Predstavljeni špil odličan je za one koji su već uspjeli nabaviti karticu “Mirror“. Njegova glavna prednost leži u mogućnosti brzog guranja (možete pobijediti u samo 30 – 60 sekundi). Preporučujemo da postupite na sljedeći način:
- Bandit + Mirror. Obje karte koristimo na samom početku igre. Kao rezultat toga, odmah ćete imati 2 bandita koji mogu lako doći do neprijateljske baze. A kad se počnu odmašćivati, pozovite Electric Spirit. Zapanjit će sve neprijateljske jedinice i lako možete nastaviti s guranjem.
- Gurnite neprijatelja. Ako su vaši razbojnici uspješno stigli do baze, morate ih zaštititi na sve moguće načine. Log and Earthquake pomoći će vam u tome. Također, možete prizvati Plamenog zmaja, ali samo ako ste sigurni da će imati vremena doći do neprijatelja.
- Zaštita. Ako niste uspjeli potisnuti neprijatelja iz prvog napada, tada se morate pripremiti za obranu vlastite baze. Da biste to učinili, imate čuvare i plamenog zmaja. Također, možete koristiti kladu i zemljotres.
- Napadite s x2 eliksirom. Ako ste došli do ove faze, pozovite Golema iza svojih zgrada. Zatim uštedite eliksir i zaštitite vlastitu bazu jeftinim kartama. Čim skupite dovoljno naboja, pozovite dva Bandita i pomozite im da dođu do neprijateljske baze što je više moguće. Ako svi gurači uspješno dođu do zgrade, nema načina da ih se zaustavi.
Kao što vidite, ovo je najjednostavniji špil s kojim možete lako gurnuti neprijatelja. Glavna stvar je uvijek slomiti neprijatelja i ne dati mu vremena za odmor. Ali u isto vrijeme, ne zaboravite na vlastitu bazu, koja se može gurnuti iz protunapada.
Obrambeni špil
Predstavljeni špil izvrstan je za igranje iz defa. Štoviše, sastoji se od jednostavnih karata koje su se mogle dobiti i prije 12. arene. Preporučujemo da ga implementirate na sljedeći način:
- Početak igre. Čuvamo eliksir i čekamo akcije neprijatelja. Pozivamo Teslu u središtu arene i zovemo Vješticu na liniju gdje idu protivnici. Ako je potrebno, pozovite Valkyrie ili jednostavno bacite kladu.
- Protunapad. Nakon uspješne obrane, morate ići gurati. Da bismo to učinili, čekamo dok Vještica ili Valkira ne stignu do neprijateljskog teritorija i bacimo bačvu s goblinima na istu liniju.
- Druga obrana. Nakon uspješnog protunapada potrebno je sačuvati energiju za novu obranu. Čim protivnici odu, zovemo Princezu i Vojsku kostura (za kopnene jedinice)/Šišmiše (za zračne jedinice). Ako ovo nije dovoljno, onda baci balvan, ili stavi Teslu.
- Guranje neprijatelja. Čim doživite x2 fazu eliksira, trebali biste početi gurati neprijatelja. Zbog toga zovemo Vještica i Valkira. Zatim bacamo Bačvu s goblinima i stavljamo Princezu. Svoju bazu branimo s Teslama, balvanima, šišmišima i kosturima.
Općenito, s takvim špilom možete se uspješno braniti od gotovo svih jedinica. Što je najvažnije, nadogradite svoje karte do maksimuma kako bi se mogle nositi čak i s jakim protivnicima.
Universalnaya-koloda”>Univerzalni špil
Ovaj špil je odličan i u obrani i u napadu. Glavna stvar je pravilno koristiti vlastite jedinice. Da biste to učinili, preporučujemo sljedeći akcijski plan:
- Pokrenite igru. Prije svega, postavljamo kuglu iza naše zgrade, a zatim skupljamo eliksir.
- Zaštita kugle. Čim lopta stigne do sredine arene, zovemo princezu i gromovnika da nas zaštite.
- Počni gurati. Čim vaše jedinice prijeđu na neprijateljski teritorij, upotrijebite bijes na njih. Kao rezultat toga, moći će brzo potrčati i početi gurati zgrade.
- Zaštita. Ako niste uspjeli potisnuti neprijatelja od 1 puta, tada morate prijeći na obranu vlastite baze. Da biste to učinili, upotrijebite klade i elitne barbare (protiv kopnenih jedinica) ili Horde miljenika (protiv zračnih jedinica).
Nakon uspješne obrane, ponovite sve radnje iznova. Dakle, prije ili kasnije moći ćete probiti neprijateljsku obranu i razbiti njegove zgrade. A ako dođete do faze eliksira x2, bit će još lakše gurnuti neprijatelja.