Astranix– Relativno mladi boss iz 3. rotacije Tower of Doom u RAID-u. Njegova jedinstvena mehanika je da će igrač morati poraziti ne samo samu Mračnu vilu, već i svoje vlastite heroje.
Astranix može za sebe stvoriti fantomske podanike od igračevih heroja. Sve zvuči zastrašujuće, ali zapravo je prilično jednostavno. Prvo, malo teorije.
Astranikove vještine
Contents
- 1 Astranikove vještine
- 2 Kako okupiti tim za Mračnu vilu
- 3 Kratki video s vodičem za Astraniks
- 4 Korisne vještine heroja za poraziti Astranika Sljedeće vještine i osobine heroja bit će korisne na Mračnoj vili i pomoći će u njenom prolazu. Masovna kontrola bilo koje vrste (ruganje, blokiranje ne- osnovne vještine, zamrzavanje itd.). Koristite ga za neutralizaciju fantoma. Visoka AoE šteta. Najbolja taktika je poraziti fantome u jednom “castu”. Stoga je snažno oštećenje neizostavno. Uskrsnuće, iscjeljenje. Vila, iako sama po sebi nije previše opasna, ipak boli. Osiguranje u obliku oživljavanja i liječenja mora biti prisutno. Kazna za brzinu, smanjenje trake za skretanje. Ovi učinci će usporiti Astranix, ako joj uopće neće dopustiti da hoda, čineći je potpuno bespomoćnom. Kazna za liječenje. Vila aktivno liječi, pogotovo ako igračev tim ima puno duhovnih heroja. Ako šteta nije dovoljna, možete gladovati. Kazna za napad. Ako je jako loše, Vili možete nametnuti kaznu za napad. Ovo će je malo ohladiti. Penal obrane, slabost. Barem bi prekid oklopa trebao biti obavezan. Samo u rijetkim iznimkama ne možete ga uzeti (kao u slučaju Trunde, kada jednostavno nije bilo dovoljno mjesta). Korisni heroji za borbu protiv Mračne vile
- 5 Gdje pronaći pomoć Tamne vile
Razmotrimo vještine Mračne vile i koliko one mogu biti opasne.
Tamne zrake osnovna je vještina. Astranix napada sve neprijatelje, nanoseći debuff parazita na svakog neprijatelja u 2 kruga. Vještina je neupadljiva. Samo malo liječi nju i njezine sluge.
Čarobni lanci(napunite 3 kruga) – ovo je također napad na sve neprijatelje. Za svakog magičnog heroja u igračevom timu, Astranix krade jedan nasumični bonus od meta, a za svakog heroja snage, 10% mjerača okreta. Ima 25% šanse za unijeti pravi strah u svaku metu, a ta se šansa povećava za dodatnih 25% za svakog mračnog heroja u igračevom timu. Za svakog duhovnog heroja u igračevom timu, on liječi 10% svog maksimalnog zdravlja.
Ova vještina je već ozbiljnija. I ovdje igrač mora odabrati s kojim će se negativnim posljedicama lakše nositi. Na primjer, ako imate Inquisitor Shamael ili međuspremnik s Penalty Blockonda možete sakupiti tim mračnih heroja i ne bojati se Pravog straha. U suprotnom, trebali biste preferirati heroje magije i duha. Bonusi za iscjeljivanje i krađu ometat će prolaz, ali osjetno manje od smanjenja trake za skretanje i Pravog straha.
Vila(napunite 3 kruga) – još jedan masivan napad Mračne vile. Svi njezini živući saveznici (fantomske kopije igračevih heroja) pridružuju se ovom napadu. To funkcionira ovako: Astranix odabire metu i daje AoE, a miljenici koji nemaju AoE na “bazi” će napasti metu koju je ona odabrala – uobičajeno “udruživanje “. U isto vrijeme, šteta od vještine se povećava za 25% za svakog živog saveznika Astranixa.
Kako ne biste dobili moćni “mješalica“, morate brzo ubiti sve – sve je jednostavno .
Abduct Enemy(4 okreta hlađenja) je Astranixova 4. vještina. Jedan od igračevih heroja bit će protjeran iz bitke, a Vila će od njega stvoriti fantomskog saveznika za sebe. Da bi se heroj vratio u redove, fantom mora biti ubijen. Također, svi će neprijatelji dobiti pravi strah za 1 potez, a Astranixov brojač tamne energije povećat će se za 1 krug (više o tome kasnije).
Istinski strah od ove vještine više se ne može izbjeći razbijanjem sastava. Stoga je na teškim razinama poželjno u timu imati heroinu Fatalist ili Inkvizitor Shamael. U ekstremnim slučajevima, blokirajte kazne ili veliki otpor.
Vilinsko ogledaloje pasivna vještina. Na početku borbe, Astranix baca Debeli pokrov na sebe u 3 poteza i stvara fantomske kopije svih igračevih heroja. Fantomi će imati identičnu statistiku, ali igrač i dalje ima prvi potez.
Ponovite ovaj efekt svaki put kada brojač tamne energije dosegne 5. Nakon toga, brojač se poništava.
Ova se vještina smatra “najstrašnijom“, jer se igrač mora boriti sa svojim timom. Zapravo, ništa komplicirano. Budući da igrač dobiva pravo na prvi potez, na prvom potezu, on može:
- Sipati mjerače poteza saveznika (slično principu Arene),< /li>
- Primijenite kontrolu nad fantomima,
- Skratite traku kretanja fantoma.
Zbog toga ih nije ništa teže ubiti nego obične brze pakete u areni.
Ostale Astranixove pasivne vještine standardne su za sve šefove tornjeva – otpor kontrole, skraćeno smanjenje učinaka kretanja i skala oštećenja od max. zdravlje, itd.
Kako okupiti tim za Mračnu vilu
Dakle, shvatili smo bit Astranixa – jednom svaka 4 okreta pravi fantoma od jednog heroja, a na početku bitke i svakih 20 okreta potpuno kopira igračev tim i skriva se Debelim pokrovom u 3 okreta.
- Napunite mjerače okretanja svog tima,
- Uništite fantome,< /li>
- Uništavanje vile.
Da biste to učinili, brzine moraju biti podešene tako da se fantomi ne mogu zaglaviti.
Na primjer, vaš Hatun ima 263 brzine + 19% aure. Osnovna brzina je 104. Tada ispada da je brzina Hatuna s aurom 104 * 1,19 + 159 = 283 jedinice.
Khatun ispunjava trake timskog napretka za 15%. To znači da bi ostali heroji u vašem timu trebali imati sljedeću brzinu kako bi spriječili bilo koga da se uglavi nakon njezina poteza:
- X * 1,15 = 283
- X = 283/1,15
- X = ~247
Rješavanjem jednostavne jednadžbe dobivamo brzinu od 247 jedinica uključujući Khatunovu auru.
Potrebna brzina BEZ AURE ovisit će o osnovnoj brzini heroja kojeg ste odabrali . Na primjer, za Gurgoth bi to bilo 247 – 98 * 0,19 = ~229 jedinica, jer je njegova osnovna brzina 98, a bonus od aure brzine izračunava se iz “osnove '.
Ako svi vaši heroji imaju takvu brzinu, tada se nijedan od fantoma neće uglaviti dok svi ne budu slični. Ali nezgodno je gurati cijelu ekipu, zar ne 😉? Stoga je u drugom potezu lakše staviti drugi sipač i izračunati brzinu za njega po istom principu. Ili možete odmah primijeniti masovnu kontrolu.
Učinit ću upravo to – upotrijebiti Gurgoth s brzinom od 230 jedinica za zamrzavanje fantoma.
Preostala 3 heroja bit će Zargalov razbijač oklopa, srednje odjeveni nanositelj štete Despot i Skila Winged koji će uskrsnuti i izliječiti tim.
Odmah ću reći da je ovaj sastav izuzetno slab. Sastavljeno je samo da bi se demonstrirao osnovni princip.
Dakle, da bi ovo funkcioniralo, heroji moraju doći do Vile s vještinama spremnim za korištenje. Stoga će se drugi val morati pobijediti rukama.
Dalje učini sve baš kako je planirano. Khatun popunjava trake putovanja.
Gurgoth zamrzava sve fantome.
Ostala trojica udaraju svojim masama. Zargala razbija oklop, Skilla i Despot samo nanose štetu.
Nakon nekoliko sekundi, Astranix je već lišen svojih podanika. Možete uključiti automatsku bitku i pokupiti je dok brojač tamne energije ne dosegne 4.
Kada se to dogodi, isključujemo automatsku borbu i udaramo Astranixa samo osnovnim vještinama. Jer kada brojač dođe do 5, ona će opet pozvati cijeli tim fantoma, a njih treba nekako ubiti.
Zapravo, ponavljamo postupak dok ne ubijemo vilu.
Za ovu kompoziciju bilo je potrebno cijelih 10 minuta. To nije iznenađujuće – nema pojačanja napada, vila stalno liječi, postoji dodatni prostor u timu, a nanositelji štete su relativno slabi. u treningu – lako u borbi (poboljšanje sastava)
Sada kada ste upoznati s osnovnim principima, možemo eksperimentirati s ovim sastavom i pokušati ga “podići na razinu”.
Prije svega, upotrebom zaljeva jer prvi potez nije najbolja taktika (osim ako se radi o arbitru, naravno). Zamijenimo ga s Snaga Ratnika tame. Ovo je sjajni Astranix heroj koji će smanjiti brojčanike fantomskih okretaja za čak 40%.
Osim toga, Vila stalno liječi od parazita u igračevom timu, kao i od vještine “Čarobni lanci“. Stoga možemo imati nekoga poput Frozena u timu koji će nanijeti 100% Healing Penalty. Nažalost, od pumpanih imam samo Jadovik – njega ćemo instalirati.
Takvi eksperimenti vrlo jasno pokazuju utjecaj dobro odabranog tima na ishod bitke. Zamijenili smo samo 2 utora, a vrijeme prolaza smanjeno je s 10 na 4 minute.
Sljedeće pitanje koje treba ispuniti: zašto nam treba Gurgot kada već imamo Vlada s škartom? Pokušajmo ga zamijeniti Hurndigom, moćnim djeliteljem štete s pukotinom, slabošću, dodatnim pokretima, opeklinama zdravlja, kaznom pogodaka, pa čak i smanjenjem broja okretaja.
< img class=" aligncenter" src="/wp-content/uploads/07dd51328d625fa9ce6ab11603f838b9.jpg" />
Astranixova kazna za pogodak otežava primjenu debuffova. Međutim, vrijeme je smanjeno za samo 40 sekundi.
Vjerojatno je činjenica da u momčadi nemamo napadača, što je bitno za naše djelitelje štete. Nacrtajmo ga pomoću Arbitera umjesto Skile.
Naš plan je upalio – Astranix je počeo dobivati više štete, a vrijeme je smanjeno za još 40 sekundi. Ako smo u prvoj borbi pobijedili vilu 10 minuta, sada to možemo učiniti u 2:40.
Ali svaka nova permutacija postavlja više pitanja i otvara prilike za poboljšanje kompozicije. Na primjer, zašto trebamo Zargala u ovom čoporu, ako već imamo snažan rascjep sa slabošću u licu Hurndiga? I zašto stavljamo Jadovičku ovdje, ako Mračna vila već praktički više ne hoda pod naletom dva reduktora okretne letve?
Zamjenjujemo ih s Phenaxom i Ninjom – vrijeme je opet smanjeno na 2: 11. Phenax ovdje daje Block Bonuses i Speed Penalty, dok Ninja svojim A2 čini mnogo štete šefovima.
Konačno, Arbitera uvijek možemo zamijeniti Lanakisom, a Phenaxa Skylom. Dakle, dobivamo 3 turn bar reduktora, osiguranje u obliku uskrsnuća od Skile, kao i team-up od Lanakisa do tima. Još niže vrijeme je 2 minute i 3 sekunde.
I možete ukloniti Hurndiga i staviti Trundu. Dobivamo 2:01, i to bez masovne pauze.
Mislim da je princip jasan: prava kompozicija i jaki junaci odlučuju o ishodu bitke.
Kratki video s vodičem za Astraniks
Korisne vještine heroja za poraziti Astranika
Sljedeće vještine i osobine heroja bit će korisne na Mračnoj vili i pomoći će u njenom prolazu.
- Masovna kontrola bilo koje vrste (ruganje, blokiranje ne- osnovne vještine, zamrzavanje itd.). Koristite ga za neutralizaciju fantoma.
- Visoka AoE šteta. Najbolja taktika je poraziti fantome u jednom “castu”. Stoga je snažno oštećenje neizostavno.
- Uskrsnuće, iscjeljenje. Vila, iako sama po sebi nije previše opasna, ipak boli. Osiguranje u obliku oživljavanja i liječenja mora biti prisutno.
- Kazna za brzinu, smanjenje trake za skretanje. Ovi učinci će usporiti Astranix, ako joj uopće neće dopustiti da hoda, čineći je potpuno bespomoćnom.
- Kazna za liječenje. Vila aktivno liječi, pogotovo ako igračev tim ima puno duhovnih heroja. Ako šteta nije dovoljna, možete gladovati.
- Kazna za napad. Ako je jako loše, Vili možete nametnuti kaznu za napad. Ovo će je malo ohladiti.
- Penal obrane, slabost. Barem bi prekid oklopa trebao biti obavezan. Samo u rijetkim iznimkama ne možete ga uzeti (kao u slučaju Trunde, kada jednostavno nije bilo dovoljno mjesta).
Korisni heroji za borbu protiv Mračne vile
Dat ću samo nekoliko primjera s izraženim korisnim značajkama.
- Vlad Ratnik Tame. Masovno rezanje trake napretka, pukotina, parazit.
- Ninja. Masovna kontrola, velika šteta protiv šefova.
- Hurndig. Rift, Slabost, Burn, Turn Meter Reduction, 2 snažna masovna udarca, Dodaci. potez, samousisavanje, pogodak penala.
- Smrznuto. Šteta od max. Zdravlje, smanjenje broja obrtaja, kazna za iscjeljivanje, kazna za točnost
- Phenax – Teška osnovna šteta od napada na jednu metu, dodatni blok, kazna za brzinu šefa, lomljenje oklopa.
- Arbiter – bay, napadaj, liječi, uskrsni.
- Vizija – masovna kontrola fantoma.
- Fahrakin Tolsty – pozovi saveznike na napad , kritika buff. prilika i kritičnost. oštećenje, izgaranje.
- Visixa the Defiant – masovna kontrola.
- Krilata vještina – masovna kontrola, liječenje, kazna brzine, uskrsnuće, smanjenje trake okretanja .
Gdje pronaći pomoć Tamne vile
Prije svega, trebali biste se upoznati s odjeljkom za pomoć ugrađenim u igru. Nalazi se na zaslonu za odabir heroja.
Ovdje uvijek možete osvježiti svoje znanje o Mračnoj vili i pročitati službeni priručnik s vodičem. U sljedećoj kartici “Timovi tjedna” možete vidjeti najbolje postave za prolaz Astranixa.
Također možete vidjeti najuspješnije dovršetke po broju poteza u vrhu poretka. Ovo će vam pomoći da odaberete naredbu.
Ako imate bilo kakvih pitanja o prolazu Dark Fairy Astranixa, postavite ih u komentarima.
Počnite igrati RAID: Shadow Legendsmožete na službenoj web stranici.