Vodič kroz Arenu 5 u Clash Royaleu - Kako proći i što trebate znati Peta arena u Clash Royaleu postaje dostupna igrači koji su sakupili najmanje 1300 trofeja (kupova). Ona šalje u dolinu začaranosti, gdje se odjednom pojavljuje nekoliko novih karata s jedinicama koje ispadaju iz škrinja. Ovdje se povećava i nagrada za svaku pobjedu, a ubrzava se i vrijeme otvaranja škrinja. Više o svemu tome, kao i koje špilove je najbolje igrati u areni 5 u Clash Royaleu, pročitajte u vodiču. Značajke arene 5Contents1 Značajke arene 52 Najbolji špilovi za prolaz3 Najbolje strategije za igranje arene 5 Peta arena u Clash Royaleu zove se “Charvale“. Ovdje se nagrada za svaku pobjedu povećava na 12 zlatnika. Također, nove karte postaju dostupne igračima. Predlažemo da se detaljnije upoznate s njima: Ispuštanje. Karta s magičnom čarolijom koja munjom udara u odabrano područje, nanosi štetu i paralizira neprijatelje na 0,5 sekundi. Općenito, ovo je vrlo dobra karta, s kojom možete učinkovito zaštititi svoju bazu, a pritom uštedjeti zalihe eliksira. Šišmiši. Uobičajena karta koja poziva 5 palica odjednom. Imaju veliku brzinu kretanja i sposobni su nanijeti veliku štetu ciljevima. Obično se koristi za obranu od gurača (lako se nosi s divom, kosturom, loptom i drugim gustim jedinicama). Jahač vepra. Rijetka karta koja poziva jedinicu koja odmah trči prema neprijateljskoj zgradi i počinje je uništavati. Izvrsna karta za brze push strategije. Razbijači zidova. Epska karta koja poziva 2 kostura s eksplodirajućim bačvama koji će odmah napasti najbližu zgradu. Još jedna dobra karta za push strategije. Vještica. Epska karta koja poziva vješticu. Ona napada kopnene i zračne ciljeve, a povremeno priziva gomilu kostura. Zbog toga Vještica može učinkovito braniti bazu i gurnuti neprijatelja. Princeza. Legendarna karta koja poziva strijelca koji ima veliki domet napada (može gurati zgrade dok je na svom teritoriju). Izvrsna karta za obranu i guranje. Kao što možete vidjeti, u arena 5 ima mnogo karata s jakim jedinicama. Preporučujemo da ih nabavite što je prije moguće. Nakon toga bit će moguće značajno ojačati svoje špilove i s njima proći kroz nekoliko arena odjednom. Najbolji špilovi za prolaz Na predstavljenoj areni možete koristiti razne kombinacije, čak i obične karte. Glavna stvar je unaprijed odlučiti koju strategiju ćete osvojiti (obrana ili napad). Nakon toga možete odabrati jednu od sljedećih kombinacija: Špil 1. Prilično jak špil, s kojim je sasvim moguće dosegnuti od 4 do 7 arena. Preporuča se koristiti ga na sljedeći način: Akumuliramo energiju do maksimuma, bacimo bačvu s goblinima na bilo koji neprijateljski toranj; Čim neprijatelj pozove jedinice za zaštitu, bacamo im “Ispuštanje“”i u istom trenutku šaljemo jahača na vepru duž druge linije; Kako biste pomogli Konjaniku, možete pozvati gobline ili baciti Meteor; Ako vaš pritisak ne uspije, postavite toranj da zaštitite vlastitu bazu, a također koristite hordu miljenika i barbara; Nakon uspješne obrane ponovite taktiku guranja. Tako ćete prije ili kasnije potisnuti neprijatelja duž jedne ili više linija odjednom, a zatim potpuno razbiti njegovu glavnu zgradu i dobiti bitku. Paluba 2. Prilično dobar špil, ali koristi nekoliko rijetkih karata odjednom, koje možda nećete imati na samom početku Arene 5. Ako ste uspjeli sakupiti ovu kombinaciju, tada igrajte na sljedeći način: Akumulirajte energiju do maksimuma i postavite kostur iza vaše glavne zgrade; Čim kostur dođe do središta, pozovite čarobnjaka iza njega; Kako biste pomogli guračima, možete bacati strijele ili pozvati miljenike, ili poslati princa duž druge linije; Nastavite gurati dok ne probijete neprijateljsku bazu. Također, ovaj se špil može koristiti za obranu, pozivajući čarobnjaka, barbare, miljenike i kosture. I nakon uspješne obrane, protunapad s divovskim kosturom ili princem. > Špil 3. Dobar špil za igranje 5-7 arena. Koristi se na sljedeći način: Pričekajte neprijateljsku akciju i branite bazu s goblinima, topovima i barbarima/minionima; Nakon zaštite, pošalji konjanika i pokrij ga pražnjenjem ili meteorom; Ponavljajte korake dok ne pobijedite. Kao što vidite, strategija igre ovdje je što je moguće jednostavnija, glavna stvar je ispravno pozvati jedinice za zaštitu vlastitih zgrada. p> Paluba 4. Odličan špil za ljubitelje spama i brzog guranja. Osim toga, ovdje postoje kartice za zaštitu vlastite baze. Ovu kombinaciju morate implementirati na sljedeći način: Spremite eliksir i postavite kolibu; Baci bačvu na bilo koju traku; Ako se neprijatelj brani, onda baci strijele i miner; Ako neprijatelj gura, tada pozovite Valkyrie, Whelp ili Skeletons; Ponavljajte sve radnje do potpune pobjede. Špil 5. Dobar špil za one koji vole igrati obrambeno. Morate ga implementirati na sljedeći način: pričekajte protivnikov potez i stavite Čarobnjaka, Mladića ili P.E.K.K.A u obranu ili se branite strijelama; Čim neprijatelj potroši sav svoj eliksir, a vi se obranite od njegovog napada, bacite bačvu i zaštitite gobline eliksirom “Ispuštanje“, također možete pozvati dodatne gobline; Ponavljajte sve korake do pobjede. Sve su ove kombinacije izvrsne za dovršavanje arena 5 i 6 . Možete odabrati bilo koji od njih. Ali najbolje je uzeti špil za koji imate najviše napumpanih jedinica. Najbolje strategije za igranje arene 5 Ako želite što češće osvajati arene u igri Clash Royale, tada morate unaprijed odabrati učinkovitu strategiju. Prilikom odabira trebate se usredotočiti na sastavljeni špil i sposobnosti jedinica koje su u njemu uključene. Na primjer, sljedeće su strategije prikladne za gore predstavljene kombinacije: Fast Push. Za ovu strategiju izvrsni su špil 1 i 2. Da biste je implementirali, morate odvući svoje potisne tenkove (Giant Skeleton, Hog Rider ili Prince) do neprijateljske baze, štiteći ih raznim jedinicama. Ako to uspijete, lako ćete srušiti najmanje 1 zgradu. Obrana protunapadom. Ovu strategiju provode palube 3 i 5. Njena bit je da morate čekati akcije protivnika i pozivati jedinice samo kako biste zaštitili vlastite zgrade. Gurači će ovdje biti one jedinice koje mogu preživjeti nakon obrane baze. Također, možete im pomoći raznim eliksirima ili bačvom goblina. Spam. Za ovu strategiju odličan je špil 4. U ovom slučaju morate stalno pozivati svoje jedinice i njima gurati neprijateljske zgrade. Najvažnije je to učiniti ispravno kako neprijatelj ne bi mogao ubiti sve jedinice odjednom jednom čarolijom. Na petoj areni preporučujemo igranje kroz Quick push strategija. Ovdje je najučinkovitiji jer vam omogućuje brzu pobjedu u bitkama. Glavna stvar je ispravno pozvati jedinice i uvijek zaštititi svoje gurače. U tom slučaju, sigurno ćete ih dovesti do neprijateljske baze i nanijeti barem malo štete zgradama.