Vodič kroz Arenu 6 u Clash Royaleu - Kako proći i što trebate znati Šesta arena u Clash Royaleu je pod nazivom – “Građevinska radionica“. Pristup mu je otvoren za igrače koji imaju najmanje 1600 trofeja (pehara). Ovdje ćete dobiti pristup novim kartama, povećati nagradu za svaku pobjedu i ubrzati otvaranje škrinje s nagradama. Pročitajte više o svim značajkama šeste arene, kao i najboljim špilovima za njezino dovršavanje, u recenziji. arena) bit ćete nagrađeni s 14 zlatnika za svaku pobjedu. Također, ovdje je povećan broj izdanih kartica iz škrinje s nagradama. Osim toga, nove karte sada mogu ispadati iz njih, naime: Malter. Poziva ogroman top na polje koji baca kamenje na udaljene mete. Obično se koristi za guranje, ali ponekad može biti korisno u obrani (ometa gurače). Raketa. Rijetka karta s čarolijama koja poziva ogromnu raketu u odabrano područje, koja leti cijelom kartom i nanosi veliku štetu u području. Može se koristiti i za obranu i za guranje (odlično za dovršavanje neprijateljskih zgrada). Letak. Rijetka karta koja poziva leteću cijev koja puca na neprijatelje. Generalno, dobra kartica, ali ima prilično malo HP-a. Samostrel. Epska karta koja poziva ogroman samostrel na odabranoj točki, koji ima povećanu brzinu i domet napada. Ova kartica je sposobna obraniti vašu bazu i također pomaže u guranju neprijatelja. Kugla. Jedna od najboljih mapa u ovoj areni. Poziva leteću loptu koja odmah leti do najbliže zgrade i počinje je napadati. Osim toga, Orb nakon uništenja ostavlja bombu koja eksplodira i nanosi veliku štetu nekom području. Sve u svemu, ovo je izvrsna jedinica za guranje neprijatelja. Dnevnik. Legendarna karta s čarolijama koja poziva golemu kladu s šiljcima koja se kotrlja preko ciljnog područja i nanosi štetu svim pogođenim neprijateljima. Izvrsna karta koja vam omogućuje učinkovitu obranu baze. Od svih ovih karata najučinkovitije i najkorisnije su: Lopta – koristi se u guranju; Samostrel – štiti bazu i pomaže u guranju; Dnevnik – brzo se rješava kostura, goblina i drugih malih jedinica. Ne morate trošiti svoje resurse na druge karte jer se one praktički ne koriste u špilovima. Najbolji špilovi za igranjeContents1 Najbolji špilovi za igranje2 Najbolje strategije za igranje u areni 6 Na šestoj areni u Clash Royaleu počinju nailaziti iskusni igrači koje nije tako lako pobijediti. Zato je ovdje izuzetno važno odabrati jaku kombinaciju karata koje imate. Na primjer, možete koristiti sljedeće špilove: Špil 1. Svestran špil koji je pogodan i za guranje i za obranu. Preporuča se igrati s njom na sljedeći način: Ako ćete gurati, tada pozovite princa i stavite čarobnjaka iza njega, zatim pomozite barbarskom bačvom i ponavljajte ove radnje dok ne promašite; Ako igrate u obrani, onda za ovo koristite čarobnjaka, vojsku kostura i bačvu. Također, ne zaboravite da se P.E.K.K.A može koristiti kao pusher ili base defender. A ako pošalju leteće jedinice na vas, tada možete prizvati zmaja. < /li> Špil 2. Izuzetno jednostavna kombinacija koja vam omogućuje učinkovitu obranu i guranje protivnika. Ako igrate napad, cijelo vrijeme spamajte bačvu, jahača vepra i princa. Ako se branite, pozovite Valkyrie za kopnene jedinice i zmaja sa strijelama za zračne jedinice. Paluna 3. Sjajna kombinacija za brzo guranje neprijatelja. Ponašamo se na sljedeći način: Pozivamo Divovski kostur; Čim kostur dođe do sredine, pozivamo čarobnjaka i spremamo za P.E.K.K.A; Ako ima dovoljno energije, zovemo Jahača na vepru i bacamo bačvu; Ako trebate obraniti vlastitu bazu, tada koristimo kosture, strijele i lovca. Glavna stvar, kada igrate s ovom kombinacijom, je pravilno pozvati jedinice kako bi imale vremena stići do neprijateljske baze. /p> Špil 4. Jednostavna kombinacija koja dobro igra protiv obrane. Ponašamo se na sljedeći način: Čekamo akcije neprijatelja i pozivamo obranu Valkyrie (protiv kopnenih jedinica) ili Čarobnjaka (protiv zračnih jedinica); Ako je neprijatelj pozvao debele gurače, onda dodatno pozivamo vojsku kostura i strijelaca; Nakon uspješne obrane pozivamo princa i čim stigne u bazu bacamo bačvu ili meteor na nju; Ponavljajte sve radnje dok neprijatelj ne bude poražen. < snažan >špil 5. Jednostavan špil s kojim možete brzo potisnuti neprijatelja. Ponašamo se na sljedeći način: Pozovemo Loptu iza glavne zgrade i čekamo dok ne stigne do središta; Pozivamo Vješticu i Malog Zmaja da zaštite Loptu; Ako te gurnu, onda bacamo balvan, ili zovemo kosture ili Valkiru; Ako trebate pomoć pri guranju, otkotrljajte cijev. Svaki od predstavljenih špila može biti prikladan za uspješan završetak šeste arene u Clash Royaleu. Osim toga, neki od njih mogu se koristiti u sljedećim arenama. Ono što je najvažnije, ne zaboravite nadograditi one karte koje ste dodali svojoj kombinaciji. Tako ćete značajno povećati njihove karakteristike i povećati svoje šanse za pobjedu. Najbolje strategije za igranje u areni 6 Na predstavljenoj areni radi ista strategija kao i na prethodnim lokacijama. To uključuje: Napad(gurnuti). U tom slučaju morate poslati tenk i zaštititi ga raznim jedinicama. Glavni cilj je pustiti tenk da stigne do neprijateljske baze kako bi je mogao početi uništavati. Špilovi 2, 3 i 5 izvrsni su za ovu strategiju. Obrani (def). U tom slučaju morate pratiti akcije neprijatelja i odgovoriti na njih pozivanjem obrambenih jedinica s malom potrošnjom eliksira. I čim neprijatelj potroši sve svoje rezerve, krenite u napad. Preporučujemo špilove 1, 2 i 4 za ovu strategiju. Neželjena pošta. U ovom slučaju, trebali biste stalno gurati neprijatelja s mnogo različitih jedinica uz malu potrošnju eliksira. Špil 5 je najbolji za ovu strategiju. S njim možete stalno prizivati kuglu, bacati bačvu, braniti se balvanom i izlagati kosture. Kao što vidite, svaki od gornji špilovi imaju vlastite strategije igranja. Možete odabrati bilo koji od njih ili osvojiti nekoliko kombinacija odjednom. Ono što je najvažnije, ne zaboravite da za pobjedu u Clash Royaleu morate ispravno pozvati jedinice koje mogu odbiti neprijateljski napad ili uspješno otići do njegove baze.