Deseta arena u Clash Royaleu dobila je naziv ” Boar Mountain“, jer se u njenom središtu nalazi ogromna planina u obliku jedinice “Boar Rider“. Pristup je otvoren za igrače koji su sakupili najmanje 3000 trofeja (pehara). Ovdje se pojavljuje 7 novih karata odjednom, kao i poboljšane nagrade za pobjede. U nastavku pogledajte više informacija o svim značajkama, kao i o tome koji se špilovi mogu koristiti za dovršetak arene 10 u Clash Royaleu.

Značajke arene

Otvaranje deseta arena u Clash Royaleu odmah ubrzava otvaranje škrinja s nagradama i dodaje im još više karata. Osim toga, zlato za pobjedu se povećava na 20 novčića. Također, ovdje igrači imaju pristup kartama s novim jedinicama:

  1. Elitni barbari. Poboljšana verzija običnih barbara. Karta poziva 2 jedinice odjednom, koje se odlikuju jakim napadima i velikom zalihom zdravlja. Mogu se koristiti iu guranju iu obrani od kopnenih jedinica.

  2. Horde milina. Karta poziva 6 letećih podanika koji napadaju kopnene i zračne ciljeve. Imaju dobru štetu, veliku brzinu kretanja i minimalno zdravlje. Izvrstan za zaštitu zgrada od gurača.

  3. Pećnica. Rijetka karta koja u arenu poziva ogromnu peć iz koje se povremeno pojavljuju vatreni duhovi. Koristi se za zaštitu zgrada od gurača (odvlači im pažnju i lako ubija male jedinice vatrenim duhovima).

  4. Lovac. Epska karta koja poziva ratnika na daljinu. Puca iz pištolja i napada nekoliko kopnenih i zračnih ciljeva odjednom, nanoseći im veliku štetu. Također, ima dobru količinu zdravlja. Općenito, ovo je vrlo dobra jedinica koja savršeno brani bazu.

  5. Golem. Epska karta koja poziva ogromnog kamenog golema. Odlikuje se povećanom zalihom zdravlja, kao i činjenicom da nakon smrti poziva još 2 mala golema. Koristi se u guranju, budući da jedinica napada samo zgrade.

  6. Ram Rider . Legendarna karta koja je poboljšana verzija Boar Ridera. Karakterizira ga velika šteta na zgradama i dobra opskrba zdravljem. Koristi se samo u guranju.

  7. Pakleni pas. Legendarna karta koja poziva leteću jedinicu koja napada samo zgrade. Također, nakon smrti, poziva paklene štenad, uzrokujući dobra oštećenja na zgradama.

Mnoge od prikazanih karata su prilično jak i vrlo tražen među igračima. Dakle, od njih će biti moguće stvoriti nove špilove za prolazak desete i sljedećih arena.

Najbolji špilovi za arenu 10

U desetoj areni u Clash Royaleu susrest ćete iskusne igrače s napumpanim kartama i jakim kombinacijama. Možete ih pobijediti samo kompetentnom igrom i pravim špilovima. U nastavku vam nudimo da se upoznate s najboljim špilovima koji rade u areni Boar Mountain.

Spam i push špil

Predstavljena kombinacija karata izvrsna je za stalno spamiranje neprijatelja raznim jedinicama. Preporučujemo da ga implementirate na sljedeći način:

  1. Guranje neprijatelja. Od samog početka igre, trebali biste aktivno spamati neprijatelja svojim pusherima. Da biste to učinili, trebate pozvati jahača vepra i poslati rudara na istu liniju. Preporučujemo da ih zaštitite eliksirom Praznjenje” ili Princezom.
  2. Akcije nakon guranja. Ako se neprijatelj nosi s vašim potiskivačima, odmah će krenuti u protunapad. Na ovo se mora odgovoriti prizivanjem Paklenog tornja i Plamenog zmaja. Također, možete koristiti Army of Skeletons and Bone Dragons. Glavno je potrošiti eliksir što je moguće manje kako biste što prije mogli ući u ponovni potisak.
  3. X2 eliksir. U ovoj fazi morate ponoviti sve prethodne korake. Što je najvažnije, pozovite jedinice što je brže moguće i uvijek zaštitite svoje gurače. Također, možete pokušati gurati 2 trake u isto vrijeme.

Na taj način možete slati neželjene poruke neprijatelju i spriječiti ga da brani svoje zgrade. Kao rezultat toga, moći ćete razbiti najmanje 1 zgradu i pobijediti u utakmici.

Spamy špil

Još jedan špil za spamanje i guranje neprijatelja kombinacijom Barrel + Miner. Također, postoje vrlo jake jedinice koje mogu lako obraniti vašu bazu od neprijatelja. Preporuča se igrati s ovim kartama na sljedeći način:

  1. Spam. Na samom početku igre morate odmah baciti bačvu u neprijateljski toranj i tamo poslati rudara. Ista kombinacija morat će se ponavljati tijekom cijele bitke.
  2. Zaštita. Čim se neprijatelj obrani od vaših gurača, krenut će u protunapad. Sada morate zaštititi svoje zgrade. Da biste to učinili, odmah pozovite Čarobnjaka i stavite Valkyrie u gomilu neprijateljskih jedinica. Ako to nije dovoljno, onda bacite kladu. U ekstremnim slučajevima, pozovite mini P.E.K.K.A ili Baby Whelp.
  3. Protunapad. Nakon uspješne obrane potrebno je krenuti u protunapad. Za ovo možete upotrijebiti jahača vepra ili jednostavno poslati neželjenu e-poštu Bačva + rudar.
  4. Završni pritisak. Čim faza “x2 eliksir”, trebate gurati neprijatelja što je moguće aktivnije. Da biste to učinili, bacite ga Bačvom i Minerom, pozovite Hog Ridera i zaštitite ih Čarobnjakom s Valkirom. Ako ne možete gurati jednu traku, onda gurajte u oba smjera odjednom.

Na ovaj način možete gurati mnoge protivnike. Glavna stvar je igrati što je moguće aktivnije i stalno slati neprijatelja svojim pusherima. Također, ne zaboravite zaštititi vlastite zgrade i uvijek ostaviti zalihe eliksira za pozivanje branitelja.

Špil za napad

Ova kombinacija karata odlična je za guranje neprijatelja. Osim toga, ima jedinice koje mogu braniti vašu bazu, a istovremeno se odlikuju minimalnom potrošnjom eliksira. Preporučujemo da igrate s ovim kartama na sljedeći način:

  1. Push. Na samom početku igre pozivamo Bandita i Kraljevskog duha. Zatim pričekajte eliksir i pozovite Jahača vepra. Kao rezultat toga, dok se neprijatelj bori s vašim prvim jedinicama, jahač će imati vremena nanijeti značajnu štetu zgradi. Također, čim jahač stigne do tornja, preporučujemo korištenje eliksira “Bijes“.
  2. Zaštita. Čim se neprijatelj obrani od svih vaših jedinica, krenut će u napad. U ovom slučaju koristimo kladu, kosture i duhove. Zatim ponovite korake iz prethodnog koraka (idite na novi pritisak).

Zbog činjenice da vaše obrambene karte troše minimalnu količinu eliksira, često možete napadati neprijatelja guračima. A ako uspiju doći do zgrade, lako će je razbiti pod utjecajem eliksira “Bijesa”. Jedini nedostatak ove strategije je taj što su obrambene karte izuzetno slabe, ali još uvijek mogu oštetiti mnoge jedinice.

Obrambeni špil

Prikazana kombinacija karata odlična je za obranu. Također, može se koristiti u strategijama brzog guranja, ali je bolje uzvratiti iz obrane. Preporučujemo sljedeći plan akcije s ovim karticama:

  1. Početak igre. Skupljamo eliksir i čekamo akcije neprijatelja. Pozivamo zaštitu Vještice (stavljamo je iza zgrade koju će neprijatelj gurnuti) i skupljamo eliksir. Čim neprijatelj prijeđe na vašu stranu, pozovite Valkyrie, ako to nije dovoljno, bacite balvan ili pozovite vojsku kostura.
  2. Protunapad. Nakon uspješne obrane, morate početi gurati neprijatelja. Da biste to učinili, pričekajte trenutak kada se vaše jedinice presele u neprijateljski dio arene i odmah bacite bačvu. Zatim pozovite Razbijače zidova i zatim se opskrbite Eliksirom.
  3. Zaštita. Nakon protunapada morate ponoviti sve radnje iz prve faze (braniti svoju bazu).
  4. Završni guranje. Čim počne faza “x2 eliksir”, morate odmah pozvati Mega Viteza. Zatim pozovite vješticu i plamenog zmaja. Zajedno moraju doći do neprijateljske zgrade, nakon čega trebaju baciti bačvu i pozvati razbijače zidova na drugu liniju. Obranite svoju bazu s kladom, vojskom kostura i valkirom.

Dakle, uz pomoć predstavljenog špila, možete uspješno braniti zgrade od bilo koje jedinice. A nakon uspješne obrane, samo krenite u napad kombinacijom Barrel + Wall Breakers. Ako ne možete gurati, onda pričekajte x2 eliksir, gdje možete napasti 2 staze odjednom.