Pristup trećoj areni u igri Clash Royale dodjeljuje se igračima koji su sakupili 600 pehara (bodova ocjene). U principu, doći ovdje je prilično jednostavno i čak se i početnici mogu nositi s tim. Međutim, s prolaskom ove arene, mnogi imaju poteškoća. Da bismo to riješili, predlažemo da detaljnije proučite značajke Arene 3, kao i da odaberete najbolje špilove karata za nju.

Značajke Arene 3

Treća arena u Clash Royaleu zove se Barbarian. To je zbog činjenice da se ovdje pojavljuju barbari. Predstavljeni su kao 4 manje kopije divova, koji su sposobni napraviti dosta štete i jedinicama i zgradama. Osim toga, treća arena daje pristup sljedećim kartama:

  1. Cannon(3 punjenja eliksira). Uobičajena karta koja poziva golemi top koji gađa mete na zemlji i nanosi im veliku štetu. Pomaže pretjerati agro gurače iz zgrada u sebe.

  2. Barbari (5 naboji eliksira). Uobičajena karta koja poziva 4 melee barbara na polje. Sposobni su napraviti mnogo štete i izvrsni su za obranu od potisnih tenkova.

  3. Megaminion(3 punjenja eliksira). Rijetka karta koja poziva leteću jedinicu koja nanosi štetu zemaljskim i zračnim ciljevima. Vrlo dobar lik koji čini puno štete.

  4. Ram baterije ( 4 punjenja eliksira). Rijetka karta koja poziva dva barbara s ovnom za udaranje. Nanose veliku štetu metama i izvrsni su za brzi guranje.

  5. Barbarska bačva (2 eliksira). Epska karta koja baca bačvu na odabrano područje iz koje ispuže jedan barbar. Puno pomaže da se riješite brojnih jedinica, jer dok se cijev kotrlja, nanosi dobru štetu.

  6. Goblin Burel(3 punjenja eliksira). Epska karta koja baca bačvu s 2 goblina. Nanosi štetu pri udarcu i odličan je za guranje zgrada.

Kao što vidite, na ovom se u areni pojavljuju nove vrste građevina u obliku samostrela i topa. Osim toga, dodan je novi napitak s čarolijom. Općenito, 3. arenu je prilično lako proći, samo trebate odabrati dobar špil i slijediti određenu strategiju.

Najbolji špilovi za dovršetak

Mnogo različitih špilova prikladno je za dovršavanje Arene 3. Štoviše, mogu se sastojati čak i od običnih karata koje početnici dobivaju za trening i prevladavanje prve dvije arene. Nudimo vam da se upoznate s najpopularnijim špilovima i njihovim strategijama za 3 arene:

  1. Špil 1. Jedna od najboljih kombinacija karata za prolazak 3 arene. Preporučujemo da djelujete prema sljedećoj strategiji: pričekajte da neprijatelj djeluje i postavite kolibu s goblinima iza tornja; Pozovite vješticu na drugoj stazi i pošaljite Diva za njom; Obranite Diva i pokušajte uništiti neprijateljske zgrade; Ako su vaše zgrade napadnute, postavite kulu ili kolibu s goblinima; Ponovite sve korake do kraja.

  2. Paluna 2. Vrlo dobra kombinacija karata s kojom možete stalno gurati neprijatelja. S njom preporučujemo da postupite na sljedeći način: Pošaljite zmaja duž jedne od linija; Nakon nekoliko sekundi, pošaljite princa niz istu liniju; Zatim pošaljite barbare i diva na drugu stazu. Dakle, možete stalno gurati neprijatelja. Ako njegove jedinice prijeđu na vašu stranu karte, pozovite kolibu goblina ili bacite meteor.

  3. Paluna 3. Dobra kombinacija s jednostavnim kartama koju mogu dobiti svi početnici. Ima sve potrebne jedinice za guranje i zaštitu vaših zgrada. Preporučamo djelovanje iz obrane prema sljedećoj strategiji: Pričekajte da neprijatelj djeluje i nakupite eliksir; Stavite Valkyrie da brani toranj i pozovite drugu liniju zmaja; Slijedite zmaja s Mini P.E.E.K.A.; Ako neprijatelj napadne vaše gurače, ispaljujte strijele, ako gura drugu stazu, pozovite gobline; Čim gurnete toranj, pozovite Demomana na istu traku i pošaljite Valkyrie s njim. Ponovite sve ove korake do kraja.

  4. Paluna 4. Prilično učinkovit špil s jednostavnim kartama koje su dostupne svim početnicima. Možete ga koristiti na različite načine. Preporučamo stalno igranje push, pozivanje tenkova (Giant i Prince), slanje goblina i mušketira za njima. Ako vaša baza bude gurnuta, možete je lako obraniti Goblinima, Strijelama, Demomenima i Barbarima. Glavna stvar je mudro koristiti eliksir i uvijek zvati tenkove iza vlastitih zgrada.

  5. Paluna 5. Snažna kombinacija koja se može učinkovito obraniti od neprijateljskog pritiska. Osim toga, dobro je prilagođen za ofenzivnu taktiku. Ovdje se preporučuje djelovati iz zaštite. Za početak, pričekajte akcije protivnika i izložite jedinice (strijelce, gobline, mušketire ili barbare) obrani. Nadalje, čim neprijatelj potroši sav svoj eliksir, postavite Kostur i čuvajte ga strijelcima ili mušketirom. Također, kostur možete zaštititi strijelama i meteorom. Ako vam se pošalje div ili kostur, stavite mini PEKKU koja će lako ubiti neprijatelja.

Gore su najpopularniji špilovi koje koriste igrači u trećoj areni. Možete odabrati bilo koju od njih ili isprobati nekoliko strategija odjednom. Ono što je najvažnije, ne zaboravite da morate moći koristiti jedinice ispravnim redoslijedom.

Savjeti za prolaz

Da biste uspješno završili treću arenu, morate povećati broj svojih šalica sa 600 na 1000. Da biste to učinili, morate stalno pobjeđivati ​​protivnike. Općenito, to je prilično jednostavno, jer će se u ovoj fazi često susresti početnici koji ne znaju igrati Clash Royale. A ako želite povećati svoje šanse za pobjedu, preporučujemo:

  1. Napravite jak špil. Da biste to učinili, možete koristiti gore navedene gotove kombinacije. Također možete smisliti vlastite špilove. Glavna stvar je da imaju karte koje mogu obraniti bazu i potisnuti neprijatelja.
  2. Poboljšajte heroje iz svog špila. Ako ste već izradili vlastiti špil, preporučujemo da potrošite novac samo na poboljšanje heroja iz ove kombinacije.
  3. Djelujte u skladu sa strategijom. Ako igrate obranu, onda uvijek čekajte akcije protivnika i tek nakon toga stavljajte jedinice na mapu. Ako guraš, uvijek guraj svog protivnika i ne daj mu priliku da se uspješno obrani.

Ovo su glavni savjeti koje treba slijediti kada igraš Clash Royale. Nadalje, sve ovisi o vašim vještinama. Dakle, ako želite pobjeđivati ​​što je češće moguće, onda samo igrajte redovito i poboljšajte svoju vještinu.