Krvnik, nadimak Noxusova ruka, rođen je u jednostavnoj obitelji, ali je zahvaljujući svojoj snazi ​​i netrpeljivosti prema svim neprijateljima carstva postao jedan od generala. Darije svojom sjekirom siječe protivnike i bez puno razmišljanja uništava cijele države ako stanu na put carstvu.

Darijeve vještine

Kvarenje

Udarci sjekirom i vještine imaju negativne učinke na žrtve, zbog čega one gube zdravlje. Ako neprijatelj dobije maksimalan broj punjenja, Darius će aktivirati Might of Noxus (svaki udarac će odmah primijeniti maksimalne učinke, a količina AD će se privremeno povećati).

Uništenje

Lik izvodi kružni udarac sjekirom i uništava HP svih neprijatelja u velikom radijusu.

Neprijatelji pogođeni balčakom oružja podnose manje štete.

Cripple

Sljedeći automatski napad postat će jači i usporiti žrtvu.

Pritvor

Pasivno, heroj će dobiti manje fizičke štete. A kada se sposobnost aktivira, on će se baciti naprijed i povući protivnike koji mu naiđu.

Noxian giljotina

Lik skoči i zatim zada snažan udarac koji presijeca metu na pola. Žrtva snosi istinsku štetu, koja se povećava ovisno o broju učinaka krvarenja.

Ako uspijete ubiti protivnika, vrijeme hlađenja vještine se poništava, a heroj dobiva moć Might of Noxus.

Skupština Darije

Krvnik ima ogromnu štetu i dobru sposobnost preživljavanja od samog početka meča, pa se savršeno pokazuje kao bruiser. Darius nije pogodan za uzgoj džungle, ali nema mu ravnog u jednoj stazi. Kako bi Noxusova ruka bila opasna u svim fazama meča, preporučuje se uzeti rune i kupiti predmete koji povećavaju sposobnost preživljavanja.

Rune

Osvajač

Darije svakim pogotkom dobiva 2-6 AD. Ako skupite 5 punjenja, vaša će se šteta povećati za 10%.

Trijumf

Završetak likova vraća im 10% zdravlja koje nedostaje. Osim toga, sposobnost povećava štetu za 3% protiv neprijatelja ispod 35% HP-a.

Prilagodljivi oklop

Daje 50 dodatnih hit bodova. Ako heroj ima manje od 50% zdravlja, tada će lik dobiti 12 oklopa ili 12 zaštite od magije. Izbor ovisi o tome koja je vrsta štete primljena više u zadnjih 60 sekundi.

Slatkoljupci

Voće meda vraća 25% više hit bodova. Također bacaju 20 zlatnika.

Summoner Skills

U prvi utor stavite:

  1. Skoči. Kada se vještina aktivira, lik se teleportira na kratku udaljenost.

  2. Duh . Heroj dobiva snažno ubrzanje u trajanju od 8 sekundi, a za svako ubojstvo produljuje trajanje poboljšanja za dodatnih 6 sekundi.

Prva vještina je univerzalna i prikladna u 90% bitaka . Duha se isplati uzeti ako neprijateljski tim ima puno brzih likova koje ne možete sustići.

Često se stavlja druga ćelija:

  1. Zapreka. Štit blokira 115-465 štete na 2 sekunde.

  2. Zapali. Žrtva sposobnosti se zapali, zbog čega dobije 60-410 istinske štete (nije blokirana oklopom, ali je smanjena nekim sposobnostima) i osvijetljena je 5 sekundi.

Redoslijed niveliranja sposobnosti

Najjača i najčešće korištena vještina Dariusa je Istrebljenje, zbog čega je on i pumpan. Sposobnost je prikladna za guranje staza, uzgajanje minija, uznemiravanje protivnika, au borbama ova sposobnost nanosi ogromnu štetu.

Druga najkorisnija je Zadrži. Vještina nanosi malu štetu, ali vam omogućuje da sustignete neprijatelja koji bježi. Zahvaljujući njemu, bez problema ćete se nositi sa svakim neprijateljem.

Osakaćujući udarac praktički je beskoristan. Usporava žrtvu i nanosi dodatnu štetu, ali se uglavnom koristi za resetiranje animacije napada. Ako aktivirate Crippling Blow odmah nakon uboda, Darius će odmah ponovno zamahnuti sjekirom.

Stavke

Dariusova univerzalna konstrukcija uključuje:

< stil tablice ="min-width: 720px;">

Trojni savez

Nakon korištenja bilo koje sposobnosti, vaš sljedeći automatski napad nanosi 100% više fizičke štete. Osim toga, lik će dobiti +20 brzine za prvi udarac na neprijatelja i +60 za ubijanje.

Anđeo čuvar

Ako Darius pogine u borbi, uskrsava svakih 210 sekundi s 50% HP-a i 30% mane.

Spirit Wear

Ova stavka pruža AP zaštitu, dodatni HP i povećava iscjeljivanje za 30%.

Mercury Walk

Svi efekti kontrole gomile su 35% manje aktivni (iznimka je bacanje). Kada se stavka aktivira, lik dobiva 15% povećanja brzine na 3 sekunde.

Test Steraka

Povećava osnovni AD za 50%. Kada je Darius ispod 35% HP-a, oko njega će se formirati snažan štit, a junačka snaga će se povećati za 30%.

Mrtvačev oklop

Za napade, trčanje, lik dobiva do 100 naboja Momentuma, povećavajući brzinu kretanja. Ako pogodite neprijatelja s maksimalnim brojem bodova, usporit ćete žrtvu za 50% na jednu sekundu.

Kako igrati Darius

Razmotrimo igranje Dariusa u jednoj traci.

Rana igra

Od samog početka meča, lik će imati više štete od svog protivnika. Zahvaljujući tome, moći ćete igrati vrlo agresivno, prisiljavajući neprijatelja da odustane od uzgoja. Međutim, ne biste trebali ići po miljenike ili prikovati neprijatelja ispod tornja kako vas džungler ne bi mogao ganknuti.

U prvim minutama meča pokušajte pokupiti sve gmizavce u čoporima i pažljivo maltretirajte neprijatelja. Havoc je u redu za ovo, ali ne možete pogoditi creepove, inače će stajati bliže neprijateljskoj kupoli.

Prvo obiđite creepove, a zatim aktivirajte Ubij. Dakle, nećete nanijeti veliku štetu minionima, a neprijatelj se neće imati vremena odmaknuti na vrijeme.

U ovom slučaju morate pratiti gdje se meta nalazi u trenutku udara. Trebalo bi biti što dalje od Darija, jer. Neprijatelji gube više zdravlja na rubu zahvaćenog područja.

Nakon primitka treća razina, možete dobiti svoje prvo ubijanje sa sljedećom kombinacijom:

  1. Bogalj.
  2. Opustošiti.< /li >
  3. Čekaj.
  4. Zapali.

Vrijedno je početi s Crippling Strikeom, jer. zbog usporavanja, neprijatelj sigurno neće moći napustiti područje djelovanja sljedeće vještine.

Uključujući pasivnu sposobnost, žrtva će izgubiti do 700 HP. Ako ste je uznemiravali u stazi prije nego što ste dosegli treću razinu, onda bi ova šteta trebala biti dovoljna. U suprotnom, protivnik će barem biti prisiljen vratiti se na stazu kako bi se izliječio.

Kada neprijatelj nije u stazi, gurnite milje ispod tornja koristeći Obliterate. Zbog toga će protivnik propustiti najmanje 2-3 paketa creepova, a Darius će moći skinuti oko 10-20% zdravlja tornja.

Nakon što se heroj vrati, odmah postavite zaštitu na rijeku tako da se džungler ne može iznenada približiti Dariusu i počnite pažljivo uzgajati miljee, tj. Dokrajčite ih jednim automatskim napadom. Nemojte nastaviti agresivno gurati, jer. treba stvoriti prostor za sljedeću borbu.

Midgame

Nakon dovršetka staze, Darius ima dobru priliku za konsolidaciju svoje zlatne prednosti i kupiti preostale ključne stavke. U timskim borbama Noxusova ruka bi uvijek trebala biti u samom centru i povlačiti sve protivnike prema sebi. Zahvaljujući tome, razbit ćete položaj neprijatelja, a saveznici će moći mirno birati žrtve jednu po jednu.

Ne treba brinuti za opstanak u borbi, jer. Uništenje vraća dio nanesene štete. Ako možete pogoditi pet odjednom, tada izliječite najmanje 700 HP.

Koristite Havoc i Crippling Strike na CD-u i koristite Delay za kontrolu Rangersa koji bježe.

Jedini problem u sredini igre može biti neprijateljski mag, na primjer: Lux, Veigar, Ziggs. Ovi likovi napadaju na velikoj udaljenosti i ne dolaze u domet automatskog napada, tako da ih neće biti moguće zakačiti s odgodom. Osim toga, Lux i Veigar imaju snažnu kontrolu nad gomilom.

Ako redovito ometaju napad, tada kupite Living Silver Enchantment, koji poništava sve nanesene učinke, ili upotrijebite maglu rata i grmlje za napad iz strana. Takve likove prije svega treba pobiti jer. eliminacija drugih više nije problem za Dariusa.

Ne zaboravite dokrajčiti protivnike svojom vrhunskom sposobnošću. Daje vam Might of Noxus, koji uzrokuje maksimalan broj krvarenja pri prvom udarcu.

Nakon uspješnog borite se odmah idite na stazu s Havocom ili se udružite s džunglom i osvojite epske ljubitelje čudovišta.

Kasna igra

U posljednjoj fazi meča, Darius je gotovo neubojit. Mogu ga probiti samo djelitelji štete s predmetima koji nanose teške rane. Bez ovog debuffa, Noxusova ruka izliječit će preko 1000 HP jednom upotrebom Havoca ako pogodi 3 mete bez ikakvih problema.

U ovoj fazi nije potrebna posebna strategija, jer Darius može jednostavno potrčati naprijed i napasti sve protivnike na putu. Nemojte zaobilaziti neprijatelje i odmah napadajte tanke mađioničare/strijelce. Bolje je stvoriti frontline i zaštititi svoj ADK i midlaner.

Saveznici nisu jaki kao Darius, pa im treba pomoć. Bez pomoći drugova, čak i nakon smrti cijelog neprijateljskog tima, nećete moći brzo gurnuti stazu i završiti igru.

Pokušajte zakačiti ubojice uz pomoć Detencije i tijela zatvaraju prolaz saveznicima. Protivnici će biti prisiljeni držati udaljenost ako ne žele postati plijen Noxianove giljotine.

Zaključci

Darius je zanimljiv i vrlo jak junak koji nema kompleksa sposobnostima. Ako tek počinjete svladavati single lane, vrijedi prvo iskustvo s krvnikom.