Hextech robot, kojeg je stvorio briljantni znanstvenik, odavno je prestao slijediti postavljeni program i skupljati smeće. Blitzcrank sada koristi svoju moć da zaštiti one koji se sami ne mogu suprotstaviti razbojnicima.

Blitzcrank vještine

Mana Shield

Kada je robot slab, oko njega će se pojaviti privremena barijera na temelju preostala mana.

Hvatanje projektila

Blitzcrank lansira dlan prema naprijed i zgrabi prvog neprijatelja na kojeg naiđe, zatim ga povuče prema sebi.

Dok leti meta je omamljena.

Ubrzaj

Junak trči brže nekoliko sekundi, ali usporava na kraju vještine.

Snažna šaka

Sljedeći osnovni napad je osnažen, uzrokujući da neprijatelj pretrpi više štete i bude bačen u zrak.

Statično polje

Ako Blitzcrank udari protivnika, on će ga označiti, nakon čega će žrtva dobiti električni šok.

Nakon aktiviranja vještine, robot oslobađa ogromnu količinu energije. Ovo privremeno onemogućuje sposobnosti neprijatelja.

Blitzcrank Assembly

Blitzcrank je tenk, pa obično dobiva rune i predmete za povećanje preživljavanja u borbi . Zahvaljujući ovoj gradnji, heroj će postati gotovo neprobojan i moći će mirno započeti bitke, apsorbirati glavnu štetu.

Rune

Tremori

Nakon imobiliziranja neprijatelja, obrana robota povećava se za 35 + 60% fizičkog i magičnog oklopa.

A sljedeći napad zadat će 12-110 magije oštećenje.

p>

Slabost

Ako koristite bilo kakvu kontrolu gomile, vještine i automatski napadi nanijet će 5% više štete žrtvi.

Drugi vjetar

Svakih 5 sekundi lik obnavlja dodatnih 5 HP. Kada vas udari drugi heroj, regenerirajte 3+1,5% vašeg zdravlja koji nedostaje na 10 sekundi.

Lovac na čopore

Sve dok su saveznici blizu Blitzcanka, kretat ćete se 2% brže. A jedinstvene završne obrade donose 50 zlatnika više.

Summoner Skills

Blitzcrank , kao i druge podrške, prilagođava se vrhuncu protivnika. Uvijek je potrebno

Skoči jer ovo je najpopularnija i najkorisnija vještina koja dobro dođe u mnogim situacijama.

A drugo mjesto najčešće zauzimaju:

  • Ignite. Zapaljuje metu, uzrokujući 60-410 stvarne štete. Osim toga, vatra uzrokuje True Vision, onemogućujući skrivanje u grmlju, maskiranje i maglu rata. Ovo je dobra vještina za korištenje protiv Twitcha, Evelynn, iscjelitelja.

  • Iscrpljenost. Usporava neprijatelja za 20% i smanjuje snagu njegovih osnovnih napada za 40%. Uzmi ga ako neprijateljski tim ima Dravena, Luciane. Oba heroja rano nanose ogromne količine štete.

Redoslijed niveliranja sposobnosti

Prva vještina je najbrža za razinu. Rocket grab je koristan u 90% bitaka, jer može sigurno započeti borbu ili uništiti jednog od neprijatelja. Snažna šaka, iako postaje sve jača, prvenstveno se koristi za držanje protivnika, a ne za nanošenje štete. A Haste se na sljedećim razinama samo brže oporavlja, tako da se ne pumpa u ranoj igri.

Stavke

Kako biste bili sigurni da nećete poginuti u borbi, trebate kupiti:

  1. Oklopne čizme. Dobijte 15 oklopa i blokirajte 15% štete od osnovnih napada. Savršene su za strijelce. Ako neprijatelji imaju više magova, onda je bolje kupiti

    Mercury Walk.

  2. Zika konvergencija. Nakon aktiviranja ultimativne sposobnosti, snježna oluja se pojavljuje oko nositelja, usporavajući neprijatelje, a privezani saveznik nanosi dodatnu štetu od vatre.

  3. Zakletva zaštitnika. Sve dok stojite pored saveznika, obrambeni pokazatelji rastu. Prilikom podnošenja štete stvara se privremena prepreka oko heroja i najbližeg saveznika.

  4. Oklop mrtvih. Dok trči, Blitzcrank dobiva naboje koji povećavaju snagu njegovog sljedećeg napada.

  5. Srce od leda. Usporava neprijateljsku brzinu napada za 15% i daje ogromnu količinu oklopa.


  6. /p> Randuinov znak. Kritični udarci nanose 15% manje štete.

Kako igrati Blitzcranke

Blitzcrank se uvijek igra u dvostrukoj stazi, t .to. Sam, nikada se neće moći nositi s neprijateljem. Junak ima snažan oklop, ima kontrolu, ali robotu nedostaje šteta i brzina napada da bi sam ubio.

Rana utakmica

Tijekom prvih minuta utakmice, Blitzcrank ima dobru priliku stvoriti prostor za svog ADC-a i pomoći mu da stekne prednost zlata. Da biste to učinili, morate početi redovito zakačiti s Rocket Grab kako biste natjerali neprijatelje da se sakriju ispod tornja.

Poželjno je zakačiti iz grmlja u stazi. Najvjerojatnije nema totema, pa se protivnici neće moći na vrijeme pripremiti za hook i izmicati.

U ovom slučaju ne biste trebali koristiti prvu sposobnost na CD-u. Ona ima relativno visok trošak mane, tako da će jedno hvatanje po minuti biti dovoljno. Uvijek imajte nešto energije za borbu ako vaš ADC napadne.

Kada steknete treću razinu i pristup svim osnovnim vještinama, ponašajte se agresivnije. Prvo istrčite iz grmlja ispod žurbe, idite iza jeza i zakačite. Ako uspijete uhvatiti neprijatelja, odmah upotrijebite Power Fist da ga zadržite na mjestu još 0,5 sekundi. Uz pomoć savezničkog strijelca, možete ubiti neprijatelja u 1-2 trčanja.

Koristite signale unaprijed kako bi vaš partner razumio na što se treba pripremiti. Bez odgovarajuće komunikacije bitka će biti 100% izgubljena.

Nakon primanja vrhunske sposobnosti, borbe će postati još ugodnije, jer. protivnici uopće neće izmaknuti kontroli tijekom cijele bitke, međutim, morate aktivirati vještine redom, inače će se učinci preklapati. Igrajte se s botovima 20 minuta kako biste bili sigurni da ste zapamtili vremena i animacije svih vještina.

Usred igre

U ovoj fazi Blitzcrank može značajno ojačati poziciju svog tima. Postavite toteme na mjesta gdje igrači često idu, na primjer: pored epskih čudovišta, u grmlje blizu sredine, itd. U istim zonama postavite zasjede i zakačite neprijatelje jednog po jednog.

Rocket Grab može vući neprijatelje kroz teren, onemogućavajući žrtvi bijeg.

U timskim borbama također se morate osloniti na ovu sposobnost. Prvo uhvatite jednog protivnika kako biste natjerali njegove drugove da napadnu, a zatim, pod Žurbom, trčite prema njima i upotrijebite Statično polje. Tišina od ulta spriječit će ih u brzom protunapadu, što će saveznicima dati malo vremena da ubiju drugu metu.

Ako neprijateljski tim ima ubojice, na primjer, Zed, Evelynn, nikada ne napuštajte ADK bez nadzora. On će najvjerojatnije biti izabran kao prva žrtva, zbog čega će odred izgubiti glavnog štetnika. Posadite toteme u obližnje grmlje i iza zidova. To će vam omogućiti da uočite prijetnju na vrijeme i zaustavite je kukom.

Kada je neprijatelj blizu nošenja, odmah bacite svoj ult i ispuh. To će ubojicu lišiti štete i vještina, zbog čega neće moći dokrajčiti strijelca.

U borbi ne zaboravite češće udarati različite protivnike iz ruke tako da munje iz statičkog polja nanose štetu svake sekunde.

Kasna igra

Pravila igre u kasnoj igri samo su malo drugačija od onoga što treba učiniti u srednjoj igri. Glavni problem ove faze je ogromna šteta koju uzrokuju mađioničari, ADK. Moći će brzo srušiti debelog Blitzcanka, što zahtijeva pažljivo korištenje Hastea. Ovo je vrlo korisna vještina, ali ozbiljno usporava robota na nekoliko sekundi, što heroja čini lakom metom.

Aktivirajte Haste samo za bijeg, jer. u slučaju neuspješnog napada, lik više neće moći napustiti opasnu zonu.

Koristite Rocket redovito uhvatiti kako bi stekao brojčanu prednost u većini borbi. Međutim, ne zaboravite kombinirati svoje vještine s kontrolom saveznika, inače će meta moći preživjeti napad i pobjeći.

Ne zaboravite postaviti odjele pored Crvenog drva za vatru i Plavog čuvara kao ovi buffovi ozbiljno povećavaju snagu heroja, stoga ih ne treba prepustiti neprijateljima.