Prije svega, uvijek pumpaju Verdict, koji nanosi glavnu štetu u bitkama. Igrači često troše bodove na Decisive Strike na početku meča, no ova vještina nije toliko značajna. Trajanje tišine se ne povećava, a Verdict pobjeđuje na štetu.
S druge strane, hrabrost je relativno slaba sposobnost koja ne pomaže u svakoj borbi. Jačanje oklopa i smanjenje trajanja negativnih učinaka pomoći će samo u prve 2-3 sekunde borbe, kada igrači bacaju većinu vještina. Zbog toga brže hlađenje nije toliko važno.
Stavke
Sljedeća gradnja ima stopu pobjede od 76%, jer. svestran je i jednako učinkovit protiv većine heroja. Uključuje:
|
Crna sjekira Za svaki udarac, lik će ukloniti 5% fizičkog oklopa (ne više od 25%). Osim toga, dobivate +20 brzine kretanja pri prvom udarcu i +60 pri ubijanju. |
|
Youmuu's Ghost Blade Kada se kreće, oružje dobiva do 100 punjenja da ubrza heroja. |
|
Mercury Walk Povećava magičnu obranu za 10 i smanjuje kontrolu nad gomilom za 35%. |
|
Anđeo čuvar< /strong > Uskrsava heroja iz smrti i vraća 50% HP-a i 30% mane. |
Ples smrti 30% štete nije trenutačno, već tijekom 3 sekunde. |
|
|
Sterakovo suđenje Ako je Garen ispod 35% zdravlja, dobiva snažan štit (75% svog bonus HP-a) i 30% otpornosti. |
Kako igrati Garena
Pogledajmo igranje Garena u jednoj traci, što je klasična pozicija za ovog lika.
Rana igra
Na početku meča, vitez ima ozbiljnu prednost, što mu omogućuje da brzo preuzme inicijativu i oduzme protivniku farmu. Leži u jednostavnoj sposobnosti Decisive Strike. Nema manacost, brzo se hladi, tako da možete spamati s ovom vještinom.
Da biste uspješno napali neprijatelja, pričekajte da se meta približi. Zatim aktivirajte vještinu i trčite naprijed. U prve 3 minute obično nema čizama, što žrtvi onemogućuje bijeg.
Ako stojite s rendžerom, na primjer, Vayneom, pokušajte dovesti milje što bliže svom tornju. Zahvaljujući tome, bit će više vremena za sustizanje i pogodak.
Osim toga, trebali biste što prije kupiti papuče. To treba učiniti nakon 2 minute. Obično će igrači skupljati osnovne predmete za štetu i zdravlje, s čime Garen nema problema, a cipele će vam omogućiti da dobijete maksimalno zdravlje za kombinaciju Odlučujući udarac + Presuda.
Općenito, način igre na početku meča sastoji se od farminga i regularnih napada koristeći istu taktiku. Međutim, u nekim slučajevima vrijedi ga napustiti, na primjer, protiv Darija, Nasusa s krajnjom sposobnošću. Ovi heroji postaju vrlo jaki nakon dobivanja razine 5, tako da morate igrati puno agresivnije prije nego što izravnate ult i uopće držati metu podalje od miniona. Samo upotrijebite Decisive Strike na CD-u i stanite ispred podanika.
Kako biste spriječili neprijateljskog džunglera da ganka, kupite kontrolni totem i stavite ga u guštare na rijeci. Također je vrijedno uzeti creepove bliže tornju. Da biste to učinili, dokrajčite ranjenu metu jednim udarcem za oko 3-5% HP-a.
Obavezno pozovite savezničkog džunglera kako biste lišili neprijatelja svake šanse za uzgoj predmeta i dobili normalnu razinu do sredine igre. Koristite signale (gumbi se nalaze u gornjem desnom kutu) i označite stazu kada trebate gankati.
Mid game
U ovoj fazi bitke postaju zanimljivije, ali kombinacija ostaje ista. Samo sada morate promatrati mađioničare i na vrijeme aktivirati Hrabrost.
Većina vještina ima vrijeme bacanja od 0,3-0,5 sekundi, a zatim se pojavljuje projektil/područje vještine ili drugi učinak. Međutim, vrlo ih je lako uočiti ako vještina nije korištena u ratnoj magli.
U borbama pokušajte ne trčati u ravnoj liniji, već pokušajte malo manevrirati, na primjer, kretati se cik-cak ili kaotično. To sprječava neprijatelje da brzo naciljaju i zaustave Garena.
Kada dođete do neprijateljskog tima, ignorirajte tenkove i probijte se do ADK-a, magovi. Dovoljno su tanki da ih ubiju s Decisive Strike + Ignite + Verdict + Demacia's Judgement.
Osim lakog ubojstva, probit ćete liniju fronta, zbog čega nitko neće zaustaviti savezničkog ubojicu na prilazima, i moći će doći do potpore ili ranjenog neprijatelja.
Često se događa u mid gameu da se svi saveznici ne bore zajedno, te ćete se morati boriti u 4 protiv 5. U takvoj borbi ne biste trebali trčati naprijed. Bolje je ići okolo i koristiti Skok da preskočite zid. Zbog toga će Garen moći iznenaditi napad straga i brzo eliminirati strijelca ili podršku, koja se obično nalazi straga.
Blink ima mali domet, stoga se prvo približite komadu terena i ciljajte. Ako traka s malom marginom prijeđe zid, aktivirajte vještinu. U suprotnom, lik će naletjeti na prepreku umjesto da je preskoči.
Također, u neravnopravnim bitkama morate pratiti stanje saveznika. Ne bi trebalo nastaviti bitku ako su 2-3 suborca već poslana u krčmu, dok se drugi povlače. U takvoj situaciji ostat ćete sami protiv cijele ekipe. Malo je vjerojatno da ćete se moći boriti protiv 4-5 neprijatelja i ne poginuti.
Kasna igra
Završna faza meča za Garena gotovo je ista kao sredina igre . Međutim, protivnici postaju puno jači, posebno šuter i srednji igrač. Do razine 12-13 kupit će predmete koji probijaju oklop, na primjer: Staff of the Abyss, Orb of Infinity, Herald of Death.
Imajte na umu da Garen i dalje ostaje vrlo debeo s hrabrošću, jer prvo, udarac je oslabljen za 30-60%, a zatim se šteta smanjuje, uzimajući u obzir čarobni ili fizički oklop.
Zbog toga, nanositelji štete imaju prioritet u odnosu na podršku. Ako se ne možete nositi s njima, zamolite savezničkog ubojicu da se obračuna s njim ili gledajte minikartu i napadnite sa stražnje strane.
U CD bitkama aktivirajte hrabrost i kontrolu izbjegavanja pomoću Decisive Strike i Blink.