Minotaur po imenu Alistair izgubio je svoj klan tijekom tijekom rata s Noxusom i postao gladijator. Kad je uspio pobjeći iz carstva, Alistair se pridružio jednoj od vojski koje su branile Runeterru od osvajača kako bi se osvetili Noxusu. Njegov urlik, rogovi i bijes izazivaju strah kod neprijatelja i povjerenje kod saveznika.

Alistarine sposobnosti

Urlik trijumfa

Kada Alistair ošamuti ili gurne neprijatelje, ili stoji pored mrtvih miljenika i heroja, ona juriša u vrisak. Liječi minotaura i sve obližnje saveznike.

Shrvanje

Lik udara šakama o tlo, sruši neprijatelje u blizini i nanosi štetu

Udarac glavom

Alistair juri do ciljanog područja i gura metu natrag. Ako se heroj zabije u toranj, zgrada pretrpi dodatnu štetu.

Neprijatelj neće odletjeti natrag ako upotrijebite Crush u trenutku udara.

Stomp

Lik dobiva sposobnost prolaska kroz jedinice i nanosi štetu neprijateljima. U posljednjoj sekundi, Alistairov sljedeći napad rukom će se povećati.

Invincible Will

Junak je oslobođen svih učinaka kontrole gomile (osim potiskivanja i udarca) i dobiva dodatnu zaštitu od fizičkog oštećenja.

Alistara sklop

Alistair je odabran kao tenk za podršku, pa su mu potrebni predmeti koji povećavaju sposobnost preživljavanja, tj. zdravstveni, magijski i fizički oklop. U ovom slučaju dobro će vam doći predmeti koji vam omogućuju jačanje saveznika, poput Zeke's Convergence.

Rune

Podrhtavanje tla

Kada primijenite upravljačke efekte na neprijatelja. Obrane lika su povećane i sljedeći napad nanosi rafalnu štetu.

Slabost

Nakon toga kako igrač kontrolira neprijatelja, na primjer: usporava, omamljuje, stavlja znak slabljenja na njega. Sljedećih 5 sekundi pretrpjet će 5% više štete.

Drugi vjetar

Svakih 5 sekundi heroj regenerira dodatnih 5 HP-a, a kada je oštećen, oporavak se povećava za 3 + 1,5% HP-a koji nedostaje.

Lovac na čopore

Dok Alistar hoda sa saveznicima, on dobiva 2% brzine, a za svaki jedinstveni posljednji pogodak, on i obližnji drugovi dobivaju 50 zlata.

Vještine prizivanja

Najčešće Alistar preuzima

Treptaj (ovo je najbolja vještina u Wild Riftu i rijetko se igra bez nje) i

Paljenje. Posljednja vještina je potrebna za povećanje oštećenja spremnika, koji oštećuje prilično slabo, i oslabi liječenje. Međutim, ponekad vrijedi uzeti

Iscrpljenost, koja usporava žrtva i smanjuje njihovu nanesenu štetu.

Igniteje prikladnije ako neprijatelji odaberu iscjelitelja, na primjer: Sona, Soraka i Iscrpljenostkoristan protiv brzih strijelaca (Lucian, Draven), sposobnih uništiti čak i Alistara u nizu udaraca.

Redoslijed niveliranja vještina

Alistairova najkorisnija vještina je Crush, koja će pomoći saveznicima da započnu borbu, posebno Yasuo. Osim toga, on ima dobar porast štete. Headbutt i Stomp se kasnije nadograđuju, jer. korisni su i na prvoj razini.

Predmeti

Sljedeći predmeti se najčešće kupuju u profesionalnoj areni:

  1. Zika konvergencija.

  2. Zakletva zaštitnika.

  3. Čarolija medaljona.

  4. Mrtvačev oklop.

  5. Oklopne čizme.

  6. Randuinov znak.

  7. Prazna maska. Ako neprijatelji imaju jakog maga, umjesto toga možete uzeti Randuin's Omen.

Kako igrati Alistar

Pogledajmo u osnovama igranja u različitim fazama meča

Rana igra

Kao što je već spomenuto, Alistair je support, pa je on na botu zajedno s ADC-om. Igra na duplu liniju ozbiljno se razlikuje od igre na jednu liniju, jer. morate ne samo moći vidjeti prave trenutke za napad, već i koordinirati sa svojim saveznicima.

Na početku utakmice upravo se podrška može nazvati glavnom jer. nositelj je zauzet zemljoradnjom i ne primjećuje mnoge radnje protivnika, tako da neće započeti borbu. Ako razumijete da možete napadati dok nema nekog od neprijatelja, pingajte (da biste upozorili prijatelja na napad) i doletite.

Alistair već ima dobru obranu u prvim minutama, ali i dalje morate biti oprezni dok se Unbreakable Will ne napumpa. Najbolje je gurnuti neprijatelje na takav način da se zabiju u elemente krajolika, jer. zaustavit će se i odletjeti ne tako daleko. I vaš ADK će imati više vremena za miran napad. Preporučljivo je napasti neprijatelja koji nanosi štetu, a ne podršku. Iznimke su Lux, Veigar, koji i sami prilično dobro obaraju HP.

U prvim borbama stvorite prednju liniju tako da vas protivnici ne mogu zaobići i početi udarati tankog druga.

Ako se borite s pasivnim pucačem, npr.: Ash, Varus, onda nemojte napadati, već igrajte obrambeno. Pazite da neprijatelji ne napadnu saveznika i ne ometaju uzgoj. Na razini 6 čak će i ovi ADC-ovi imati vještine koje im omogućuju započinjanje bitaka.

Mid game

U mid game tenkovi obično počinju imati ozbiljnih problema, jer do. morat ćete izdržati napade ne jednog ili dva neprijatelja, već 4 ili čak 5. U takvim situacijama, čak ni ultimativna sposobnost vjerojatno neće pomoći.

Upamtite da rezultat nije toliko bitan za podršku, stoga ne brinite ako Alistair bude ubijen 7 ili više puta. Zbog nedostatka uzgoja i ubijanja, on još nema nikakvih predmeta za preživljavanje u timskim borbama.

U svim borbama, Alistar obično radi jedan od 2 zadatka: inicira s Headbuttom i preuzima glavnu štetu ili stoji pored ADC-a i čuva ga. Drugu taktiku treba slijediti ako protivnici redovito fokusiraju djelitelja štete, zbog čega on ne može učiniti ništa. Češće nego ne, morat ćete braniti svoj nositelj ako odaberete Evelynn, Casix, Zed. Imaju sposobnosti koje vam omogućuju brzo ili krišom kretanje po bojnom polju, tako da trebate pričekati njihov napad i zaustaviti ga na vrijeme.

Ne zaboravite koristiti toteme prije bitaka. Treba ih staviti u grmlje u blizini, iza zidova i na druga mjesta koja nisu vidljiva. Zahvaljujući njima, saveznici će ranije vidjeti atentatora i krenuti u akciju.

U onim situacijama kada nitko ne prijeti ili ometa ADK, možete postati glavni tenk i boriti se. Međutim, morate naučiti kako otići na vrijeme, jer. nakon završetka ulta, strijele i mađioničari će bez problema raskomadati tenk. Započnite borbu, upotrijebite Unbreakable Will dok pogađate jednog ili dva neprijatelja, a kada učinak završi, samo se odmaknite i pričekajte da ponovno uleti obnova osnovnih vještina.

Kasno igra

Taktika u kasnoj igri praktički se ne razlikuje od one koju slijedite u srednjoj igri. Značajka ove faze je prisutnost pune kupovine od magova i ADK-a u oba tima, tako da će svaka pogreška biti fatalna. Alistair više neće moći jednostavno uletjeti u prvog neprijatelja na kojeg naiđe i stvoriti frontu jer. bit će ubijen bez problema.

neprijatelja. Da biste to učinili, tiho pristupite, koristeći grmlje i zidove, ili pričekajte pogreške drugih ljudi. Ako uspijete kontrolirati Jina, Dravena i druge spore žrtve, tada će se saveznici lako nositi s njima i steći prednost.

Nemojte žaliti za Attack Blinkom, jer iznenadni napad može biti odlučujući faktor. Nećete moći brzo izaći iz borbe, stoga unaprijed upozorite svoje drugove na napad, inače jednostavno neće imati vremena pomoći.

Osim toga, morate stalno gledati kartu i označavati mjesta gdje neprijatelji hodaju. Dok su saveznici zauzeti zemljoradnjom ili borbom, lako mogu promašiti pristup Zeda ili nekog drugog ubojice, a signali će ih natjerati da obrate pozornost.