokira sve frontalne napade dok lik ima dovoljno energije.
- Pravovremena intervencija. Kada liječite saveznike s manje od četvrtine HP-a, nasumične mete dodatno se liječe umjesto da imaju božansku barijeru.
- Aura života. Svaka upotreba iscjeljujuće moći susreta vraća dodatni HP osobe.
Justiciar Paragon Path
Besplatne vještine
- Vow Strike. Tri pogotka koja nanose blistavu štetu ispred heroja
- Prikrivajući udarac. Napadnite metu s tri brza udarca štitom.
Borbene vještine
- Bijes Templara. Neprijatelji oko vas primaju blistavu štetu.
- Zavjet neprijateljstva. Šteta na jednoj meti. Neprijatelji oko nje podnose smanjenu štetu.
- Oprost grijeha. Buff karakter ili saveznik. Smanjuje pretrpljenu štetu za 20%.
- Obvezujuća zakletva. Buff. Svi neprijatelji koji napadnu lika snose uzvratnu štetu.
- Nezaustavljivi osvetnik. Bacite se prema meti i snažno udarite buzdovanom.
Dnevne sposobnosti
- Božanski zaštitnik. Lik preuzima svu štetu koju bi pretrpio najbliži saveznik.
- Heroizam. Kratkotrajno dobro. Povećava maksimalno zdravlje za 20% i nanesenu štetu za 10%.
Značajka klase
- Aura hrabrosti. Smanjuje količinu mržnje prema saveznicima u blizini za 5%.
- Božanska odmazda. Povećava nanesenu štetu na cijenu izdržljivosti.
- Božanski borac. Vještina “Ubiti zlo” stvara maksimalnu mržnju od svih obližnjih čudovišta.
- Aura osvete. Nanosi malu količinu štete kada ste vi i saveznici u blizini napadnuti.
Sažetak
Staza paragona mora se odabrati kada lik dostiže razinu 11. Teško je preporučiti bilo koju posebnu specifikaciju: svaka je dobra za određene zadatke.
Općenito, Paladin je moćna i nekomplicirana samodostatna klasa koja lako može bez ljekovitih napitaka, pa čak i bez saveznika. S druge strane, ovo je vrlo vrijedan suputnik, koji značajno povećava sposobnost preživljavanja grupe, što je posebno važno u teškim tamnicama.
Možete početi igrati Neverwinter Onlinena službenoj web stranici.