Mars– prilično popularan heroj, koji se često odvodi na tešku stazu kao hardliner (3 pozicija).Odličan je kao inicijator i tenk, jer može postaviti arenu i onesposobiti protivnike. Osim toga, može nanijeti veliku štetu nekoliko neprijatelja odjednom. Pročitajte više o svim značajkama ovog heroja, kao io tome kako najbolje igrati kao on u igri Dota 2, pročitajte u nastavku.

Sposobnosti i talenti heroja

Mars ima dostupne aktivne sposobnosti. Većina ih je usmjerena na nanošenje štete i onesposobljavanje protivnika. Također, heroj ima izvrsnu sposobnost (Bulwar), koja značajno povećava njegovu sposobnost preživljavanja. Više o svim ovim vještinama potražite u nastavku:

  1. Marsovo koplje. Zahvaljujući ovoj vještini, možete ubrzati svoju farmu tako da je ubacite u čopor puzavaca. U borbama se koristi za omamljivanje neprijatelja. Glavna stvar je naučiti kako baciti koplje na takav način da pribije neprijatelja na drvo, vašu arenu ili bilo koju drugu zgradu.

  2. Božji ukor. Glavna Marsova vještina nanošenja štete. Njegova šteta izravno ovisi o vašem fizičkom stanju. napadi. Osim toga, svi vaši napadački buffovi rade od ovog udarca (munje iz Mjolnira, minus oklop iz Desolatora itd.). S njim možete brzo farmati creepove, kao i donijeti dobar dps protivnicima u borbama.

  3. Bedem. Pasivna sposobnost sa sposobnošću prebacivanja. Čini Mars praktički neranjivim na bilo kakve napade sprijeda.

  4. Arena krvi. Vrhunska sposobnost koja postavlja veliku arenu u odabrano područje. Pomoću njega možete lako započeti gužve i zadržati neprijatelje unutra, omamljujući ih kopljem.

Kao što vidite, Mars ima prilično dobre sposobnosti koje mu pomažu u iniciranju borbi, farmi, tenku, omamljivanju i nanošenju velike štete. Također imajte na umu da se neki od njih unaprijeđuju nakon kupnje Aghanima:

  1. Aghanimovo žezlo. Poboljšava sposobnost bedema. Sada, kada se koristi, Mars će neprestano napadati u svim smjerovima i nanositi povećanu štetu. Općenito, ovo je dobro poboljšanje, ali se rijetko koristi.

  2. Aghanimova krhotina. Osnažuje Marsovo koplje i daje mu mogućnost da ošamuti 2 neprijatelja odjednom. Također, dodaje trag vatrenog koplja. Ovo je iznimno snažno poboljšanje, za koje se Shard gotovo uvijek kupuje.

Sada kada ste vidjeli sa svim Marsovim sposobnostima, predlažemo da otkrijemo kojim redoslijedom je najbolje njihati:

  1. Najpopularnija izgradnja vještina. Kao što možete vidjeti, većina igrača na Marsu fokusirana je na podizanje razine 1 vještine, jer im to pomaže da ostanu na stazi, a mogu i zadnji udariti. Na 2. mjestu je druga sposobnost, s kojom će biti moguće uzgajati jungle creepove. A nakon maksimalnog pumpanja, počinju učiti 3 vještine.

  2. Alternativa. Ova se skill build razlikuje od prethodne samo po tome što se druga vještina uzima na razini 1, a ne prva. Ovu opciju obično koriste igrači srednje staze.

Također, ne zaboravite da Mars ima svoje vlastite talente koji se mogu naučiti na razinama 10, 15, 20 i 25. Pozivamo vas da se s njima upoznate u tablici:

Razina

Najbolji talent

10

Preporučamo preuzimanje desnog talenta, jer je mnogo učinkovitiji i korisniji od lijevog (Bulwark je gotovo uvijek isključen i neće usporiti protivnike).

15

U većini slučajeva, oni uzimaju pravi talent, budući da 2. vještina nanosi mnogo više štete nego koplje. Međutim, ako imate premalo utora, možete uzeti i lijevu granu.

20

Ovdje bi se definitivno trebao uzeti lijevi talent, jer nema smisla poboljšavati Bulwark (ionako blokira previše štete).

25

Sve ovisi o tome koju ulogu zauzimate i u kakvoj ste situaciji u igri. Ako igrate na glavnoj poziciji i pobijedite, uzmite pravi talent. Ako djelujete kao inicijator i vaš tim treba pomoć u borbama, preuzmite lijevi.

Najbolje stavke po heroju

Prije svega, vrijedi napomenuti da je Mars inicijator koji mora započeti borbe, apsorbirati štetu i odvratiti protivnike. Zato svi njegovi artefakti moraju biti usmjereni tim ciljevima. Za to su najbolje sljedeće stavke:

  1. Blink Dagger. Najkorisniji artefakt za Mars, jer uz njegovu pomoć heroj može lako započeti sve borbe. Često se prvi kupuje (ako igrate kao midlaner, bolje je početi s Desolatorom).

  2. Dezolator. Ovaj artefakt uvelike poboljšava Marsove 2 vještine, zahvaljujući kojima on može nanijeti veliku štetu neprijateljima i očistiti hrpu gmizavaca s jednom vještinom. Uzimamo na samom početku utakmice.

  3. Black King Bar . Izuzetno koristan artefakt koji treba uzeti što je prije moguće. Omogućuje vam stalno sudjelovanje u borbama i preživljavanje u njima.

  4. Jurišna kirasa. Dodatni artefakt koji se obično uzima u sredini ili kasnoj igri. Značajno povećava vašu sposobnost preživljavanja, a također daje dodatni minus oklopa neprijatelju.

  5. Sotonski. Ovaj se artefakt obično kupuje na samom kraju igre, a tada ne u svim slučajevima. Pomoći će vam ukloniti razne debuffove sa sebe, kao i brzo vratiti HP (pritisnite Satanic, bacite 2 vještine na creepove i dobijete puno zdravlje).

  6. Kugla za osvježenje. Popularan artefakt za Mars, koji se obično stječe u kasnijim fazama igre. Zbog osvježenja, možete dati 2 arene odjednom za jednu borbu. Tako možete zadržati protivnike na jednom mjestu duže vrijeme, a također koristiti 2 BKB odjednom.

Ako igrate kao Mars, tada u svojim verzijama preporučujemo usredotočujući se na gore prikazane artefakte. Također, možete ih upotpuniti raznim pomoćnim predmetima kao što su helebarda, šesterokut, solarni križ, itd.

Štuke i protupike

Prije svega, vrijedi napomenuti da je Mars inicijator koji je u stanju učinkovito pokrenuti masovne tučnjave. Zato ga treba uzeti protiv heroja s jakim AOE sposobnostima (na primjer, Monkey King, Earthshaker, Sand King, itd.). U ovom slučaju, Mars će biti najkorisniji. Također, preporučujemo da se borite protiv sljedećih neprijateljskih vrhova:

Svi ovi heroji najviše pate od Marsa i imaju najmanju stopu pobjede protiv njega. Što se tiče njegovih protutipova, oni uključuju:

Igrajte Mars protiv gore predstavljeni junaci bit će prilično problematični. To je zbog činjenice da mogu lako napustiti arenu ili u nju ubaciti vlastite vještine.

Što učiniti u igrici

Danas se Mars najčešće nalazi u kompleksnoj stazi, gdje igra ulogu hardlanera. Zato predlažemo da se upoznate s približnim planom igre s ove pozicije:

  1. Linija (0-10 minuta). U ovoj fazi trebali biste spriječiti neprijateljsku jezgru da zadnji udari što je više moguće. U isto vrijeme, ne smijete zaboraviti sami uzgajati. Također, ovisno o situaciji, možete napraviti fragove na neprijateljskoj podršci ili barku (prikucajte heroja za drvo kopljem i dokrajčite ga svojom podrškom).
  2. Rana faza(10-20 minuta). U ovoj fazi, možete nastaviti farmirati stazu i ometati neprijateljsku jezgru. Također, ne zaboravite pomoći svom timu praveći teleporte na vrijeme i sudjelujući u masovnim borbama u areni.
  3. Usred igre (20-40 minuta). U ovoj fazi trebali biste se stalno boriti sa svojim timom. Štoviše, u njima uvijek djelujete kao inicijator (trebate skočiti do neprijatelja, postaviti arenu i pribiti neprijatelja uza zid). Što su borbe češće i uspješnije, to su veće šanse za pobjedu.
  4. Kasna igra (40+ minuta). U ovoj fazi trebali biste pokušati završiti igru. Da biste to učinili, organizirajte borbe s dimovima, uzmite Roshana i neprestano gurajte neprijatelja.

Većina igara na Marsu iz teške staze slijedi plan prikazan gore. U idealnom slučaju, trebali biste biti stalno uključeni u borbe ili solo fragove na protivnicima. Zbog toga će vaš tim steći prednost i lako će završiti utakmicu pobjedom. Ako igrate pasivno, morat ćete stajati iz obrane, gdje također možete pobijediti, ali za to morate pravilno postaviti arenu.