Elektro hipostazaje svjetski šef potreban za uzgoj materijala za uspon električnih likova, artefakata i niza drugih resursa. Kao i svi šefovi u “Mondstadt” regiji, Electro Hypostasis ne bi trebao predstavljati previše problema za igrače. Iako šef ima nekoliko neugodnih i vrlo neočekivanih mehanika, smatra se jednom od najlakših u Genshin Impactu. O lokaciji šefa, taktici borbe, nagradama i drugim značajkama raspravljat ćemo u nastavku.

Što pada iz Electro Hypostasis

Općenito, ispadanje će biti standardno za svjetskog bossa, s izuzetkom nekih posebnih stavki. Moguće nagrade:

  1. Materijali za uskrsnuće potrebni za izjednačavanje sljedećih elektro heroja: Lisa, Fischl, Razor, Bei Dou, Ke Qing.

  2. Artefakti iz “Svijeta setovi(Gladijator, Berserker, Lucky, Lutajući ansambl, instruktor).

  3. Mala količina avanturističkog iskustva potrebna za razinu otvorite račun .
  4. Mora (zlato) u malim količinama.
  5. Iskusite prijateljstvo. Samo s likovima koji su u grupi u trenutku prikupljanja nagrada.
  6. Izvorno kamenje. Podložno ispunjavanju određenih postignuća za ubijanje šefa.

Pažnja!Za prikupljanje nagrada od Electro Hypostasis i drugih svjetskih šefova, morate imati 40 dostupnih smola. Ne možete koristiti Thick Resin na svjetskim šefovima! Uz nedostatak smole, ne biste se trebali boriti protiv šefa, gubit ćete vrijeme.

Koje likove uzeti za borbu protiv Electro Hypostasis

Budući da je šef potpuno električan, on ima apsolutni imunitet na elemente struje. Kao rezultat toga, svi elektro likovi će biti apsolutno beskorisni u borbi protiv Electro Hypostasis. Ovo može značajno smanjiti mogući izbor heroja, posebno za početnike koji nemaju impresivan izbor likova.

Prije svega, jaki djelitelj štete trebao bi biti u grupi. Najbolji izbor bi bila piro elementarna šteta, od ovog elementa šef će dobiti povećanu štetu zbog reakcije “Preopterećenje“. Ako igrač nema piro likove (ili nisu napumpani), možete se odlučiti za djelitelje cryo, anemo ili geo elemental damage.

Možete dodati sub DD, podršku i iscjelitelje ostatku utori. Određenu grupu treba sastaviti na temelju dostupnosti i razine likova.

Pažnja! Da bi pobijedio šefa, tim mora imati karakter koji nanosi štetu osim elektro ili hidro, u posljednjoj fazi šef će biti neranjiv na fizičke napade i ove elemente. Ako igrač uzima samo hidro, elektro ili fizičke znakove oštećenja, nikada neće pobijediti Electro Hypostasis.

Sljedeće su grupe koje dobro rade s Electro Hypostasis:

  1. Hu Tao, Xiang Ling, Xing Qiu, Jun Li. U ovoj grupi, čak i jedan Hu Tao može uništiti šefa, budući da je vrlo jak djelitelj pirotehničke štete i može se izliječiti vlastitim udarom elemenata. Xiang Ling i Xing Qiu će nanijeti ogromnu pasivnu štetu kao pomoćni DD, također Xing Qiu s elementarnom vještinom može smanjiti primljenu štetu i malo izliječiti lika. Jun Li će pružiti najjače štitove u igri i snažan rez šefovog otpora (20%).

  2. Yang Fei, Bennet, Xing Qiu , Saharoza. Više proračunska opcija za tim isključivo od 4 * likova, koje je mnogo lakše nokautirati od nekih likova iz prethodnog primjera. U ovoj grupi, Yang Fei će djelovati kao djelitelj štete, Bennet će dati vrlo dobar buff za štetu i dobro liječenje. Xing Qiu – “oštećenje džepa”, koji nanosi pasivnu štetu. Saharoza, kada se pumpa i pravilno sastavi, povećat će ovladavanje elementima svih likova u grupi.

  3. Ning Guang, Albedo, Dione, Žara. Varijanta s nedostatkom dobrog piro DD. U ovoj grupi, glavnu štetu će nanijeti Ning Guang. Albedo i Ember će svojim sposobnostima nanijeti pasivnu štetu. Diona će istovremeno djelovati i kao iscjelitelj i kao štit.

  4. Protagonist(u bilo kojem elementu osim elektro), Keya, Amber, Noel. Grupna opcija za početnike. Prva tri lika daju se prema priči, Noel može zajamčeno dobiti s bannera za početnike, početnici besplatno dobivaju dovoljno molitvi za ovaj banner. S ovim likovima će biti teže pobijediti šefa nego s gore navedenim, ali dostupni su apsolutno svima i njihovo primanje ne ovisi o slučajnosti.

Određena grupa znakova koje mogu se razlikovati od prikazanih naredbi, navedene su samo kao primjeri.

Gdje se nalazi Electro Hypostasis

Electro Hypostasis se nalazi u regiji “Mondstadt”, na malom brežuljku između lokacija “Dadaup Gorge” i “Vera Cape”. Da biste pristupili ovom svjetskom šefu, nećete morati dovršavati nikakve zadatke ili izvoditi druge radnje zapleta.

Nakon što ste pronašli šefa, možete uključiti njegovo praćenje u odgovarajućem dijelu dnevnika avanturista. Dnevnik avanturista možete otvoriti u glavnom izborniku ili pritiskom na tipku “F1“.

Iskusni igrači radije ne uzimaju potrošne predmete za svjetske šefove iz prve verzije igre. Za igrača s pojačanim računom, prvi šefovi su već jednostavni. Unatoč tome, pridošlice bi mogle imati problema u borbi, pogotovo ako Electro Hypostasis postane prvi svjetski boss s kojim se susreće. Za bitku možete uzeti sljedeće potrošne materijale:

  1. Oštećenje hrane. Svestrana opcija za sve prilike.

  2. Hrana za oporavak. Čak i ako postoji iscjelitelj u grupi, likovi mogu izgubiti mnogo zdravlja, u kojem slučaju je potrebna obnavljajuća hrana.

  3. Hrana za uskrsnuće. Samo neki likovi, i samo na zadnjim zviježđima, mogu uskrsnuti u borbi, uz vrlo velika ograničenja. Stoga dovoljna količina hrane za uskrsnuće uvijek treba biti uz vas.

  4. Izolacijski napitak. Povećava otpornost svih likova na elektro napade za 25%. Pripremljen na alkemijskom stolu, u boss borbi, znatno će olakšati život.

Sposobnost Electro Hypostasisa i taktika suočavanja s njim

U većem dijelu borbe, Electro Hypostasis je neranjiv na napade, samo u trenutku korištenja sposobnosti i kratko vrijeme nakon njihove upotrebe postaje osjetljiv na udarce. U tim trenucima morate pokušati napasti šefa što je više moguće.

Ukupno, Electro Hypostasis ima sljedeće napade:

  1. Prasak groma. Šef preleti arenu i počne pucati u igrača. Izmicanje zahtijeva stalno kretanje. Kada se sposobnost baci, šef je ranjiv, udaljeni likovi mogu pokušati napasti između izbjegavanja.
  2. Zamka. Šef zaključava lika u središte arene s električnim zidovima i počinje ispaljivati ​​munje na nasumična mjesta. Bolje je da vas ova sposobnost ne pogodi, inače ćete se morati vrlo brzo kretati unutar zamke kako biste izbjegli štetu. Likovi u daljini, kada im se nanese dovoljno štete, sposobni su uništiti električni zid. Kada je zid uništen, šef je zapanjen i postaje ranjiv.
  3. Električna bušilica. Electro Hypostasis pretvara se u ogromnu električnu bušilicu i počinje oštar pokret prema igraču. Za izbjegavanje morate brzo pobjeći od kretanja šefa.
  4. Kamen, papir, škare. Šef izvodi tri uzastopna napada, svaki put se pretvarajući u figure istoimene igre. Za izbjegavanje morate stalno trčati.
  5. Kamen. Pojednostavljena verzija prethodnog napada, Electro Hypostasis pogađa samo s “Rock“.
  6. Circle of Lasers. Šef se teleportira u centar i stvara 4 električna lasera koji se vrte po areni. Postoji nekoliko načina za zaobilaženje sposobnosti. Prvi način je otići u centar do šefa, u centru nema lasera i šef se može oštetiti. Ali na kraju sposobnosti, šef eksplodira, tako da se trebate odmaknuti na vrijeme. Drugi način je trčanje u smjeru lasera.
  7. Električni valovi. Vrlo neugodna sposobnost, šef se pomiče u središte i električni valovi počinju odstupati od njega na tlu. Potrebno je trčati između valova. Neugodna značajka sposobnosti je da uvelike smanjuje broj sličica u sekundi, zbog čega igra počinje primjetno usporavati na telefonima i slabim računalima.
  8. Summon Prisms. Na 5% zdravlja, šef se pomiče u središte i poziva tri električne prizme. Moraju se uništiti u kratkom vremenskom razdoblju, inače će Electro Hypostasis vratiti određenu količinu zdravlja (ovisno o broju prizmi koje nisu uništene). Pažnja! Prizme su neranjive na fizička, elektro i hidro oštećenja!

Postignuća

Boreći se protiv Electro Hypostasis, možete dobiti izvorno kamenje za sljedeća postignuća:

1. …osmijesi su dovoljni. Pobijedite Electro Hypostasis u igri za više igrača.

2. Program PRISM. Uništite sve šefove prizme prije nego što se može izliječiti.

Zaključak

Electro Hypostasis je vrlo jednostavan šef, poraz za koji je dovoljno slijediti minimalnu taktiku. Nakon što ste se nosili s ovim neprijateljem, možete pokušati izazvati druge šefove.