Ovo je jedna od prvih strana sukoba dodanih u War Thunder, tako da ima veliki izbor vozila. Možete voziti automobil bilo koje klase.
Prednosti SSSR-a:
- Snažni projektili koji lako probijaju oklop.
- Debeli oklop i oštri kutovi koji uzrokuju 100% netočne udarce koji se odbijaju ili uzrokuju minimalnu štetu.
- < strong>Velika brzina kretanja. Čak ni teški Josip Staljin (IS) ne idu ništa sporije od prosječnih vozila drugih zemalja.
- Brzo pumpanje. Modovi su relativno jeftini, tako da ćete potrošiti u prosjeku 5-15% manje nego kada igrate na drugim strojevima.
Glavni nedostaci SSSR-a su:
- Loši kutovi elevacije za tenkove.
- Niska mogućnost preživljavanja.
Njemačka
Njemačka vozila odlikuju se izuzetno jakim oklopom i preciznim topovima, posebno za samohodne topove. Ako znate pucati i znate gdje ciljati, onda će Njemačka biti najbolji izbor.
Kopnena vozila su dobila vrlo dobru optiku i predvidljivu balistiku, pa će snajperisti lako pogoditi protivnike s druge strane karte.
U isto vrijeme, srednji i teški tenkovi kreću se sporo, osim vozila ranga 5 i višeg. A njemačke zrakoplove karakterizira slaba zaštita, zbog čega se obaraju u jednom uspješnom okretu. Međutim, jurišni zrakoplovi su idealni za uništavanje zemaljskih ciljeva, posebno aerodroma, topništva..
SAD
Glavna prednost američkih tenkova je stabilizator. Zahvaljujući njemu, pištolj se ne njiše toliko u pokretu, što je vrlo važno ako se radije stalno krećete. Dok se neprijatelji moraju zaustaviti kako bi pravilno naciljali, američki tenk će već ispaliti prvi hitac. Osim toga, prednosti Amerikanaca uključuju:
- Veliki prostor iza oklopa.
- Brzo kretanje kupole.
- Probojni projektili s velikom štetom.
- Velika mobilnost .
Američko zrakoplovstvo nije tako snažno kao ono SSSR-a i Japana: lovci su sporiji i jače se njišu pod opterećenjem (u realističnim i simulacijskim borbama).
Britanija
Kopnena vozila nemaju dobre prednosti, pa su britanski tenkovi vrlo rijetki na bojnom polju. Nacija je postala popularna samo zbog moćnih zrakoplova. Lagan je, okretan i opremljen s 4-12 mitraljeza. Ako planirate postati pilot i uglavnom igrati na nebu, obratite pažnju na Britaniju.
Međutim, trebali biste upamtiti da je avione ove nacije, poput tenkova, vrlo lako uništiti, pa pripazite na svoje protivnike i ne dopustite da vam padnu na rep.
Posebnu pozornost treba obratiti na Beaufighter. Riječ je o teškom lovcu koji može nositi do 1,1 tonu bombi ili torpeda. Potonji može nokautirati bilo koji brod na udaljenosti do 5 km. Samo odaberite pravi smjer.
Japan
Japanski tenkovi su učinkoviti samo na rangu 3. Chi-To i Chi-To Late mogu se nazvati najboljim strojevima na ovoj razini. Imaju izvrsno oružje, koje po performansama nadmašuje čak i njemačke i sovjetske tenkove. Međutim, u drugim redovima, Japanci se mogu nazvati kartonskim kutijama koje se zapale kad udare u bilo koji dio automobila.
Zrakoplovstvo se, pak, dobro nosi s drugim letjelicama, brodovima, a po mobilnosti podsjeća na sovjetsko. Najbolji zrakoplov je R2Y2, koji se smatra bombarderom, ali se igra kao lovac. Ima samo jednu bombu i snažne mitraljeze sa 150 komada streljiva.
Francuska
Ovo je jedna od najslabije razvijenih strana sukoba. Ona ima puno tenkova i aviona, ali u svim osnovnim karakteristikama gube. Jedina prednost može se nazvati samo većom brzinom paljbe mitraljeza, jer. koristi se mehanizam za punjenje bubnja.
Ako ne volite lakši način, onda će Francuska biti u redu, jer će neprijatelji uvijek biti jači.
Italija
Uravnotežena nacija koja u mnogočemu podsjeća na sovjetsku. Tenkovi imaju dobru zaštitu i prosječno oružje. U talijanskom ogranku postoje američka vozila, pa su mobilnost i visoka upravljivost glavne prednosti ove nacije.
Kina
Nebeski do 5 rang nema svoje automobile, arsenal je mješavina sovjetskih, japanskih i američkih automobila različitih godina. Ne treba ga pumpati, jer. imaju malo izbora, loš učinak.
Švedska
Vikinzi začudo koriste samo vlastite strojeve. Ne kopiraju tenkove i avione drugih zemalja, kao Talijani i Kinezi. Značajka tenkova je njihov jak oklop koji je vrlo teško probiti ako se puca frontalno.
Najbolja vozila Šveđana ušla su u drugi i treći red, a na sljedećim razinama gube Amerikancima i SSSR-u.
Izrael
Izrael se tek razvija, ali igrači već mogu isprobati avione i 2 vrhunska tenka (M 51 i Merkava Mk.2 D). Avijacija je drvena u kontroli, au realnim borbama gotovo izmakne kontroli.
Ovu granu treba pumpati samo ako želite brzo ući u bitke s modernom opremom, jer. minimalni rang je četvrti.
Vrste vozila
Glavna značajka War Thundera je kombinacija mora, zemlje i neba kako bi bitke bile što realističnije, jer se u pravim bitkama tenkovi ne šalju bez pokrića zrakoplova.
Tel vozila
Pogledajmo uloge spremnika:
- Svjetlo. Spretni su i brzo se kreću po karti. Zahvaljujući njima, topnici i piloti razumiju gdje pucati. Ako nema podrške, laki tenkovi mogu izbjeći samohodne topove i uništiti dosadnog snajperista.
- Srednje. Negdje su između teških i lakih vozila. Malo su sporiji od izviđača, ali imaju dovoljno snažan top da unište protivnike.
- Teški. Koriste se vrlo rijetko i samo u arkadnom načinu rada. U realnosti, od njih nema velike koristi, jer će samohotke i avioni lako pokriti spor bunker na gusjenicama. U borbama, oni samo idu naprijed i hvataju ključne objekte, jer mogu izdržati tone štete.
- Samohodna topnička postolja. Grubo rečeno, to su snajperisti. Imaju moćnu optiku i veliki domet, ali slabu zaštitu.
- Samohodni protuavionski topovi. Njihova je zadaća uništiti zrakoplove na maloj visini kako ne bi mogli napadati samohodne topove i teške tenkove.
Ako tek počinjete, tenkovi su najbolji izbor. Jednostavne su i ne zahtijevaju poznavanje dobrih pozicija. Za borbu na tenku dovoljno je znati manevrirati i koristiti zaklone.
TOP 10 najboljih automobila:
- Object 906
- M1 Abrams
- T-34-85
- T-34
- ZSU-57-2
- M4A3E2 “Jumbo”
- T-54 (1947.)
- T32
- SU-152
- BMP-2
Avijacija
Igru možete voziti:
- Fighter . Okretni su i lako ih je srušiti s drugim lakim vozilima.
- Teški lovci. Ovo je vrsta srednjeg tenka koji ima gotovo istu pokretljivost kao i obični lovac, ali po oklopu više liči na jurišni zrakoplov. Ova se vozila koriste za lov na bombardere.
- Jurišni zrakoplovi. Opremljeni su mitraljezima i topovima koji su pogodni za uništavanje kopnenih vozila, topničkih postrojenja, desantnih zrakoplova.
- Bombarderi. Ovo je usko usmjerena klasa, jedina svrha joj je uništavanje strateških objekata, kao što je aerodrom.
- Mlazni zrakoplov. Moderni i višenamjenski strojevi koji mogu koristiti projektile zrak-zrak, zrak-zemlja i zemlja-zemlja.
- Helikopteri. Novi tip zrakoplova koji leti na malim visinama i prvenstveno uništava tenkove i samohodne topove.
Zrakoplovstvo je vrlo teško kontrolirati u realističnim i simulacijskim bitkama, a potrebno je uzeti u obzir i opterećenje. Potonje utječe na sposobnost preživljavanja i brzinu zrakoplova. Na primjer: ako neprijatelj pogodi prostor za bombe koji je 100% napunjen eksplozivom, prvi hitac bit će posljednji.
10 TOP najboljih zrakoplova:
- < strong> EC-665 Tiger HAP
- AH-1Z
- B29A-BN
- FW 190 A-4
- Ho 229
- Sea Meteor F Mk. 3
- F8F-1B Bearcat
- Spitfire MK. 24
- BF 109-G2
- F-86F-2
Float
Flota u War Thunderu je dobro razvijena, ali nemaju je sve nacije. Igrači sada mogu kontrolirati sljedeće brodove:
- Teglenica. Svestran i jednostavan brod koji se može opremiti protuzračnom obranom, topničkim nosačima. Vrlo ih je lako uništiti, posebno iz zraka zbog njihove male pokretljivosti.
- Čamac. Mali i pokretni čamci bez oklopa. Najčešće su opremljeni torpedima za uništavanje razarača i teglenica.
- Morski lovac. Mogu izdržati rafal iz mitraljeza, ali pogoci iz brodskog topa odmah potope morskog lovca.
- Razarač. Ovo je najteži brod u igri, s najmoćnijim oružjem. Razaračem upravlja ogroman broj vojnika, zahvaljujući kojima igrač može brzo ugasiti požare i nositi se s poplavom.
- Laka krstarica. Ovo je pokretljiv i brzi brod, koji najčešće postaje glavni nanositelj štete u timu. Krstarica može uzvratiti paljbu čak i uz kritična oštećenja. Jedina slabost su torpeda koja su prepolovila brod.
Načini igre i njihove značajke
Prvo, vrijedi reći da igra ima 3 načina igre:
- Arkadna bitka.
- Realno.
- Simulacija.
Sadrže pomoćnika, perspektivu, razne arkadne značajke , kao što je isticanje neprijatelja.
Razmotrimo značajke igre u svakom načinu.
Arkadna bitka
Ovo je prvi način koji igraju svi tenkisti i piloti početnici. U njemu vrijedi naučiti osnove War Thundera, jer. možete mirno pogledati lokacije, razumjeti kontrolu borbenog vozila, slabe točke protivnika. Ovaj način ima nekoliko značajki:
- Automatsko otkrivanje. Neprijatelji u vidokrugu (na bilo kojoj udaljenosti) su označeni, tj. vidljiva silueta i nadimak.
- Povremeno upravljanje. Tenkovi i brodovi se lakše okreću oko svoje osi, top se ne njiše, a zrakoplovi su pod kontrolom čak i tijekom opasnih manevara.
- Aim Assist. To se očituje u činjenici da ćete vidjeti gdje trebate pucati da biste ubili pilote ili oštetili ključne sustave vozila.
Pomoćnik ne završava prtljažnik, ali pokazuje najslabije točke. Da biste to učinili, slijedite indikatore: kada igrate kao tenk, zeleni križ bi se trebao pojaviti u križištu nišana, a kada nanišanite zrakoplov, vidjet ćete gdje trebate pucati kako biste stigli do protivnika, uzimajući uzeti u obzir brzinu zrakoplova.
Upravljanje je maksimalno jednostavno pa su dovoljni tipkovnica i računalni miš. Ako je tenkom vrlo lako upravljati, onda se kod zrakoplova treba naviknuti da zakrilcima upravlja tipkovnica, a smjer leta označavate mišem.
Također morate obratiti pozornost na činjenicu da praktički nema ograničenih granata i patrona za zrakoplovstvo. Ako potrošite svo streljivo, streljivo se nadopunjuje nakon 12 sekundi. Tako piloti mogu pucati na svoje neprijatelje bez razmišljanja o potrebi da se vrate na aerodrom.
Bez obzira na sve značajke načina, bitke su neobične. Za početak, vrijedi reći čega se morate odreći:
- Teški tenkovi (ako imate avijaciju)
- SPG
- ZSU
- Bombarderi
Ovi strojevi su snažni i imaju cool karakteristike, ali u arkadnim uvjetima oni pokretljiviji protivnici jednostavno će se slomiti. Ako igrate SPG i SPAAG, ne možete se sakriti jer se ne možete sakriti. svi igrači su vidljivi.
U arkadi detekcija nema ograničenja dometa i radi čak i kroz zidove. Zbog toga jednostavno nema smisla igrati se snajperista i postavljati zasjede.
Bombarderi su samo boksačka vreća, nakon svi svi igrači brzo uskrsnu odmah na nebu i nakon smrti ponovno će pokušati oboriti avion dok ne dođe do željene točke.
Ako planirate igrati na tenku, tada se morate stalno kretati po karti, nikad ne zaustavljajući se. Zapamtite da je automobil uvijek vidljiv protivnicima, a samo kretanje će vam pomoći da preživite u bitci.
Najčešće iskusni tenkisti s dobrim automobilima ne igraju arkadu, jer. ovdje daju malo iskustva za pobjedu, a pomoćnik često samo odvlači pažnju i kvari osjećaj simulatora. Zbog toga će vaš glavni neprijatelj biti početnici, koje je vrlo lako igrati, čak i stati na čelo.
Da biste to učinili:
- Vozite naprijed jednu sekundu.
- Lagano okrenite udesno(oko 20 stupnjeva). To će najvjerojatnije uzrokovati rikošet projektila.
- Ispalite hitac u kokpit tenka. Nalazi se odmah ispod kule. Obično su takvi pogoci fatalni jer će cijela posada poginuti.
- Ako neprijatelj preživi, brzo se okrenite za 40 stupnjeva ulijevo i pritisnite gas.
- Usmjerite cijev prema svom protivniku i dokrajčite ga.
Rikošeti se aktiviraju ako projektil pogodi oklop pod oštrim kutom. U tom slučaju vozilo neće pretrpjeti štetu.
Kada igrate kao borci, također ćete vidjeti sve neprijatelje oko sebe na bilo kojem dometu. Ne možete se sakriti na velikoj visini ili u oblacima, tako da je borbena taktika vrlo jednostavna: letite na neprijatelja i napravite prvi hitac u njegovom smjeru tako da pomoćnik radi. Sada samo trebate ciljati u krug pored aviona. Ovo je savjet od pomagača.
Ako planirate da igrate na brodu, zatim slijedite istu strategiju kao i tenkovi, tj. samo se oslonite na pomoćnikove savjete i pucajte na neprijatelja svim raspoloživim oružjem.
Realna borba
Realistične borbe već su mnogo teže. Razlikuju se po:
- Smanjenom dometu detekcije.
- Nema dodatnih uskrsnuća.
- Ograničeno zrakoplovno streljivo.
Ovaj način ima najjači učinak na zrakoplovstvo, čija je kontrola već blizu stvarnosti, tj. javlja se fizika. Zbog toga piloti doživljavaju:
- Gubitak kontrole pri velikoj brzini.
- Problemi tijekom izvođenja akrobatskih vježbi.
Tijelo zrakoplova postaje ranjivo na g-sile, što se očituje njihanjem krila, oštećenjima zakrilca i repa. Kako ne biste izgubili kontrolu, morate pažljivo pratiti stanje borbenog vozila i nikada ne manevrirati na maloj visini.
Niske ravnine često postaju beskorisne obale nakon raznih složenih figura na visini do 1 km, jer. velika vjerojatnost zastoja i okretanja. A izaći iz nje na takvoj udaljenosti gotovo je nemoguće.
Osim kontrola, promijenio se i pomagač. Više ne olakšava ciljanje, ali neprijatelji su i dalje istaknuti na relativno maloj udaljenosti.
Ako ne možete pogoditi neprijatelja koji se kreće, tada izmjerite oko 2 cm od kokpita neprijateljskog automobila i pucajte u tu točku. Oko 90% metaka će pogoditi neprijatelja, tako da možete oboriti do 5 zrakoplova s jednim punjenjem streljiva.
Ne zaboravite da je streljivo ograničeno. Kako ne biste ostali bez patrona nakon 2 minute, preporuča se pucanje u kratkim rafalima (5-7 metaka).
Kada ostanete bez opreme, ili protivnici oštete auto, vratite se na aerodrom koji se nalazi na kraju mape. Najvažnije je unaprijed usporiti i letjeti na maloj visini, inače nećete moći sletjeti iz prvog pokušaja.
Tenkovske bitke u realističnom načinu rada postaju mnogo zanimljivije, jer igrači imaju priliku sakriti se, koristiti zaklon itd. Pucanje ostaje otprilike jednako jednostavno i razumljivo: trebate pogoditi kokpit ili važne module (gusjenica, cijev). Samo što sada pomoćnik neće pokazati slabosti tenka.
Glavna poteškoća u RB-u je otkrivanje protivnika. Ne računajte na siluete osim ako se ne udružite s prijateljem koji vozi light scout.
Solo igrači moraju naučiti vidjeti neobičnosti u krajolicima, tj. izgled predmeta koji ne bi trebali biti. Da biste to učinili, uđite u snajperski način rada i pažljivo pogledajte brda, guste šikare i gudure. Najvjerojatnije se u njima skriva snajperist ili teški tenk koji čeka žrtve.
Također morate pažljivo slušati i pratiti kartu, jer. nakon svakog hica, tenk otkriva svoju poziciju na nekoliko sekundi. Teško je po zvuku reći gdje je točno neprijatelj, ali ćete identificirati kvadrat. Nakon 1-2 hica snajperist će pokušati promijeniti položaj. U ovom trenutku moći ćete nokautirati svog protivnika.
Simulacijske bitke
Većina igrača ne voli simulacijske bitke, jer. gotovo da nije uvodio nove i zanimljive mehanike. U njemu su igrači lišeni sučelja, bilo kakve pomoći i pogleda iz trećeg lica. Sada ćete, poput pravog pilota ili zapovjednika, pratiti bitku iz kokpita.
Zbog toga igre skrivača postaju vrlo teške. tankeri ne mogu proviriti iza zaklona bez opasnosti od oklopa trupa, a isticanje se više uopće ne pojavljuje. U simulacijskim borbama možete se osloniti samo na vlastitu vještinu i poznavanje karata.
Najčešće ćete igrati protiv samaca, pa je dalekometna samohodna puška najbolji izbor za ovaj način. Sakrijte se na brdu ili u grmlju i promatrajte bojno polje. Istodobno, pokušajte se kretati što je manje moguće, a nakon svakog udarca promijenite mjesto, jer. Neprijatelji mogu pokušati otići iza linija.
Ne zaboravite na avione koji kruže iznad vas! Sakrijte se ispod drveća, inače će napadački zrakoplov lako uništiti slabo oklopljenu instalaciju.
Upravljanje zrakoplovom praktično ne razlikuje se od onoga što ste vidjeli u RB, ali sada treba gledati iz perspektive pilota, a protivnički automobili nisu označeni. Zbog toga ćete često naići na 2 problema:
- Ne vidite ništa. Lokacije su vrlo velike i nema pomoći, stoga se pripremite gledati male točkice i razlikovati ih od prljavih mrlja na ekranu.
- Nije jasno na koga pucati . Zbog činjenice da pomoćnik ne označava neprijatelje čak ni izbliza, morate ne samo vidjeti zrakoplov, već i razaznati oznake na krilima.
Pričekajte najmanje jednu sekundu prije pucanja, kao često igrači slučajno pucaju na svoje saveznike i dobivaju hrpu izvješća.
Kako unaprijediti posadu
Posada se nadograđuje za bodove vještina, koji se može dobiti igranjem na određenoj vrsti vojnog vozila. Mogu se uložiti u bilo koju sposobnost svakog člana tima. Kada postignete razinu od 150 vještina, možete dobiti prvu kvalifikaciju, koja povećava učinkovitost svake vještine.
Pokušajte što prije razviti svoju omiljenu ekipu do razine Ac, jer borci s takvim kvalifikacijama iskorištavaju poboljšane buffove za 100%. Najlakši način za podizanje statusa posade je ravnomjerno poboljšanje svih ljudi, ali ne biste trebali uzimati besmislene vještine, na primjer, točnost pucanja iz mitraljeza za tenkove.
Počnite igrati War Thunder na službenoj web stranici.