Bezdan je divlje mjesto gdje preživljavaju najjača i najlukavija stvorenja. Jedan od njezinih potomaka bio je Kazix. Brzo se prilagođava uvjetima i svake minute postaje sve moćniji, tako da žrtve nemaju šanse preživjeti.

Kazixove vještine

< /p>

Nevidljiva prijetnja

Ako se lovac sakrije u magli rata na nekoliko sekundi, osnažuje sljedeći osnovni napad. Nanijet će više štete i usporiti neprijatelja.

Okus straha

Zamahuje i razdire metu.

Reaper's Claws: Povećani domet bacanja i izolirani protivnički napad smanjuju sposobnosti hlađenja.

Šiljci bezdana

Lovac ispaljuje 3 šiljka naprijed koji nanose magičnu štetu.

Razvijeni oklop sa šiljcima: projektili usporavaju i otkrivaju mete. < /p>

Skok

Predator skače na određenu točku i napada suparnike u blizini.< /p>

Razvijena krila: povećan je domet bacanja, a ubojstva i asistencije poništavaju vrijeme hlađenja.

Abyss Attack

Pasivno: svaka razina ultimativne sposobnosti omogućuje vam da poboljšate jednu osnovnu vještinu.

Aktivno: heroj postaje nevidljiv i ubrzava.

Napredna prilagodljiva kamuflaža: ultimativna ima nekoliko naknade, a trajanje vize se povećava.

Sklop Kazixa

Ka'ziksa pripada klasi ubojica. Može iznenaditi napad koristeći elemente terena i ubiti neprijatelje u samo jednoj kombinaciji. Da biste otključali potencijal heroja, morate skupljati stvari koje povećavaju snagu napada. Nakon što kupi cijeli set, Kha'zix će moći trenutačno eksplodirati neprijatelje s 2000 HP.

Rune

Osvajač< /p>

Za svaki pogodak, lovac dobiva jedno punjenje rune koja povećava snagu napada za 2-6. Ako skupite 5 bodova, vaša će se šteta povećati za 10%.

Nasilje

Probijanje AD i fizičkog otpora povećali su se za 7%, odnosno 2%.

Lovac: Titan

Jedinstvena ubistva povećavaju maksimalno zdravlje za 20 i izdržljivost za 4%.

Tragač

Dok lik trči kroz šumu, rijeku ili grmlje i nije u borbi, dobiva 8% brzine.

Summoner Skills

Kha'zix je klasični jungler, tako da u 99% utakmica igrači uzimaju :

Treptaj

Nakon bacanja, lik se teleportira na kratku udaljenost.

Kara

Aktivan: Nanosi 440-100 prave štete slugama, stvorenjima iz džungle i epskim stvorenjima. A nakon pumpanja zazivača na Chilling ili Calling Punishment, moći ćete napasti heroje, ali će šteta biti mnogo manja.

Pasivno: prvak dobiva 20% više iskustva za dovršavanje stvorenja iz džungle, ali 20% manje za miljenike.

Redoslijed niveliranja sposobnosti

Najvažnija vještina u Predatorovom arsenalu je Okus straha, koji pomaže u brzom ubijanju izoliranih šumskih i epskih čudovišta, heroja. Glavna stvar je da neprijatelj mora stajati na udaljenosti od 300 jedinica ili više od najbližeg saveznika.

Skok se, naprotiv, pumpa posljednji, jer je razlika u hlađenju samo 6 sekundi. Ovo nije kritično, jer. sposobnost se koristi samo za iniciranje borbe i tijekom gankova, a skok je praktički beskoristan u samoj bitci.

Artikli

Univerzalna kupnja predatora od Bezdan:

Kako igrati Kazix

Najbolji položaj za predatora je šuma, jer on se brzo kreće po karti i može iznenada iskočiti iz magle rata.

Pogledajmo Kazixov gameplay u svim fazama meča.

Rana utakmica

Lovac se smatra jednim od najjačih lutalica u Wild Riftu, jer. Skok ga čini vrlo pokretljivim. Zahvaljujući ovoj vještini, heroj može preskočiti elemente terena, brzo smanjiti udaljenost i sustići žrtve koje se povlače.

Zbog toga ne biste trebali dugo sjediti u šumi i čekati kupnju prvih predmeta. Dovoljno je očistiti kamp od Crvenog drva za vatru i Razorbeakova da dobijete drugu razinu, gdje ćete pumpati Void Thorns. To vjerojatno nije dovoljno za gank, ali grabežljivac će se moći natjecati s neprijateljskim džunglerom za sramežljivog raka.

Ako planirate uzeti raka, postavite zaštitu prije nego se pojave šumska čudovišta. Zahvaljujući totemu, odmah ćete shvatiti kamo trebate ići i uštedjeti vrijeme.

Nakon riječnog raka, ubijte Plavog čuvara i pomozite vrhu. Da biste to učinili, obiđite neprijatelja pored njegovog tornja, ali nemojte koristiti Skok. Pritisnite Abyssal Thorns i Taste of Fear da uklonite oko 400 HP. Ovo će prisiliti protivnika da potroši Flash. I tada Jump dobro dođe.

Nakon što dobijete prvi frag, dokrajčite preostala čudovišta u šumi i vratite se u bazu kupiti još čizama i dijelova ključnih predmeta. Predator sada ima dovoljno štete da ubije slabe neprijatelje, stoga redovito idite na srednju stazu i solo stazu dok ne dođete do razine pet.

Ganking u paru je nepouzdan jer podrška je najvjerojatnije već smjestila totem u šikare na rijeci. Ako Kha'ziks zasvijetli prije vremena, tada će protivnici jednostavno otići ispod tornja.

Na petom LVL-u poželjno je poboljšati kushku ili yeshku. Prva vještina postat će učinkovitija protiv izoliranih neprijatelja, a treća će povećati domet bacanja za 250 jedinica. Kako ne biste pogriješili i uzeli pravu vještinu, pogledajte vrh i ponašanje neprijatelja:

  1. Ako su uzeli mobilne heroje ili igraju vrlo pažljivo, tada je preporučljivo ojačati Skok. Zahvaljujući Evolved Wings, Kha'zix će lako pogoditi neprijatelja gdje god se nalazili.
  2. Ako protivnici izaberu spore prvake i/ili se bore agresivno, kao što je guranje staza, onda će Reaper's Claws biti korisniji.

Midgame

U sredini meča Abyssal Predator može nadmašiti čak i saveznički ADK u šteti. Glavno je zadržati prednost i prikupiti sve ključne stavke. Da biste to učinili, morate se pravilno boriti:

  1. Ciljajte samo male štetnike, po mogućnosti izolirane.
  2. Koristite element iznenađenja, tj. bok neprijateljskom timu i napad skokom.
  3. Nakon prvog ubistva sakrijte se u magli rata kako biste zloupotrijebili Nevidljivu prijetnju.

Posebnu pozornost treba obratiti na ult koji lik čini nevidljivim. Inviz traje samo 1,25 sekundi, tj. nema dovoljno vremena za približavanje neprijatelju ili povlačenje. Abyss Attack se uglavnom koristi za dobivanje pasivnog poboljšanja i izbjegavanja AoE sposobnosti.

Dobra je ideja koristiti svoj ult u takvim način na koji je svaki pogodak pojačan Nevidljivom prijetnjom. Da biste to učinili, iznenada iskočite iz magle rata i nakon udarca upotrijebite ultimativnu sposobnost.

Imajte na umu da ako je saveznik blizu mete, tada će Kazixova šteta biti značajno smanjena, stoga birajte uglavnom solo igrače.

Na devetoj razini svakako poboljšajte Jump (ako već niste), jer nakon ubijanja ili pomaganja, sposobnost se trenutno ponovno puni. Ovo će Kazix učiniti gotovo nevidljivim.

Kasna igra

Kasna divljač je najbolje vrijeme za lov. Sakupivši sve ključne predmete i ojačavši ult, srušit će oko 2500 HP-a za procast, tj. svi ADK-ovi, magovi i podrška su apsolutno bespomoćni protiv predatora.

Jedini problem u kasnoj igri su predmeti koji oživljavaju ili čine neprijatelje privremeno neranjivima. To uključuje:

  1. Anđeo čuvar .

  2. Stasis Enchantment.

Zbog ovih stavki, morat ćete dva puta napasti protivnika, što je vrlo teško učiniti, jer će saveznici žrtve imati vremena pomoći.

Skok nakon ubijanja neprijatelja anđelom čuvarom se ne vraća. , tako da nećete moći brzo pobjeći.

budite blizu paziti na saveznike i ne djelovati bez njih. Često početnici samo trče naprijed ne čekajući svoje suborce, zbog čega se moraju boriti s cijelom gomilom.

Najbolje je pričekati da borba počne i doći na začelje, a zatim redom ubiti ADC, mid i support . Najvjerojatnije će potrošiti svoj CC na vaše saveznike, pa će ih Kha'zix bez problema raskomadati.

Jednostavnom taktikom dobit ćete svaku bitku i izgraditi svoju prednost u zlatu, a to je Bit će samo pitanje vremena kada ćete pobijediti u utakmici.

×Close

Youmuu's Ghostblade

Prilikom trčanja i napada, heroj dobiva do 100 Momentum, što povećava brzinu kretanja za 50. Ako skupite maksimalan broj bodova, brzina napada u borbi povećava se za 25% na 4 sekunde.< /p>

Draktarrova oštrica sumraka

Ako je heroj izvan vidokruga neprijatelja jednu sekundu, tada će sljedeći udarac iz ruke nanijeti 125 više fizičke štete. Imajte na umu da buff traje samo 5 sekundi.

Jonske čizme prosvjetiteljstva

Smanjite vrijeme hlađenja sposobnosti za 15%.

Crna sjekira

Napadi uklanjaju 5% ciljni oklop (ne više od 25%). Stavka također ubrzava karakter nakon automatskih napada i dokrajčenja neprijatelja za 20 odnosno 60 bodova.

Anđeo čuvar

Nakon smrti, heroj će uskrsnuti nakon nekoliko sekundi s 50% HP-a i 30% mane.

< strong>Glif sjene

Ako nevidljivi zaštitnik stoji pored heroja, tada će lik onemogućiti toteme na 8 sekundi.