Pored sposobnosti svaki heroj ima jedinstveni alat. Na primjer, Dallas ima sjekiru za bacanje. Ali u borbi, alati su praktički beskorisni. Dok ih aktivirate, imat će vremena pucati u vas 10 puta. Stoga ih većina igrača ne koristi. Ali morate priznati da je bacanje sjekire na neprijatelja zabavno. Dakle, svakako se isplati pokušati napasti protivnike alatima.
Da biste otključali novog lika, morate prikupiti 15 000 valute u igri. Trebat će dosta vremena da se akumulira toliki iznos. Na primjer, za 5 utakmica koje su završile pobjedom daju otprilike 1500. Za utakmice u kojima ste izgubili dat će manje. Pa, prema tradiciji besplatnih igara, svaki se heroj može odmah otvoriti za donaciju.
Ako uzmete novog lika, bolje je odabrati štetnog (na primjer, Blade) . Većina sposobnosti koje ne nanose štetu praktički su beskorisne na bojnom polju.
Pucanje
Možda je jedan od glavnih nedostataka igre nemogućnost odabira oružja. Svaki “top” je kodiran na znak.
Istina je da se oružje može nadograditi tijekom meča. Svaka bačva ima 4 razine pumpanja, za koje morate dati igri valutu zarađenu u prethodnom krugu. Ona se dodjeljuje za pobjedu i za ubijanje. Nadogradnja daje dodatne dodatke i malo povećava štetu.
Što se tiče same mehanike pucanja, ona je jednostavna. Trzaj je minimalan, a prilikom ciljanja meci padaju u malu točku. Zbog toga je snimanje glave jednostavno.
Snimanje općenito naoštreno za gamepad. Ali ne biste ga trebali koristiti na računalu – većina ljudi igra s mišem, a vi ćete ciljati lošije od ostalih igrača.
TTK je prilično velik. Da biste ubili neprijatelja, morate ga pogoditi u glavu iz mitraljeza oko 10 puta. Ako pucate iz puškomitraljeza, morat ćete pogoditi još više puta. Osim toga, lik nakon toga ne umire, već biva nokautiran. Mogu ga reanimirati suigrači, potrebno je nekoliko sekundi. Ako partneri nisu podigli, heroj umire. U nekim načinima možete samoinicijativno umrijeti u nokautu pritiskom na F – to će vam omogućiti da se brzo ponovno pojavite na mjestu pojavljivanja.
Značajke kretanja
Pravilno kretanje u igri je vrlo važno. Tradicionalni FPS strafeovi ovdje rade prilično loše zbog prikaza lika iz treće osobe. Ali postoji zaokret. Radi baš kao u Dark Souls – možete se kotrljati u bilo kojem smjeru i bilo kada. Rola vam omogućuje da brzo pobjegnete od vatre i, zapravo, zamjenjuje strafe. Stamina se ne troši na njega, nema je uopće u igri. Tako da možete kotrljati koliko god želite.
Lik može trčati. Trčanje se aktivira pritiskom na Shift. Ali nema velike razlike u brzini u odnosu na normalan način kretanja. Da, heroj malo ubrzava, ali ne puno – ne daje nikakve posebne prednosti.
Igra ima sustav prikrivanja. Možete se sakriti iza bilo kojeg predmeta ili predmeta – samo čučnite iza njega. Međutim, lik se ne “lijepi” za naslovnicu, kao u drugim TPS-ovima. Ako ciljate iz ove pozicije, heroj će se malo nagnuti i moći će pucati. Čim igrač otpusti RMB, lik se trenutno vraća na svoj prethodni položaj.
Ova mehanika igranja vrlo je zgodna pri obrani bodova jer vam omogućuje da oborite neprijatelje uz minimalnu štetu. Usput, ne koriste ga svi igrači. Stoga, ako ga koristite, tada ćete imati prednost nad većinom protivnika.
Još jedna točka povezana s potezom je slijetanje. Igrači se ne mrijeste na kartama, već wingsuit skaču iz helikoptera. Ali ovo je radije samo za ljepotu – let je gotovo nemoguće kontrolirati, a slijetanje na različite točke na karti ne pruža gotovo nikakve prednosti. Također, ponovno rađanje nakon smrti događa se bez wingsuita.
Dodatne stavke
Osim oružja, tu su i dodatni predmeti. Ima ih ukupno dva:
- Komplet prve pomoći. Potpuno vraća HP.
- Zapaljivo. Zapaljuje određeno područje. Vatra nanosi vrlo jaku štetu i ubija doslovno u 1-2 sekunde.
Oba se mogu kupiti na početku runde pritiskom na tipku B. Na početku meča imate dovoljno novca samo za jednu stvar. Većina uzima granatu, jer se život automatski regenerira kada su u zaklonu. No pribor za prvu pomoć također može biti koristan – ponekad su neprijatelji priklješteni s nekoliko strana, pa skrivanje i liječenje jednostavno neće uspjeti.
Osim toga, možete steći pasivne sposobnosti – one se ne pojavljuju na samom heroju. Neki su vrlo korisni – primjerice, dodatni oklop ili brže kretanje u ciljanju. Ali općenito možete igrati bez “pasivnih znakova“. A u prvim rundama, to je upravo ono što ćete morati učiniti – jednostavno neće biti novca za vještine.
Komunikacija sa suigračima
Postoje tri načina za komunikaciju sa suigračima:
- Postavite oznaku na kartu;
- Koristite glasovne naredbe lika;
- Govorite u glasovnom chatu.
Većina koristi drugu metodu, budući da heroji automatski izvješćuju o otkrivenom neprijatelju i drugim važnim događajima tijekom meča.
Modovi igre Rogue Company
Rogue Company ima 5 načina igre:
- Uništavanje.
- Udar.
- Team Deathmatch.
- Small Map Deathmatch Team.
- Suigrači.
Razgovarajmo o njima detaljnije.
Uništenje
Duboko je ponovno zamišljeno kopija glavnog CS moda. Jedan tim postavlja bombu, a drugi to mora spriječiti. Sve karte imaju dva mjesta koja se mogu rudariti – označena su plavom bojom.
Općenito, pravila su potpuno ista kao u CS-u. Tim koji napada ima ograničeno vrijeme da postavi bombu. Ako je uspjela minirati mjesto i raznijeti naboj, pobjeda se računa. Ako nisu imali vremena ili je neprijatelj neutralizirao napad, računa se gubitak. Također, tim pobjeđuje u rundi ako potpuno uništi protivnike. Jedan život se daje po rundi (s mogućnošću reanimacije nakon nokauta).
Zanimljivo je da je “Uništenje” jedini način dostupan u rangiranoj igri.
Štrajk
Ovo je točna kopija sličnog moda iz drugog Hi-Rez projekta, Paladins. Timovi slijeću na suprotne dijelove karte. Na samoj karti plavom bojom označena su dva područja. Moraju biti uhvaćeni. Da biste to učinili, barem jedan igrač mora biti u tim područjima neko vrijeme. Kada se teritorij osvoji, iznad njega se pojavljuje plavi dijamant. Tim koji najdulje izdrži na potpuno osvojenim bodovima pobjeđuje.
Po rundi se daje nekoliko života. Ali njihov broj je ograničen. Ako vaš tim provede sve svoje živote, tada će se suigrači jednog dana prestati ponovno rađati nakon smrti. Stoga je nepoželjno često umirati.
Timska smrtna utakmica
Najjednostavnije je moguće – to je tradicionalna timska smrtna utakmica. Zadatak igrača je ubiti što više protivnika skupljajući potreban broj bodova. Broje se posebnim brojačem. Kada se popuni, pobjeda će biti priznata jednoj od ekipa. Nema ograničenja za živote, možete se ponovno roditi i umrijeti koliko god želite. Također možete koristiti sve vještine i dodatnu opremu (podložno kupnji).
Team deathmatch na malim kartama
Ovo je isto kao u prethodnom načinu, ali na komprimiranim kartama koje se kreću od kraja do kraj za samo nekoliko sekundi. Zbog ograničenog prostora, bitke su vrlo dinamične i intenzivne, a završavaju puno brže.
Suigrači
Ovo je 2v2 deathmatch. Ovdje nije naglasak na akciji, već na taktici. Morat ćemo loviti neprijatelja, kampirati, razmisliti o svakom koraku. Naravno, to se ne može učiniti bez komunikacije s partnerom, tako da u ovom načinu rada ne možete bez glasovnog chata.
Rezultati
Rogue Company by Hi-Rez je dinamična besplatna pucačina iz trećeg lica s uobičajenim modovima: eksplozija bombe, osvajanje točaka, smrtna borba. Ne isplati se u tome tražiti taktičku dubinu. Ali svejedno je zanimljivo igrati – zbog zabave koja se događa na karti tijekom utakmice. Skokovi, kotrljanja, ultimate s velikom štetom – ovo vam definitivno neće dosaditi.