Kada budete imali 2600 trofeja (pehara) u Clash Royaleu, imat ćete pristup devetoj areni. Nazvana je “Jungle Arena“. Ovdje ćete naići na veliki broj goblina koji će ispasti iz novih škrinja. Također, u ovoj areni postoje mnoge nove strategije koje igrači koriste kako bi porazili protivnike. Pročitajte više o njima, kao io svim značajkama devete arene u Clash Royaleu, u nastavku.

Značajke devete arene

Deveta arena u Clash Royaleu postaje dostupna kada igrač dosegne 2600 trofeja (pehara). Ona odmah ubrzava proces otvaranja škrinja, povećava nagradu na 18 zlatnika i dodaje karte u sve izdane škrinje. Osim toga, igrači dobivaju pristup novim kartama:

  1. Goblin Gang. Uobičajena karta koja na polje poziva 5 goblina odjednom (3 s noževima i 2 s kopljima). Korisno za zaštitu baze od debelih gurača.

  2. Koliba goblina. Rijetka karta koja poziva zgradu u arenu iz koje povremeno istrčavaju goblini s kopljima. Osim toga, ako je koliba uništena, iz nje će se odmah pojaviti 3 dodatna goblina. Vrlo dobra karta koja odvraća neprijatelja od guranja.

  3. Goblin sa strijelom. Rijetka karta koja poziva ratnika na daljinu koji nanosi prilično dobru štetu i ima veliku brzinu napada. Obično se koristi za zaštitu zgrade i gurača.

  4. Otrov. Epska čarolija koja inficira odabrano područje otrovom. Svi neprijatelji koji uđu u ovo područje s vremenom počinju nanositi štetu i usporavaju se za 15%. Vrlo dobra čarolija koja puno pomaže u obrani i guranju.

  5. Goblin Giant . Epska karta koja poziva ogromnog goblina da napadne zgrade. Osim toga, na njemu sjede 2 goblina s kopljima, koji napadaju sve protivnike i pojavljuju se na terenu nakon smrti Diva. Izvrsna karta za brze push strategije.

  6. Plameni zmaj. Legendarna karta koja poziva zmaja koji bljuje vatru i nanosi ogromnu štetu. Zbog toga se može učinkovito koristiti i za obranu i za napad.

Općenito, ovdje se nude vrlo dobre jedinice koje igrači često koriste u raznim kombinacijama. Posebno treba istaknuti kolibu, otrov i vatrenog zmaja.

Najbolje karte i špilovi za arenu 9

Na Areni 9 u Clash Royaleu uglavnom nailazi na iskusne igrače koje nije tako lako poraziti. Ako želite povećati svoje šanse za uspjeh, tada morate stvoriti najjači mogući špil. Možemo vam preporučiti sljedeće kombinacije karata:

  1. Špil 1. Dobar špil koji koristi jednostavne karte koje su dostupne čak i početnicima. Koristi se na sljedeći način: Strijele – koriste se za zaštitu zgrada; Demoman – štiti zgrade ili potiskivač; Meteor – služi za guranje i zaštitu jahača vepra koji je stigao do protivničke zgrade; Mušketir/Zmaj – pomoć u guranju; Minions – zaštitite bazu od letećih jedinica; Nadgrobni spomenik – postavljen na samom početku igre da zaštiti bazu. Ove kartice možete koristiti i za obrambene i za napadačke strategije.

  2. Špil 2. Sjajan obrambeni špil za arenu 9. Koristimo ga na sljedeći način: Čekamo neprijatelja da djeluje i obrani našu bazu s Čarobnjakom, Kulom, kosturima i kladom (odaberite karte prema situaciji); Nakon uspješne obrane bacamo Bačvu, Miner i Freeze u neprijateljski toranj; Ponavljamo sve korake. Na taj način možete lako braniti i potiskivati ​​neprijatelja, zamrzavajući sve njegove obrambene jedinice.

  3. Paluna 3. Izvrstan špil za one koji vole neprestano slati neželjenu poruku neprijatelju. Da biste ga implementirali, trebate: Baciti bačvu i zamrznuti za napad; Obranite s čarobnjakom, kulom, kladom i mladunčetom; Pričekajte x2 eliksir i pozovite pomoć u guranju Mega Knighta ili upotrijebite kombinaciju Bačva/Smrzavanje/Raketa.

  4. Paluba 4. Dobra zbirka za napad, koja uključuje 3 legendarne karte odjednom. Koristimo ih na sljedeći način: Pošaljite konjanika i pokrijte ga malterom, čarobnjakom/princezom; Svoju bazu branimo balvanom, kosturima, podanicima ili vitezom; Ponovite guranje s Jahačem. Tako djelujemo dok ne potisnemo neprijateljsku bazu. Što je najvažnije, uvijek pokrivajte Jahača kako bi mogao uspješno trčati do neprijateljskih zgrada.

  5. Špil 5. Jednostavna kombinacija koja se koristi za obranu i protunapad. Provodimo ga na sljedeći način: Vješticu i Valkiru stavljamo u obranu, ako je potrebno zovemo Kulu; Ako su vam ostale jedinice nakon obrane, pomozite im s Bačvom/Rudarom; Ako su sve jedinice ubijene, tada čuvamo eliksir i pozivamo Mega Viteza, kojeg pokrivamo Vješticom/Zmajem; Ako preživite do x2 eliksira, možete početi slati neželjenu poštu Bačvi/Rudaru, štiteći svoju bazu Vješticom, Valkirom, Kulom i Kosturima u procesu.

Predstavljeni špilovi izvrsni su za dovršavanje 7-9 arena u igri Clash Royale. Glavna stvar je odabrati samo one kombinacije za koje ste nadogradili karte. Inače će vaše jedinice jednostavno biti slabije od neprijatelja i nećete moći provesti svoju strategiju.

Strategije za devetu arenu

Postoji nekoliko osnovnih strategija u igri Clash Royale koje igrači koriste u svim arenama. To uključuje:

  1. Fast Push. U ovom slučaju, morate izgraditi palubu s potisnim tenkovima, koje trebate odvesti do neprijateljske baze i pustiti ih da brzo unište sve zgrade. Prednosti ove strategije uključuju brze mečeve. Loše strane uključuju povećane rizike, jer ako ne uspijete provući svoje gurače, najvjerojatnije ćete izgubiti bitku.
  2. Zaštita. Sigurnija strategija igre, čija je suština stalna zaštita vlastite baze. Da biste to učinili, samo trebate pratiti akcije neprijatelja i staviti karte u arenu da ubijete neprijateljske gurače. I nakon svake uspješne obrane, možete sigurno krenuti u protunapad i time dobiti bitku.
  3. Spam. Riskantna strategija, čija je suština da morate neprestano spamati neprijatelja raznim pusherima i čarolijama. Uzmimo kao primjer špil 3. S njim možete stalno bacati bačvu goblina i štititi ih smrzavanjem. Na taj način ćete postupno gurati neprijateljske zgrade i pobijediti u bitci. Što je najvažnije, ne zaboravite zaštititi vlastitu bazu od guranja.

Sve te strategije mogu vas dovesti do pobjede u areni 9 u Clash Royaleu. Glavna stvar je odabrati pravi špil i pravilno izložiti svoje jedinice. U ovom slučaju možete pobijediti bilo kojeg neprijatelja.