Malcolm Graves smatra se najopasnijim kriminalcem u svim carstvima gdje je nekad bio. Lopov, plaćenik i ubojica neće odbiti nikakav posao ili pljačku ako je vreća zlata u pitanju.

Gravesove vještine

< /tr >

Nova sudbina

Sačmarica Lawless zove se Destiny i ima 2 karakteristike:

  1. Ograničeno streljivo. Ponovno punjenje potrebno je nakon svakog drugog hica.
  2. Heroj ispaljuje 4 metka po napadu, koji ne lete pokraj heroja i miljenika, a kada ih pogodi nekoliko metaka, Graves uništava više zdravlja.

Finita la comedy

Revolver ispaljuje eksplozivnu granatu koja nanosi štetu pri prvom pogotku, a zatim eksplodira (nakon 1,25 sekundi) kako bi ponovno ozlijedila neprijatelje.

Dimna zavjesa

Neprijatelji u području djelovanja bombe ne mogu vidjeti što se događa izvan oblak, uspori i primi magičnu štetu.

Spremno

Graves juri u naznačenom smjeru. Automatski napadi i pogoci vještina smanjuju vrijeme hlađenja Spremnog.

Kolateralna šteta

Plaćenik ispaljuje granatu koja uništava veliku količinu zdravlja prve mete i eksplodira, nakon čega fragmenti oštećuju neprijatelje u blizini.

Skupštinske grobnice

čisti kampove čudovišta brže od ostalih i ima dobre sposobnosti gankanja. Osim toga, biran je u solo stazi, međutim, relativno mu je teško uzgajati minione zbog značajki sačmarice Fate. Graves također može brzo gurnuti stazu prema neprijateljskom tornju, ostavljajući ga ranjivim na napade džunglera.

Pogledajmo građevinu Forest Graves.

Rune

Osvajač

Za svaki napad neprijatelja heroj Graves dobiva jedno punjenje, dodajući 2-6 AD. A kada skupite peti učinak, vještine i udarci nanijet će 10% više štete.

Nasilje

Na početku meča, liku se daje 7 AD i +2% probijanja fizičkog oklopa.

< strong>Lovac: Titan

Zdravlje heroja povećano je za 20 HP. Za svako jedinstveno ubojstvo dobit ćete dodatnih 20 bodova i 4% snage.

Tragač

Dok je Graves izvan borbe i kreće se kroz šume, grmlje ili rijeke, njegova se brzina trčanja povećava za 8%.

Vještine prizivanja

Na svim razinama, igrači uzimaju:

  1. Skoči. Nakon aktiviranja vještine, lik se teleportira na kratku udaljenost. Vještina vam omogućuje preskakanje elemenata terena.

  2. Kara. Nanosi pravu štetu podaniku, šumskom čudovištu ili epskom čudovištu.

Redoslijed niveliranja sposobnosti

U pripravnosti povećava pokretljivost lika i omogućuje vam zmajavanje čudovišta iz džungle, tako on se uvijek uzima na prvu razinu. Zatim se pumpaju Finita La Comedy i Smoke Screen, koji su učinkovitiji u bitkama s igračima nego tijekom farmiranja.

Počevši od 4. razine, trebali biste uložiti sve svoje bodove u poboljšanje prve sposobnosti, jer. nanosi glavnu štetu u borbama i dobro se mjeri na posljednjim razinama.

Stavke

Univerzalna konstrukcija Forest Graves uključuje:

Youmuu's Ghostblade

100) i ubrzava lik za 50 bodova. Automatski napadi ih apsorbiraju.

Mercury Walk

Efekti kontrole slabe 30% brže.

< strong>Plesač duhova

Povećava šansu kritičnog udarca i brzinu paljbe, a ako heroj ima manje od 35% zdravlja, dobit će barijeru koja apsorbira do 590 štete.

Crna sjekira

Svaki hitac će smanjiti neprijateljev oklop za 5%, kao i +20 brzine trčanja po napadu i +60 po ubojstvu.

Rub beskonačnosti

Povećava mogućnost kritičnog udarca za 25% i povećava takav napad za 30% (kritični udar neće nanijeti 200% štete, 230%).

Anđeo čuvar

Ako je heroj ubijen, uskrsnut će s 50% zdravlja i 30% mane nakon 4 sekunde.

Kako igrati Graves

Pogledajmo osnove igranja Forest Gravesa u različitim fazama meča.

Rana igra

Fate Shotgun ne puca na jednu određenu metu, već na cijeli sektor, zbog čega nekoliko neprijatelja istovremeno nanosi štetu. Zahvaljujući ovom čipu, Graves vrlo brzo preuzima mobove i počinje gankati. Kako biste došli do treće razine u minimalnom vremenu, trebali biste pokupiti šumska čudovišta sljedećim redoslijedom:

  1. Crveno drvo za vatru.
  2. Razokljunci.
  3. Sramežljivi rakovi.
  4. Vukovi.
  5. Plava garda.
  6. Žaba krastača.

Pokušajte pronaći i pokupiti raka već u drugoj minuti utakmice, jer. može ga ubiti neprijateljski džungler. A totem koji pada s čudovišta je izuzetno koristan, jer ističe rijeku pored mjesta epskog čudovišta.

Trebat će vam oko 3-4 minute da očistite šumu ako slijedite algoritam. Kad završiš s Toadom, idi gank. Prioritet je srednja i jednostruka traka, jer. izoliranog neprijatelja lakše je napasti i kontrolirati s Dimnom zavjesom. Nakon gankanja, vratite se u džunglu na 1-1,5 minutu kako biste bili u korak sa zlatom i iskustvom.

mora imati Blink, što mu omogućuje da izađe iz dimne zavjese i izbjegne borbu. Zbog toga, tijekom prve vožnje, koristite drugu i treću vještinu kako biste prisilili neprijatelja da potroši Blink. Nakon 10-20 sekundi vratite se i ponovno napadnite.

Kada je vrhunska sposobnost napumpana, možete pokušati u dvoboju s neprijateljskim džunglom. Da biste to učinili, uđite u labirint i postavite odjele pored jednog od kampova. Zahvaljujući tome, moći ćete pratiti kretanje neprijatelja i uhvatiti ga dok čistite šumu. Najvjerojatnije će biti ispod 75% zdravlja, tako da se može brzo detonirati.

Midgame

U ovoj fazi meča oba tima kreću zajedno i bore se u gužvi, zbog čega nećete imati brojčanu prednost. Slijedite nekoliko jednostavnih pravila kako ne biste poginuli u prvim sekundama borbe i ubili nekoliko neprijatelja:

  1. Koristite vještinu Ready za izbjegavanje vještina kontrole. Sposobnost vam omogućuje brzo premještanje 50 jedinica u bilo kojem smjeru, pa čak i preskakanje elemenata terena.
  2. Bacite dimnu zavjesu na one s daljinskim vještinama ili jakim osnovnim napadima. Zbog oblaka neprijatelj neće moći ciljati, pa će nekoliko sekundi biti potpuno bespomoćan.
  3. Aktivirajte Finita la comedy tako da projektil pogodi zid. Zbog toga će eksplodirati za 0,25 umjesto za 1,25.

Graves je dovoljno mršav da će umrijeti zbog progona maga. Preporučljivo je ne napadati u čelo, već ulaziti s boka ili prema začelju. Ako ne možete zaobići, pričekajte da protivnici potroše kontrolne sposobnosti.

Kada dobijete bitku, odmah idite u zmajev tabor. Za ubijanje čudovišta, daju stalni buff, ovisno o vrsti zvijeri. Ukupno možete skupiti 4 poboljšanja, stoga napadnite zmaja što je prije moguće prije nego što ga neprijatelji uzmu.

Dokrajčite čudovište Smiteom tako da ga protivnici ne mogu prekriti. Ova sposobnost nanosi ogromnu pravu štetu i trenutno se aktivira, ali morate izračunati zdravlje kako biste sigurno ubili stvorenje.

Ako neprijatelji dobiju bitku i žele uzeti epsko čudovište, tada postavite totem u kamp i promatrajte količinu HP-a. Zatim preskočite zid koristeći Ready i ukradite bolji učinak.

Kasna igra

U posljednjem minuta Graves će nanijeti veliku štetu kombinacijom sposobnosti i 2 udarca. No protivnici će imati sve ključne stavke. U kasnoj igri morate biti što je moguće oprezniji i izbjegavati sve vještine kontrole.

Ako je Graves usredotočen na borbe, kupite Guardian Angel i Living Silver Enchantment. Prva stavka će uskrsnuti heroja nakon smrti, dok će druga stavka poništiti većinu debuffova, osim nokapa i potiskivanja.

Imajte na umu da Living Silver Enchantment ima hlađenje od 60 sekundi, što znači da predmet možete upotrijebiti samo jednom po borbi.

Ne zaboravite postaviti toteme u prolaze pored rijeke i mjesta za epska čudovišta kako biste izbjegli zasjede, a također pripazite na vrijeme mriještenja zmaja, baruna Nashora.