Trinaesta arena pod nazivom “ Rogue skrovište“otvara se nakon dostizanja 4200 trofeja (pehara). Ovdje će igrači pronaći novu lokaciju s drvenim mostovima, zelenim drvećem i metama za streličarstvo. Također, ova arena otvara pristup novim jedinicama i poboljšava nagradu za pobjede. Pročitajte više o značajkama arene 13 u Clash Royaleu, kao io najboljim špilovima za igranje, pročitajte u nastavku.

Značajke arene 13

Prva značajka arene 13 “Rogue Hideout”jest da se nagrada za svaku pobjedu ovdje povećava. Sada će biti moguće primiti 44 zlatnika odjednom umjesto 24. Osim toga, značajno je povećan broj karata koje se ispuštaju iz škrinja. Također se pojavljuju karte s novim jedinicama, naime:

  1. Odmetnici. Ova karta poziva 3 jedinice odjednom. Jedan od njih ima veliku zalihu HP-a i napada iz neposredne blizine, ostali imaju daljinski tip napada. Zajedno mogu lako zaštititi bazu od neprijatelja i otići do njegovih zgrada.

  2. Iscjeliteljski duh. Rijetka karta koja poziva duha koji skače na neprijatelje i nanosi im značajnu štetu. A sve savezničke jedinice iza duha dobivaju učinak oporavka HP-a.

  3. Sakupljač eliksira . Rijetka karta koja poziva zgradu u arenu koja ubrzava prikupljanje naplata za eliksir. Puno pomaže u strategijama brzog guranja, jer vam daje priliku da češće koristite svoje jedinice.

  4. Goblin Drill. Epska karta koja poziva zgradu bilo gdje u areni. Napada najbližu metu i poziva 3 goblina kada umre. Obično se koristi u push ili spam strategijama.

  5. Izbacivač. Epska karta koja poziva prilično snažnog ratnika koji baca kamenje i nanosi veliku štetu kopnenim jedinicama. Osim toga, ovo kamenje odbija sve pogođene neprijatelje. Obično se Bouncer koristi za zaštitu baze.

  6. Čarobni strijelac. Legendarna karta koja poziva strijelca čije strijele probadaju nekoliko neprijatelja u nizu odjednom. Općenito, ovo je uobičajena jedinica koja će dobro doći iu guranju iu obrani.

  7. Razbojnik. Legendarna karta koja poziva jedinicu koja se odmah kreće do najbližeg neprijatelja i nanosi mu značajnu štetu. Izvrstan za guranje.

Od predstavljenih karata najjača je Bandit. Preporučujemo da ga nabavite i pumpate njegovu razinu što je brže moguće. Nakon toga se može koristiti u vašim špilovima u Areni 13 i dalje.

Najbolji špilovi za Arenu 13

Uglavnom, u trinaestoj areni također možete koristiti stare špilove koji su vam u prošlosti odgovarali. Glavna stvar je prikupiti ih s najpumpanijih karata, jer ćete ovdje često naići na igrače s jakim jedinicama. Ako se želite igrati s novim strategijama, možete odabrati jedan od donjih špilova.

Napadački špil

S ovom kombinacijom kartice, možete uspješno gurati protivnike i postupno skupljati trofeje kako biste završili 13. arenu. Preporučujemo da s ovim špilom postupite na sljedeći način:

  1. Početak igre. Jahača odmah stavljamo na vepra i za njim zovemo princezu. Zatim bacite bačvu goblina i bacite Zap na sve neprijateljske jedinice. Kao rezultat toga, moći ćete gurnuti najmanje trećinu HP-a iz jedne zgrade.
  2. Zaštita. Čim neprijatelj odbije vaš prvi napad, morate prijeći na obranu vlastite baze. Da biste to učinili, preporučujemo korištenje sljedećih karata: Vitez/Vojska kostura – protiv masnih gurača; Minions/Flame Dragon – protiv letećih jedinica. Pokušajte pozvati što manje jedinica kako biste uštedjeli količinu eliksira, ali u isto vrijeme ne dopustite neprijatelju da dođe do vaše baze.
  3. Protunapad. Nakon uspješne obrane, možete prijeći na re-push. Da biste to učinili, ponovno pozovite Hog Ridera duž linije kojom idu preživjeli iz baze. Zatim bacite bačvu i upotrijebite pražnjenje.

Sve ove radnje morat ćete ponavljati dok ne promašite neprijateljsku bazu. Glavna stvar je djelovati što je moguće aktivnije i agresivnije s ovim špilom (gurati od prvih sekundi). U ovom slučaju vrlo je vjerojatno da ćete brzo uništiti barem 1 zgradu.

Obrambeni špil

U ovom špilu okupljene su prilično jake jedinice koje odlično rade i obranu baze i napad na neprijateljske zgrade. Preporučujemo da postupite na sljedeći način:

  1. Pričekajte neprijatelja. Na početku igre, bolje je samo sjediti i spremati eliksir u iščekivanju neprijatelja. Čim pozove svoje gurače, centrirajte Inferno Tower. Zatim preporučujemo da pozovete Gromovnika ili Dželata, a ako se ne mogu nositi s obranom, uzmite kosture ili bacite kladu.
  2. Protunapad. Nakon uspješne obrane, trebate prijeći na guranje. Da biste to učinili, preporučujemo da pozovete Vatrenog Zmaja (do staze kojom idu preživjele jedinice). Također, ako ima dovoljno naboja eliksira, pozovite Drvosječu. Jedan od njih sigurno će stići do neprijateljske baze i moći potisnuti barem trećinu HP-a.
  3. Ponovljena obrana. Nakon protunapada morat ćete ponovno braniti bazu. Radimo to potpuno isto kao na početku igre (Tower – Thunderer/Executioner – Skeletons/Log).
  4. X2 eliksir. Kada dođete do ove faze, preporučujemo da odmah pozovete Mega Knighta. Zatim ga štitimo Vatrenim Zmajem i Gromovnikom. A mi ćemo prkositi našoj bazi s Paklenom kulom i kladom. Kao rezultat toga, možete lako doći do neprijateljske baze i gurnuti je dolje u nekoliko sekundi.

Kao što vidite, ovaj špil je odličan za obrambenu igru. Glavno je mudro koristiti karte i ne trošiti eliksir tek tako. U tom slučaju možete lako obraniti bazu i krenuti u protunapad.

Spam špil

Vrlo zanimljiva kombinacija karata s kojom možete stalno spamati neprijatelja i razbijati mu zgrade pomalo. Plan igre u ovom bi slučaju bio:

  1. Princeza i goblinska banda. Ove jedinice zovemo na istoj liniji na samom početku igre. Zatim im pomozite da dođu do baze pomoću Ledenog duha.
  2. Goblinska bačva. Prije korištenja ove karte morate pričekati da neprijatelj baci čaroliju. Ako ju je već upotrijebio, slobodno baci bačvu i goblini će moći uništiti najmanje 20% HP-a iz odabrane zgrade.
  3. Obrane baze . Čim se neprijatelj obračuna sa svim vašim jedinicama, on će napasti. Za zaštitu preporučujemo da odmah postavite Infernal Tower. Zatim bacite balvan i pozovite viteza. Zatim pozovimo princezu i bandu goblina, nakon čega ponavljamo sve gore navedene korake.

Glavni cilj ovog špila je uspješna obrana vlastite baze. Ako ste dorasli zadatku, postupno ćete gurati Goblin Barrel. Ali ne zaboravite da ga morate baciti tek nakon što je neprijatelj upotrijebio čaroliju, inače će odmah očistiti sve gobline.