Clash Royaleje popularna mobilna igra u kojoj se igrači pozivaju da se bore jedni protiv drugih u areni. Za svaku pobjedu dobivaju pehare (rating bodovi). Nakon što dostigne određeni broj pehara, igrač se seli u novu arenu. Trenutno je u igri dostupno 15 arena s jedinstvenim mapama i značajkama. U nastavku predlažemo da detaljno proučimo drugu arenu i odaberemo najbolje špilove za prolazak kroz nju.

Značajke Arene 2

Druga arena u Clash Royaleu zove se Bone Pit. Otvara se kada igrač dosegne 300 bodova rejtinga (čaša). U principu je na mnogo načina slična prvoj areni, budući da ćete ovdje susresti samo igrače početnike sa slabim kartama. Međutim, tijekom njegovog prolaska bit će moguće dobiti nove likove. Dakle, 6 novih karata pojavljuje se ovdje odjednom:

  1. Demoman (2 punjenja eliksira). Obična karta, predstavljena kao mali kostur koji baca bombe. Nanosi štetu u području i može uništiti nekoliko jedinica u isto vrijeme.

  2. Kostur (1 punjenje eliksira). Uobičajena karta koja poziva 3 mala kostura s mačevima. Svi oni nanose štetu u gužvi. Glavna prednost kartice je što troši samo 1 punjenje eliksira.

  3. Nadgrobni spomenik(3 punjenja eliksira). Rijetka karta koja priziva zgradu iz koje neprestano istrčavaju mali kosturi s mačevima. Ako uništite nadgrobni spomenik, iz njega će se pojaviti još 4 kostura.

  4. Valkira (4 naboj eliksira). Rijetka karta koja poziva ratnika sa sjekirom. To je vrlo jaka jedinica koja je sposobna uništiti čitave gomile protivnika, ali samo na zemlji.

  5. Kućka (4 punjenja eliksira). Epska karta koja poziva zmaja koji bljuje vatrene kugle. Nanosi značajnu štetu u području (sposoban za napad na kopnene i zračne ciljeve).

  6. Vojska kostura(3 punjenja eliksira). Epska karta koja poziva 15 kostura s mačevima odjednom. Izvrstan za rješavanje tenkova koji razbijaju zgrade.

Kao što vidite, većina novih jedinica su kosturi, po čemu je arena i dobila ime. Dakle, budite spremni na činjenicu da će igrači ovdje često koristiti kosture za novačenje. Također preporučujemo da ih koristite u vlastitim špilovima. U nastavku pogledajte koje su kombinacije karata najbolje u ovoj areni.

Najbolji špilovi za igranje u Areni 2 Clash Royale

Druga arena u Clash Royaleu prilično je jednostavna i može se upotpuniti različitim špilovima. Međutim, treba imati na umu da se početnici koji imaju dosta karata bave njegovim prolaskom. Na temelju toga nudimo vam nekoliko kombinacija jednostavnih karata s kojima možete lako prevladati 2. arenu:

  1. Špil broj 1. Prikazani špil je izvrstan za prolazak druge arene. Glavna stvar kada ga koristite je naučiti kako mudro koristiti svoj eliksir kako biste imali vremena povući tenkove i odnijeti divovske kosture na sredinu polja. />

  2. Špil #2. U ovoj strategiji glavna karta je “Divovski kostur“. On je taj koji će nanijeti glavnu štetu protivnicima. Vaš glavni cilj je stalno ga štititi vojskom kostura i strijela. Kao rezultat toga, ako kostur stigne do tornja, lako će ga uništiti i osvojiti bitku. p>
  3. Paluba #3. Ovo je složenija kombinacija, jer uključuje 3 epske karte odjednom. Međutim, sasvim ih je moguće dobiti za prolazak 1 i 2 arene. S ovim špilom možete jednostavno završiti sve razine u Areni 2. Da biste to učinili, morate odvući viteza u neprijateljsku bazu, štiteći ga goblinima i strijelcima.

  4. Špil #4 . S ovom kombinacijom karata, možete stalno gurati neprijatelja s ogromnim kosturom i balonom. Glavna stvar je uvijek čuvati svoje gurače. Zmaj i vještica savršeni su za to. S ostalim jedinicama možete braniti vlastitu bazu od neprijatelja.

Ovo su glavni špilovi s kojima možete pobijediti u drugu arenu i podignite svoj rejting. Također, možete koristiti druge strategije. Što je najvažnije, ne zaboravite da morate ispravno pozvati odabrane jedinice kako biste imali vremena obraniti vlastite zgrade i uništiti neprijateljske.

Arena 2 Vodič kroz upute

Ako želite pobjeđivati ​​u drugoj areni što je češće moguće, prvo morate napraviti vlastiti špil. Da biste to učinili, možete koristiti gore prikazane kombinacije ili razviti vlastitu od dostupnih kartica. Nadalje, ovisno o odabranom špilu, bit će vam dostupne 2 taktike igre:

  1. Zaštita. U ovom slučaju, trebali biste se usredotočiti na zaštitu vlastite baze. Da biste to učinili, špil bi trebao imati puno karata koje se mogu brzo nositi s potisnim tenkovima (na primjer, Skeleton Army ili Spear Goblins). Ovdje trebate pričekati protivnikov potez, a nakon toga pozvati odgovarajuće jedinice na svoju stranu arene. Čim budete mogli braniti bazu, pozovite sve potiskivače i pokušajte se probiti kroz neprijatelja.
  2. Napad. Zanimljivija, ali riskantnija taktika igranja Clash Royalea. U ovom slučaju, vaš špil mora imati najmanje 2 spremnika za potiskivanje (npr. Giant Skeleton i Balloon). Morate ih staviti iza vaše glavne zgrade, a čim se približe neprijateljskom teritoriju, pozovite branitelje iza njih (Vještica, Mladić, Mušketir, itd.). Glavni cilj je odvući tenk do neprijateljske baze. Ako mu to uspije, tada će moći oštetiti zgradu ili je potpuno razbiti.

Ovo su glavne taktike igranja Clash Royalea. Možete odabrati bilo koji od njih ili stvoriti špil koji može učinkovito braniti i napadati neprijatelja. Radi boljeg razumijevanja predlažemo da detaljno analizirate plan igre na temelju špila #4 iznad:

  1. Početak igre (od 0 do 30 sekundi) . Skupljamo maksimalnu zalihu eliksira, nakon čega prizivamo golemog kostura odmah iza kraljeve zgrade.
  2. Sredina igre(od 30 sekundi do 2 minute). Čim se divovski kostur približi rijeci, iza njega zovemo malog zmaja ili vješticu. Ako to nije dovoljno, pozovite strijelce. Ako vas neprijatelj gurne u drugu stazu, pozovite jedinice u obranu (pozovite Vojsku kostura ili Goblina).

  3. Završnica (od 2 do 3 minute). U ovoj fazi možete pokušati gurati 2 trake odjednom. Da biste to učinili, pošaljite divovski kostur jednom, a balon drugom. Poziv za branitelje iza njih. Ako to ne uspije, pozovite sve na istoj liniji i zaštitite gurače koliko god je to moguće. Glavno je da imaju vremena doći do baze. U ovom slučaju, oni će zajamčeno nanijeti štetu i prije ili kasnije ćete razbiti neprijateljsku bazu.

Ovo je optimalna špil igra plan broj 4. Nedostatak mu je što većina karata ovdje košta mnogo eliksira, što vam može otežati obranu vlastite baze. Međutim, ako uspijete odvući kostur ili loptu do baze, oni će zajamčeno nanijeti veliku štetu zgradama.