Kegan Rodh, pronašavši drevnu runu , izdao je svoje drugove i u istom trenutku čarobni kamen je eksplodirao, ispunivši Keganovo tijelo živim plamenom. Sada sebe naziva Brandom i želi spaliti cijeli svijet zbog uvreda koje je jednom izazvao.

Brandove vještine

Paljevina

Kada Brand pogodi heroja sposobnošću, heroj će planuti. Ako ga ponovno dodirnete, plamen će postati nestabilan i eksplodirati nakon 3 sekunde.

Urezivanje

Čarobnjak baca malu vatrenu kuglu naprijed koja omamljuje neprijatelja ako ima naboj Ignite.

Plameni stup

Brand eksplodira tlo, nakon čega iz njega izbija snažan mlaz vatre.

Zapaliti

Demon spaljuje ciljnog neprijatelja. Ako je uključen, širi se na obližnje neprijatelje.

Fire Cleansing

Pokretanje robne marke snažna vatrena kugla koja se odbija od protivnika i samog mađioničara. Međutim, heroj ne trpi štetu od svoje sposobnosti.

Sastavljanje robne marke

Brand je jedan od najjačih magova u League of Legends. Njegove sposobnosti nanose veliku štetu i omogućuju vam da brzo spalite protivnike. Kako bi mogao uništiti mete za procast čak iu kasnoj igri, mora skupljati predmete koji povećavaju magičnu penetraciju, snagu sposobnosti.

Sklop mora sadržavati rune i predmete koji se otkrivaju nakon nekoliko sekundi borbe, na primjer: Torment of Liandri. U kombinaciji s Igniteom, ovaj relikt postaje mnogo opasniji.

Rune

Električno izvršenje

Ako u roku od 3 sekunde, vi 3 podijelite oštetiti neprijatelja, metu će pogoditi munja. Imajte na umu da se oštećenje pasivne sposobnosti također računa.

Nasilje

Dobijate snagu sposobnosti od 14 i 2% prodora magične obrane.

Koštana ploča

Kada Branda napadne heroj, oko njega se pojavljuju 3 štita koji blokiraju 60 štete svaki.

Manaflow

Kada pogodite protivnika bilo kojom vještinom, dobivate 30 mane (maksimalno 300).

Summoner Skills

Brand, kao i većina magova s ​​eksplozivnim sposobnostima, prikuplja

Skoči i

Paljenje. Na početku utakmice čak ni ovaj heroj neće moći brzo izaći na kraj s neprijateljem, pa mu je potrebna dodatna šteta. Osim toga, vatra otkriva žrtvu i sprječava je da se maskira.

Redoslijed niveliranja sposobnosti

Prije svega, Plameni stup je pumpan, jer. na sljedećim razinama, njegova šteta je ozbiljno povećana. Šteta koju nanosi Burnout je također povećana, ali ova se vještina koristi isključivo zbog omamljivanja. A Ignite je potreban samo za početak borbe, stoga je preporučljivo pumpati vještine prema gornjoj shemi.

Stavke

  1. Wand of Ages. Daje više statistika svakih 45 sekundi, a pasivna sposobnost vam omogućuje pretvaranje energije potrošene na vještine u zdravlje, a preuzetu štetu u manu.

  2. Liandrijeva muka. Sa svakom sekundom borbe, Brand postaje sve opasniji, a neprijatelji pogođeni vještinama se zapale, zbog čega gube 1% svog maksimalnog zdravlja.

  3. Rylaijevo kristalno žezlo. Udaranje neprijatelja bilo kojom sposobnošću usporava ga za 20%.

  4. Rabadon smrtonosni šešir. Znatno povećava snagu sposobnosti.

  5. Staff of the Abyss. Povećava probojnost magičnog oklopa za 40%.

  6. Jonske čizme prosvjetljenje.

Kako igrati Brand

Brand se obično uzima kao srednjak, ali on može postati i podržati. U oba slučaja razlikuje se samo rana igra, au srednjoj i kasnoj igri borit ćete se isto.

Razmotrimo značajke srednje marke.

Rana igra

U prvih nekoliko minuta zahvaljujući Pillar of Flame i Ignite, čarobnjak već ima mnogo štete, ali druga vještina je relativno skupa. A zbog dugog kašnjenja prije eksplozije, neprijatelj će lako izbjeći, stoga ne trošite manu na njega dok se ne pojave druge osnovne vještine.

Kada Brand pozove Plameni stup, vatra se vrtloži po tlu, ali miljenici čine ovaj vizualni prikaz manje primjetnim. Koristite ovo za dizanje u zrak meteesa.

Farma oprezno puzi da biste brzo došli do druge razine, a zatim morate pumpati prvu ili treću sposobnost. Odaberite ovisno o ponašanju drugog midlanera:

  1. Ako pažljivo stoji, ne napada i ne odmiče se od puzavica, tada poboljšajte Ignite. Dakle, možete početi dizati neprijatelja u zrak s Igniteom.
  2. Protiv agresivnog protivnika koji se ne boji započeti borbu, Burnout će poslužiti.

Ne zaboravite da se Brandove vještine poboljšavaju i dobivaju nove učinke ako je meta u plamenu, tako da morate naučiti kombinacije vještina i koristiti svaku vještinu ispravno.

U bitkama je najlakše krenuti s Igniteom. To je sposobnost ciljanja, tako da je nećete propustiti, a zatim morate baciti:

  1. Spaliti.
  2. Stup plamena .

Takva kombinacija uzima oko 50% HP-a tankog srednjeg igrača čak i prije nego što se ult pojavi, tako da možete barem otjerati neprijatelja i lišiti ga farme u nekoliko uspješnih borbi.

Midgame

Brand nije dobar roamer. On nema vještine da se kreće brzo ili krišom, pa je najbolje samo nastaviti farmirati i gurati se po stazi. Ostavite sredinu samo ako džungleru treba pomoć s epskim čudovištima.

Demon je savršen protiv zmajeva i Nashora, jer Ignite nanosi štetu na temelju maksimalnog zdravlja. Zahvaljujući tome, moći ćete se nositi s Barunom već nakon 8 minuta.

Kada se spremate gurati, prvo upotrijebite Flame Pillar, a zatim Ignite . Poboljšana treća vještina pali sve neprijatelje oko glavne mete, tako da ćete brzo uništiti minione.

Preporučljivo je isprovocirati susjednog srednjeg igrača da se odmakne od miniona. Ako to učini, upotrijebi svoju vrhunsku sposobnost, Burnout i Plameni stup.

Kugla Purify by Fire odbija se od vještca, tako da možete nanijeti ogromnu štetu u borbi jedan na jedan.

U Branduovim timskim borbama morate se držati na maloj udaljenosti od epicentra i koristiti vještine prema CD-u. Najbolje je povući neprijatelje u džunglu ili stazu gdje nema puno prostora, tako da će AOE vještine primijeniti Ignite na više neprijatelja odjednom.

Kasna igra

U završnoj fazi meča, Brand će imati oko 600 AP i dovoljno magične penetracije da se nosi s bilo kojim protivnikom. Međutim, ne smijemo zaboraviti da stopa preživljavanja čarobnjaka ostavlja mnogo želja. Svaki neprijatelj koji vam se približi ubit će vas, posebno Zed, Akali.

Pazite na stražnji dio i postavite odjele kako biste zaustavili neprijatelja na vrijeme. Ako ništa drugo ne uspije, onda u bitku uđite zadnji, kada su ubojice već napale saveznike.

Ponekad se isplati kupiti Stasis Enchant u kasnoj igri. Ovaj predmet vam omogućuje da postanete neranjivi na 2,5 sekunde, tj. Brand zadodzhit bilo koje vještine, školjke. Predmet je koristan protiv onih koji nanose rafalnu štetu ili imaju jaku kontrolu nad gomilom. Dovoljno je aktivirati sat na vrijeme tako da sve njegove vještine nestanu.

Također, ne zaboravite ponijeti Barona Nashora. S obzirom na to da ste već kupili Liandri's Torment and Magic Penetration, demon to može podnijeti čak i sam. Međutim, vrijedi pozvati tenk da apsorbira štetu.

Postavite odjele u prolaze blizu mjesta, inače će vam se protivnici moći prišuljati, dokrajčiti Baruna i ukrasti ruku.

Kada dobijete legendarno čudovište, krenite odmah. Dok heroj ima Ruku, svi miljenici oko njega postaju značajno jači, tako da ih kule i protivnici neće moći brzo ubiti. Zahvaljujući tome, napad na nexus više neće biti težak zadatak.