Jedanaesti špil u Clash Royaleu nazvan je Electric Valley. To je zbog činjenice da se ovdje pojavljuje puno kartica s električnim jedinicama. Ova arena je otvorena za sve igrače koji su sakupili najmanje 3400 trofeja (pehara). Ovdje ćete se susresti s novim jedinicama i modificiranim bojnim poljem. Pročitajte više o tome, kao i koji su špilovi najbolji za igranje arene 11 u Clash Royaleu, pročitajte u nastavku.

Značajke arene 11

U jedanaestoj areni igrači Clash Royalea počinju dobivati ​​22 zlatnika iz svake dobivene bitke. Osim toga, povećan je broj karata ispuštenih iz škrinja. Također, u njima se pojavljuju kartice s novim jedinicama, naime:

  1. Tesla. Obrambena struktura koja nanosi dobru štetu munjom. Glavna značajka je da zgrada ide pod zemlju kada nitko ne napada. Izvrstan za obranu baze.

  2. Električni duh. Standardni duh koji trči do obližnjih neprijatelja, skače u njih, eksplodira, nanosi štetu i omamljuje sve pogođene jedinice. Pogodno za zaštitu zgrada od kostura, a također može dotrčati do neprijateljske baze i nanijeti joj dobru štetu.

  3. Mini generatori. Karta poziva 3 obrambene zgrade koje se mogu kretati po karti. Napadaju mete zapanjujućim munjama i nanose dobru štetu. Velika pomoć protiv debelih gurača koji jednostavno ne mogu doći do vaše baze ako im na put stavite mini-generatore.

  4. Električni div. Epska karta koja poziva diva s 2 mini-generatora na leđima. Mogu napasti sve mete, a sam div odmah trči do neprijateljske baze i napada najbližu zgradu. Općenito, ovo je klasični gurač, koji je poboljšana verzija uobičajenog diva.

  5. Electro Dragon. Epska karta koja poziva zmaja koji munjom napada 3 mete odjednom. Njegove munje ne samo da nanose štetu, već i omamljuju neprijatelje. Izvrstan za zaštitu zgrada i gurača.

  6. Thunderer. Legendarna karta koja poziva jedinicu munje koja napada 2 mete odjednom i omamljuje neprijatelje. Ima nizak zdravstveni bazen. Izvrstan za zaštitu vaših potiskivača.

  7. Sparky. Legendarna karta koja poziva snažan električni top koji nanosi ogromnu štetu u području. Izvrstan i za obranu i za guranje.

Kao što vidite, arena 11 daje pristup nekim vrlo jake jedinice. Gotovo svi su traženi među igračima i spadaju u različite špilove.

Najbolji špilovi za arenu 11

Ako ste uspjeli doći do arene 11 u Clash Royaleu, onda ste vjerojatno naučili kako sastaviti vlastite špilove i kompetentno ih koristiti na bojnom polju. Ali čak ni u ovom slučaju, neće biti suvišno upoznati se s novim strategijama koje će vam omogućiti da pobijedite jače protivnike. Posebno za to, u nastavku su prikupljena 4 špila, prikladna za različite stilove igre.

Push špil

Ovom kombinacijom karata možete lako gurnuti neprijatelja i također ga odbiti od napada. Da biste to učinili, preporučujemo da postupite na sljedeći način:

  1. Početak igre. Sačuvajte eliksir i pozovite Mega Viteza iza svoje zgrade i uzmite Gromovnika da mu pomogne. Kada dođete do sredine arene, bacite bačvu.
  2. Zaštita. Ako niste uspjeli odmah potisnuti neprijatelja, tada morate prijeći na obranu vlastite baze. Da biste to učinili, pozovite Valkyrie na sve kopnene jedinice i Princess na sve ostale. Također, možete koristiti Log ili Skeleton Army.
  3. Spam. Ako ne možete gurati s Mega Knightom, možete igrati obranu s Valkyrie i Princess. I kao guranje, upotrijebite bačvu i prekrijte gobline Meteorom.

Kao što vidite, predstavljeni špil može brzo gurati, učinkovito braniti bazu i također slati neželjenu poštu neprijatelju s Bačvom i Meteorom. Glavna stvar je mudro koristiti eliksir i tada ćete sigurno moći pobijediti svog protivnika.

Špil za napad

Izuzetno jaka kombinacija karata koja vam omogućuje pobjedu u većini slučajeva. Štoviše, najčešće se koristi za brzo guranje, tako da bitka neće trajati više od minute (ako je sve učinjeno savršeno). Da biste to učinili, preporučujemo da postupite prema sljedećem planu:

  1. Kopiranje eliksira. Napunite do maksimuma.
  2. Gurimo. Da biste to učinili, pozovite elitne barbare i postavite ledenog čarobnjaka iza njih.
  3. Razbijanje zgrade. Ako su vaše jedinice uspjele doći do neprijateljske baze, onda postavite top i ojačajte sve eliksirom “Bijes“. Kao rezultat toga, srušit će barem jedan toranj što je brže moguće.
  4. Obrana. Ako su vaši potiskivači uništeni, onda morate zaštititi vlastitu bazu. Za to će poslužiti sve preostale karte (kosturi, duh, balvan, zmajevi).
  5. Ponavljajte sve radnje do pobjede.

Tako možete lako gurnuti neprijatelja u ranim fazama igre. Glavna stvar je brzo odvesti gurače do zgrade i odmah ih ojačati eliksirom. Ako to uspijete, smatrajte da ste već pobijedili.

Obrana zgradama

U ovoj kombinaciji skupljeno je puno karata s kojima možete jednostavno zaštititi bazu od bilo kojih jedinica. Preporuča se igrati s njima na sljedeći način:

  1. Pećnica. Pozivamo u središte arene na samom početku igre.
  2. Čekanje neprijatelja. Čekamo akcije neprijatelja i odgovaramo im obrambenim kartama. Na primjer, ako ste poslali puno pamučnih jedinica, tada možete samo baciti trupac. Ako ima debelih potiskivača, onda preporučamo postavljanje Bomb Towera ili Tesle (ne stavljajte sve odjednom). Nadalje, ako je jedna od zgrada slomljena, stavite sljedeću. Također, pomozite im s Valkyrie (kopnene jedinice) ili Executioner (zračne jedinice).
  3. Protunapad. Nakon uspješne obrane potrebno je krenuti u napad. Da biste to učinili, usmjerite jahača vepra duž crte kojom hodaju vaše preživjele jedinice. Također, možete pomoći u guranju s Vitezom, Valkirom ili Krvnikom.

Sve te radnje moraju se ponavljati do pobjede. Kao rezultat toga, sa svim ovim kartama možete lako odbiti gotovo svaki napad. Jedina poteškoća pojavit će se s guranjem. Međutim, to se obično rješava u fazi x2 eliksira, gdje neprijatelja jednostavno možete spamati svojim zgradama i Hog Riderima.

Igranje iz defa

Ovaj špil sadrži neke najboljih obrambenih jedinica u Clash Royaleu. Svi su oni u stanju učinkovito braniti zgrade, a zatim krenuti u protunapad i potisnuti neprijateljsku bazu. Preporučujemo implementaciju ove kombinacije na sljedeći način:

  1. Teslaa. Stavili smo ga u središte arene na samom početku igre (odmah će braniti obje staze od bilo koje jedinice).
  2. Protivnikov potez. Skupljamo eliksir i gledamo akcije neprijatelja. Ako vas počnu slati spamom s bačvama, rudarima ili drugim sličnim jedinicama, bacamo na njih balvan ili barbarsku bačvu. Ako pošalju debele gurače, onda zovemo mušketira/zmaja i šišmiše. U krajnjem slučaju, postavite viteza.
  3. Push. Čim zaštitite svoju bazu od neprijatelja, krenite u protunapad. Da biste to učinili, pozovite Hog Ridera duž linije kojom idu preživjele jedinice. Ako uspješno pobijedi zgradu, tada mu možete pomoći s dodatnim kartama. Ako je neprijatelja lako obraniti, tada skupljamo eliksir i ne radimo ništa.

Sve ove radnje trebat će se ponavljati dok igra ne završi. Kao rezultat toga, morate zaštititi sve svoje zgrade i slomiti barem jednu neprijateljsku kulu. Stoga se lako može pobijediti čak i protiv jačih špilova.