Konoba
Mjesto za zapošljavanje radnika. Oni su ti koji rade sav prljavi posao – izrađuju predmete, vade resurse i love ribu. Konoba je već dostupna na startu i nije pumpana. Ulaskom ovdje, vidjet ćete tri nasumična radnika različite rase i rijetkosti. Za ažuriranje prijedloga morate potrošiti energiju (radne bodove). Bodovi doprinosa troše se na zapošljavanje novog radnika.
Baraki
Utjecati na maksimalan broj radnika u kampu. Ovisi o tome koliko će resursa biti rudareno dnevno. Praksa pokazuje da je u startu dovoljno 10 radnika za izvlačenje resursa s marginom. Kako se kamp razvija, njihov broj možete povećati na 15-20 brigom o hrani.
Skladište
Ovdje možete pohraniti stvari koje vam nisu potrebne još i koji su uzalud zauzimaju inventarni prostor. Sadržaj skladišta, kao i cijelog kampa, zajednički je svim likovima na računu.
Skladištenje hrane
Ovdje se skladišti hrana koju radnici koriste za proizvodnju predmeta i prikupljanje resursa.
Avanturistički portal
Pomoću njega možete doći do posebnih lokacija s vrijednim nagradama, uključujući one za događaje.
Radnja za obradu
Možete izraditi Crno kamenje za poboljšanje oklopa i oružja. Ako radnici nisu angažirani u proizvodnji, radionica sama proizvodi malu količinu kamenja.
Trgovačko dvorište
Zgrada je neophodna za trgovinu posebnom robom. Može se koristiti za izgradnju trgovačkih putova, izradu zaprega i razmjenu resursa.
Kovačnica
Ovdje se izrađuje oprema ili se postojeća oprema razmjenjuje.
Radionica ukrašavanja
U toj radionici možete izraditi sve vrste predmeta za ukrašavanje kampa.
Alkemijska trgovina
Zgrada za izradu napitaka, katalizatora i ostalih potrošnih materijala koji su liku uvijek potrebni.
Ekstraktor
Može se koristiti za izvlači crno kamenje iz ojačane opreme.
Ranč
Mjesto za uzgoj stoke koja služi za ishranu radnika.
Štala
Mjesto gdje stoje neaktivni konji. Konj se također trenira ovdje kako bi poboljšao svoje karakteristike i uzgajao nove konje.
Kip života
Daje privremeni učinak za bržu regeneraciju energije.
Kip bitke
Daje privremeni učinak za brže stjecanje borbenog iskustva.
Kip majstora
Daje privremeni učinak za brže stjecanje iskustva izrade.
Trgovačka radionica
Stvara predmete za trgovinu kroz trgovačko dvorište.
Bojaonica
Omogućuje vam izradu kompleta boja za promjenu boje opreme i kostima vašeg lika.
Oltar relikvija
Daje trajno povećanje težine, iskustva dobivena ili mogućnost pada predmeta ako donirate relikviju na oltar, rijedak skupi predmet.
Sylvijin kip
Daje privremeni blagoslov božice kada darujete Silvijinu suzu.
Orzerkov vrt
Razmjenjuje rijetke materijale za blago Orzerka, vrhunsku opremu koja se ne može dobiti ni na koji drugi način.
Vrt
Vrt u kojem se uzgajaju usjevi. Jedu ih radnici.
Pomoć
U trgovini bisera za donacije možete sklopiti ugovor s pomoćnikom – Irene, Aiden ili Raymond. Funkcije su im iste, samo je izgled drugačiji. Također, ugovor s Irene na nekoliko dana može se dobiti za postignuća u igri – na primjer, dovršetak poglavlja priče ili kao dnevni dar.
Asistent automatizira neke od rutinskih procesa koje igrač provodi vrijeme na – hranjenje konja i stoke, sadnja sjemena nakon žetve, skupljanje crnog kamenja i više. Pomoćnik također daje automatski pristup skladištu kampa iz inventara lika bilo gdje u svijetu igre.
Ostale karakteristike kampa
S vremena na vrijeme, različiti NPC-ovi dolaze u vaš kamp, poznati iz dovršavanje misija priče. Oni će izdavati male misije – skupljati neke resurse, loviti ribu itd. Za njihovo ispunjavanje dobit ćete srebro, iskustvo i resurse za nadogradnju kampa.